Red Ice Creations (από Dispatch International) / ΚΟΚΚΙΝΟΣΟΥΡΑΝΟΣ
Ο Άγγλος IainChanning επιστρέφει στη Σουηδία, τη χώρα που έζησε κατά τη διάρκεια του 1980. Τι έχει συμβεί στην άλλοτε ασφαλή και πειθαρχημένη χώρα που τόσο θαύμαζε όλος ο κόσμος; Τόσο πολύ ο λαός της λοιπόν, εκτιμά το ριζοσπαστικό πείραμα κοινωνικής μηχανικής (social engineering) των πολιτικών; Και τι γίνεται με το Malmö – τον διαπρεπή δοκιμαστικό σωλήνα της Σουηδίας; Παρακάτω είναι η αναφορά του Channing - η τελευταία από τις τρεις.
Για να καταλάβετε πώς έχουν φτάσει τα πράγματα σε αυτό το σημείο – όπου τα πάντα σκιάζονται από ένα βαρύ πέπλο αυτολογοκρισίας που όμοιό του βλέπαμε μόνο σε κομμουνιστικές χώρες – αρκεί να διαβάσετε το σουηδικό Τύπο. Όχι, ότι το θέμα της μαζικής μετανάστευσης είναι τόσο μεγάλο ταμπού, αλλά κάθε κριτική σε αυτήν λογοκρίνεται, παραμορφώνεται ή δαιμονοποιείται. Ένα σχεδόν καθημερινό μπαράζ μίσους και συκοφαντικής δυσφήμισης απευθύνεται στο
Αναφερόμενος σε μια προηγούμενη συμπλοκή που συμμετείχαν ηγέτες των SD, ένας πολύ γνωστός Σουηδός ράπερ είχε πει στην εφημερίδα Metro: «Αν ήμουν εκεί θα είχα πάρει μια σιδερόβεργα και θα έστελνα και τους τις τρεις σε κώμα». Καθώς το διάβαζα σκέφτηκα, «αυτή είναι η Σουηδία;»
Για να πάρετε μια αμερόληπτη άποψη για τη μεταναστευτική κρίση, πολλοί Σουηδοί τώρα σπεύδουν να ενημερωθούν από ‘samizdat’ πηγές: (samizdatήταν η μυστική βιβλιογραφία που δεν έπρεπε να δει το φως της δημοσιότητας επί Σοβιετικής Ένωσης). Μερικές ιστορίες σε τέτοιες ιστοσελίδες προσελκύουν τόσα πολλά σχόλια που μεγάλες βρετανικές εφημερίδες δεν έχουν (και ο πληθυσμός της Βρετανίας είναι οκτώ φορές μεγαλύτερος της Σουηδίας). Δεν γνωρίζω καμία άλλη δυτικοευρωπαϊκή χώρα, όπου τα εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης να έχουν γίνει τόσο mainstream. Έχοντας επίγνωση της απειλής που αποτελούν αυτές οι ιστοσελίδες για το σύστημα, η μεγάλη καθημερινή εφημερίδα Expressen συνεργάστηκε πρόσφατα με ακροαριστερούς cybersnoopsκαι ξεκίνησε μια εκστρατεία "ξεσκεπάσματος" των δωρητών τους και ακόμη και των σχολιαστών τους, ελπίζοντας να τους "κρεμάσουν" δημοσίως, και να απολυθούν από τις δουλειές τους. Υπάρχουν «λίστες γνώμης» (åsiktsregister), μαύρες λίστες που φέρεται να συντάσσονται από μεγάλα μέσα ενημέρωσης και άλλους οργανισμούς. Ναι, δεν λέω υπερβολές. Αυτή είναι η Σουηδία σήμερα. (διάβασε : ΣΟΥΗΔΙΑ: Εφημερίδα συνεργάζεται με ομάδες Antifa για την κατάρτιση καταλόγων ατόμων που επικρίνουν τη μετανάστευση στο διαδίκτυο).
