Όσοι αναφέρονται σποραδικώς στην εξαφάνιση των προ:iόντων τύπου cola στην Ελλάδα μνημονεύουν το tam-tam. Αλλά αν το tam tam εξαφανίστηκε από την αγορά, λόγω του αθέμιτου ανταγωνισμού κατά των ελληνικών επιχειρήσεων από την πλευρά της Coca Cola, καθώς και το ευνοϊκό περιβάλλον, το οποίο δημιούργησε για αυτήν το καθεστώς της Χούντας, [Βλ. το άρθρο στο Διαδίκτυο: Όμηρος Ταχμαζίδης, Η Coca Cola, η Χούντα και η σκοτεινή ιστορία τους], δε συνέβη τα ίδιο με ένα άλλο αναψυκτικό τύπου cola, το οποίο άκουγε στην ονομασία Yanca Cola.
Η προνομιακή μεταχείριση και οι διευκολύνσεις του χουντικού καθεστώτος προς την πολυεθνική δε σταματούσαν μόνο στον τομέα της αγοράς και των λειτουργιών της, αλλά φαίνεται ότι επεκτεινόταν και στις δικαστικές αίθουσες. Στην εποχή της Χούντας ανιχνεύονται και τα πρώτα δείγματα της διαχρονικής εργαλειοποίησης από την πλευρά της αμερικανικής εταιρείας του ελληνικού δικαστικού συστήματος. Έτσι όταν μια ελληνική επιχείρηση αναψυκτικών, η οποία δραστηριοποιούνταν στην Αττική με την επωνυμία Yanca ξεκίνησε να παράγει ένα προϊόν τύπου cola με την επωνυμία Yanca – Cola, η αμερικανική πολυεθνική κατέφυγε στην δικαιοσύνη και ζήτησε να απαγορευτεί η κυκλοφορία του προϊόντος. Αρχικώς επέτυχε την
Την πρακτική αυτή – που είναι αμφίβολη η νομιμότητά της σύμφωνα με ειδικούς, από τη στιγμή που δεν γίνεται με τη γνώση και συναίνεση των χρηστών- φέρνει στο φως μια νέα μελέτη ερευνητών του Πανεπιστημίου Πρίνστον των ΗΠΑ, σύμφωνα με το BBC.
Πολλές εταιρείες και άλλοι οργανισμοί (ακόμη και ειδησεογραφικοί) θέλουν να έχουν σαφή εικόνα για το πώς οι πελάτες και άλλοι επισκέπτες τους χρησιμοποιούν τις εταιρικές ιστοσελίδες. Γι’ αυτό χρησιμοπιούν ένα ειδικό λογισμικό (session replay) που προσφέρουν διάφορες εταιρείες (FullStory, SessionCam, Clicktale, Smartlook, UserReplay, Hotjar, Yandex κ.α.).
Ό,τι γράφουν στο πληκτρολόγιό τους οι χρήστες και όποια εντολή δίνουν με το «ποντίκι» τους, καθώς και