Και πάλι όμως το θέμα της μετανάστευσης δεν ακούγεται πολύ. Το ακατονόμαστο θέμα έχει γίνει μια εθνική εμμονή. Ο αρθρογράφος Hakelius λέει, «οι άνθρωποι που μου στέλνουν επιστολές τώρα, ενδιαφέρονται για ένα πράγμα: τη μετανάστευση. Η συζήτηση μπορεί να ξεκινήσει με οποιοδήποτε θέμα, αλλά τελειώνει πάντα με τη μετανάστευση. Η μετανάστευση, η μετανάστευση, η μετανάστευση, η μετανάστευση, η μετανάστευση».
Υπάρχει μια πτυχή της κρίσης που δεν μπορεί να λογοκριθεί, και αυτή είναι για το Malmö (Μάλμο), την πόλη που έχει γίνει διαβόητη. Η μαζική μετανάστευση έχει οδηγήσει σε μια τεράστια αύξηση της εγκληματικότητας στην πόλη, και μια τεράστια μείωση, της πιο αγαπημένης σουηδικής αξίας, της trygghet (ασφάλειας). Κάθε πόρτα γραφείου έχει από έξω κρεμασμένη την ταμπέλα «Να είστε βέβαιος ότι κλειδώσατε» ή «Δεν έχει τίποτα αξίας εδώ». Ποτέ δεν έχω δει τόσους πολλούς κλειδαράδες σε πόλη ούτε τόσο μεγάλα καταστήματα κλειδαράδων. Ένα κατάστημα στο Låscentral κοντά στο διαμέρισμά μου ήταν στο μέγεθος ενός μικρού σούπερ μάρκετ, και το μόνο που πουλούσε ήταν συσκευές ασφαλείας.
Η Metro κυκλοφόρησε μια ιστορία για μια γυναίκα που πήχθη και εξαναγκάστηκε από τους κλέφτες να βγάλει χρήματα από την ταμειακή μηχανή για αυτούς. Το ζευγάρι των κακοποιών είχε πιστόλι και μαχαίρι και εξαφανίστηκε μέσα σε ένα σκούρο μπλε Audi– χωρίς να υπάρχει καμία αναφορά για την φυλή, ή την προφορά ή την εμφάνιση των δραστών. Είδα τέτοιες ιστορίες, με τεράστια κενά, κάθε μέρα. Αλλά κάθε περιστατικό που κάνει την μεταναστευτική πολιτική της ανοιχτής πόρτας «κακή» στα ματιά του κόσμου, απλά καταστέλλεται.
Προεκλογική αφίσα Σουηδού πολιτικού γραμμένη στα αραβικά |
Έπεσα σε ένα βιβλίο για τη σύγχρονη Σουηδία, σχεδόν το μοναδικό που μπόρεσα να βρω στην κορυφαία αλυσίδα βιβλιοπωλείων που καταπιανόταν με το θέμα της μαζικής μετανάστευσης. Ονομαζόταν ‘Partiet : Enolyckligkärlekshistoria’ (‘Το Κόμμα: Μια δυστυχισμένη ιστορία αγάπης), από την EvaFranchell, κορυφαίας αρθογράφου της εφημερίδας Aftonbladet. Μιλάει για την πτώση των Σοσιαλδημοκρατών, το κόμμα του Πάλμε, το κόμμα που συνδέεται περισσότερο με τη χρυσή εποχή της ωραίας (και σε μεγάλο βαθμό ομοιογενούς) Σουηδίας. Προς το τέλος, μια μόνο γραμμή έλεγε: «Είναι 2012, και ένας στους 10 Σουηδούς σκέφτεται να ψηφήσει ένα ρατσιστικό κόμμα». Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι δεν υπάρχει καμία πραγματική συζήτηση για τη μετανάστευση και ότι η μία πλευρά αρνείται να αναγνωρίσει ακόμη και τις ανησυχίες της άλλης, και απλά καταφεύγει σε συκοφαντίες;
Η κατάσταση βέβαια στο Malmö δεν απεικονίζει όλη την Σουηδία. Οι περισσότεροι στη Σουηδία (και στις σκανδιναβικές χώρες γενικά) εξακολουθούν να είναι συντριπτικά εθνικά σκανδιναβοί. Χώρες που έχουν αραίωση των αγροτικών πληθυσμών τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από ό, τι στη Σουηδία, όπως το Βέλγιο, η Ολλανδία και η Βρετανία, είναι πολύ πιο κοντά στο να χάσουν την εθνική τους ταυτότητα. Κατά κάποιο τρόπο, η Σουηδία εξακολουθεί να υπολείπεται αυτών των πρωτοπόρων του multiracialism. Ο φορτωμένος όρος «εθνοτικός Σουηδός» εξακολουθεί να χρησιμοποιείται συνήθως για να γίνεται διάκριση μεταξύ γηγενών και "νέων" Σουηδών, αν και αυτή η μορφή ταξινόμησης έχει γίνει αμφιλεγόμενη στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η χώρα είναι πολύ πλούσια και άνετη για συστηματική αναταραχή (σε αντίθεση με τοπικές εστίες, όπως οι εξεγέρσεις στο Rosengård). Και διαφέρει από όλες σχεδόν τις άλλες δυτικές χώρες που κατακλύζονται από τριτοκοσμικούς μετανάστες σε μία βασική πτυχή - δεν υπάρχει πίεση στους πόρους. Η Σουηδία είναι τεράστια και πλούσια σε μεταλλικά άλατα, αλλά υποφέρει από πτώση της γεννητικότητας.
Η διχαστική μεταναστευτική πολιτική των ανοικτών θυρών υποστηρίζεται από πολλούς Σουηδούς, οι οποίοι φαίνεται να πιστεύουν ότι έχουν μια αποστολή να είναι η ωραιότερη χώρα του κόσμου. Η φήμη ότι η Σουηδία δεν συμμετείχε στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και δεν έχει σχεδόν καθόλου πολίτες οι οποίοι έχουν βιώσει τον πόλεμο, τους έχει αφήσει κάτι που πλησιάζει μια πολύ ήπια εκδοχή του γερμανικού συμπλέγματος ενοχής. Σε ένα υποσυνείδητο επίπεδο, η ουτοπική μεταναστευτική πολιτική είναι εν μέρει μια χειρονομία εξιλέωσης για την μη αντίθεσή τους στον Χίτλερ. Είναι επίσης ένα προϊόν του άκρως πολιτικοποιημένου από την αριστερά χαρακτήρα της σουηδικής κοινωνίας.
Μικροσκοπικά κόμματα της άκρας αριστεράς αφθονούν, οι νέοι πάνε εύκολα σε πορείες για τα δικαιώματα των γυναικών και την Παλαιστίνη, μαρξιστικοί όροι όπως «ταξική σύγκρουση» είναι τυποποιημένα εξαρτήματα του πολιτικού λεξιλογίου και μπορείς να δεις γκράφιτι με το σφυροδρέπανο εδώ και εκεί. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλές ελεύθερες χώρες του κόσμου όπου οι άνθρωποι ζωγραφίζουν αυτό το σύμβολο στους τοίχους και να εννοούν τι κάνουν (δεν ξέρει για την Ελλάδα;)
Για μένα, όλα αυτά είναι πολιτική μαλθακότητα. Η Σουηδία δεν είναι εύπορη επειδή είναι σοσιαλιστική. Είναι σοσιαλιστική επειδή είναι εύπορη - επειδή μπορεί να αντέξει εύκολα το πολύ σημαντικό κόστος της προσπάθειας να οικοδομηθεί ένα μοντέλο κράτους «ισότητας» (egalitarian), όπου κάθε δημόσιο κτίριο με σκάλα έχει επίσης ένα ανελκυστήρα που στοιχίζει εκατοντάδες-χιλιάδες-κορώνες για αναπηρικά καροτσάκια. Είναι πλούσια για δύο απλούς λόγους: η παράδοση των πρακτικών, εργατικών Λουθηρανών, οι οποίοι, ως ομοιογενείς, γλίτωσαν μεγάλες εθνοτικές συγκρούσεις, και ισορρόπησαν ιδανικά τον πληθυσμό και τους πόρους. Με λίγα άτομα και άφθονο ξύλο και αποθέματα σιδήρου, η Σουηδία γρήγορα ήταν σε θέση να αναπτύξει μια προηγμένη οικονομία, η οποία έχει παραμείνει ισχυρή μέχρι σήμερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου