Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Τρίτη 11 Μαΐου 2021

Ο Θανάσης Κολυβάς και η γκλίτσα του τσοπάνη…

 ΤΣΟΠΑΝΗ

ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΝΙΚΟΣ,

Μου έστειλαν ένα βίντεο. Με αυτόν τον Θανάση Κολυβά, τον …πρόεδρο !!

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=255860829616833&id=104297574773160

Έχει φτιάξει ένα κόμμα, κίνημα, δεν ξέρω και γω τι είναι, κάποιο ΜΠΟΡΕΙ, όχι να δεις πώς το λένε, ΤΟΛΜΑ, ναι, νομίζω έτσι το λένε, ο οποίος μίλαγε για μένα. Σε έξαψη. Παράκρουση. Παραλήρημα.

Κατάλαβε από το δημοσίευμα για την Πόπη Σουφλή ότι θα κάνω μήνυση και σ’ αυτόν. Επειδή τον ανέφερα ως έναν της συνωμοταξίας των “πατριωτών” που έχουν λυσσάξει μαζί μου.

Θανασάκη, να διαβάζεις τα κείμενα πριν τα live σου. Είναι ξεκάθαρο για ποιον έγραψα ότι θα κάνω μήνυση.

Εσένα σε έβαλα μέσα γιατί είσαι μέσα σε αυτούς που έχουν ανάψει τον ανεμιστήρα στο παρελθόν.

Όχι; Το ανέφερες και εσύ άλλωστε. Για τον Ευαγγελάτο.

Έτσι δεν είναι;

Μόνο που …ξέχασες τι είχες πει.

Δεν είχες πει ότι θα μπει στο αρχείο.

Είχες πει ότι είμαι περίπου …άσχετος και …ψιλοαπατεώνας, έτσι Θανασάκη;

Γιατί, όπως είχες πει, έλεγα για αυτόφωρη διαδικασία κατά του Ευαγγελάτου και εσύ έλεγες ότι

έχει καταργηθεί το αυτόφωρο στα δια του τύπου.

Και είχα απαντήσει τότε ότι όταν λες κάποιον άσχετο πρέπει να είσαι εσύ …σχετικός. Για να μη σπας το κεφάλι σου στον τοίχο.

Γιατί η αυτόφωρη διαδικασία έχει καταργηθεί για τα έντυπα και όχι για το internet και την τηλεόραση, Θανασάκη.

Εντάξει;

Και η αυτόφωρη διαδικασία κινήθηκε κανονικά και ο εισαγγελέας φρέναρε τα περιπολικά.

Ώστε εξέθεσα την Εισαγγελία, Θανασάκη, ενώ η δικογραφία προχώρησε κανονικότατα και εκκρεμεί στην Εισαγγελία.

Ώστε είσαι ήδη …βλαξ (εσύ το είπες) και …ψιλοψευτάκος, αφού η δικογραφία ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ στο αρχείο. Έτσι, Θανασάκη; Βιάστηκες…

Όλα λαθάκια κάνεις…

Είδες λοιπόν που μόνος σου το είπες ότι ΕΣΥ ασχολήθηκες μαζί μου ΠΡΩΤΟΣ ;

Όπως και η Έλενα Θεολόγου, για την οποία αναρωτήθηκες γιατί την κατηγορώ.

Εγώ δεν ασχολήθηκα μαζί της, Θανασάκη. ΑΥΤΗ με έπιασε στο στόμα της. Και εγώ απάντησα.

Ποτέ και με κανέναν σας δεν ασχολήθηκα, Θανασάκη.

Εσείς με πιάνετε στο στόμα σας, γιατί έχετε πρόβλημα μαζί μου.

Οπότε τώρα, μιας και είπες και εσύ ότι η Θεολόγου είπε την αλήθεια, θα μου κάνεις τη χάρη να μας διαφωτίσεις εσύ τουλάχιστον, μεταξύ των άλλων που είπε για μένα το …κοριστάκι, ποιος και πότε μου έδωσε 5.000 ευρώ, για να ..πάω και …πού ήταν να πάω που …δεν πήγα.

Εντάξει, Θανασάκη;

Και για την “υπόθεσή” της που ενώ “δεν ασχολήθηκα” εγώ είπα ότι “ασχολήθηκα”.

Για τις συλλήψεις και το Μέγαρο. Και είπες ότι η Θεολόγου είπε την αλήθεια.

Ενώ έχεις διαβάσει την απάντησή μου και γνωρίζεις πολύ καλά την πραγματικότητα.

Ότι εγώ ποτέ δεν είπα ότι η Θεολόγου έκανε το τεστ και αφέθηκε ελεύθερη. Γιατί ΑΥΤΟ είπε η Θεολόγου ότι ισχυρίστηκα. Ενώ εγώ αυτό που έκανα ήταν να απευθυνθώ στο σύστημα και να του πω ότι οι συλληφθέντες μπορούν να κάνουν τεστ, να χρησιμοποιήσουν δηλαδή τα όπλα τα δικά του, και αν τα αποτελέσματα ήταν αρνητικά δεν θα στοιχειοθετείτο το 285 Π.Κ. Και το σύστημα επειδή δεν ήθελε να το ρισκάρει τους άφησε όλους ελεύθερους. ΚΑΙ την Θεολόγου.

Έτσι δεν έγινε, Θανασάκη;

Και απέδειξα με τα μηνύματα που μου έστειλε μετά το Μέγαρο η Θεολόγου ότι δεν είπε τίποτα για όλα αυτά που λέει και λες και εσύ τώρα, ενώ αυτό θα ήταν το λογικό και αναμενόμενο, αλλά τα είχε με την Αθηνά και τον Βόβολη. Καμία σχέση με μένα γιατί ήξερε πολύ καλά, και ξέρεις και εσύ πολύ καλά τώρα που λες αυτά που λες, ποια ήταν η πραγματικότητα.

Εντάξει;

Οπότε το …κοριτσάκι θα έπρεπε να σκεφτεί ότι είναι ένα απλό κοριτσάκι πριν πετάξει λάσπη εναντίον μου, εντάξει Θανασάκη;

Από κει και πέρα, βρε αδελφέ, όλα αυτά που είπες, πραγματικά τα ήθελες και τα είπες ή έτσι απλά σου έφυγαν;

Δηλαδή, π.χ., αυτό το που είπες ότι εγώ άργησα πολύ να καταλάβω τι γίνεται και έλεγα στον κόσμο …να πλένει τα χεράκια του, το ήθελες και το είπες;

Μάιο έκανα τη μήνυση στον Μπακογιάννη για την Ομόνοια και την Πρωτοψάλτη. Και αρχές Ιουνίου άρχισα τις επιθέσεις μου στα 58 νοσοκομεία, αρχής γενομένης τότε με Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη και Σωτηρία.

Δεν το λες και ότι άργησα πολύ, έτσι…;

Εσύ, αν δεν ήμουν εγώ να αποδείξω την εγκληματική δράση στα νοσοκομεία, θα το είχες πάρει είδηση…;

Αλλά εκεί που το …απογείωσες ήταν με τον νόμο για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό !!

Εκεί πραγματικά έδωσες ρέστα, αδελφέ !!

Εσύ, είπες, τον είχες αποκαλύψει ένα χρόνο πριν !!

Τον είχες αποκαλύψει, είπε, ένα χρόνο πριν από τον Απρίλιο του 2020 που τον έκανα γνωστό εγώ, αμέσως και όχι …6 μήνες μετά, Θανασάκη…

Ο νόμος εκδόθηκε στις 3 Απριλίου 2020. Ο 4682/2020.

Ρε θηρίο, έκανες γνωστό τον νόμο …πριν εκδοθεί ;;

Το 2019 ;;

Γίγαντας είσαι !!

Είπες και άλλα στο παραλήρημά σου.

Είπες δηλαδή το γνωστό ότι κράτησα τον κόσμο μέσα τότε με τις μάσκες στα σχολεία.

Και τι είπες ακριβώς, να δεις…

Α, ναι.

Ότι καλά έκανα που ενημέρωσα τον κόσμο για τα πρόστιμα και τις αυτόφωρες συλλήψεις που προέβλεπε ο νόμος, αλλά με αυτό που έκανα …φόβισα τον κόσμο και τον κράτησα μέσα !!

Δεν είπες ότι δεν ήταν αληθής η ενημέρωση αλλά με …κατηγόρησες ότι ..φόβισα τον κόσμο και δεν τον έστειλα στο δρόμο να …φάει πρόστιμα και να …συλληφθεί !!

Και μετά με ρωτούσες και γιατί δεν έχω έρθει ..εγώ στις πλατείες και στους δρόμους !!

Πραγματικά τώρα, Θανασάκη :

Τα θες και τα λες ;;

Μετά …αναρωτήθηκες τι θα σου είχαν …σούρει εσένα αν είχαν μάθει ότι ο παππούς σου ήταν μασόνος.

Γιατί;

Εσύ Θανασάκη το …αποκάλυψες ότι ο παππούς μου ήταν μασόνος…;;

Ή εγώ ο ίδιος για να αποκαλύψω ταυτόχρονα ότι ΑΡΝΗΘΗΚΑ την πρόταση του Μανέα να μπω στη μασονία γιατί δεν είχα ποτέ σχέση με στοές, λέσχες, κόμματα και κινήματα (καλή ώρα σαν το δικό σου…) κ.λπ ;;

Ε ;;

Ξέρεις όμως, φιλαράκο, τι από όλα όσα είπες είναι ενοχλητικό; Γιατί όλα τα άλλα ήταν ένα παραλήρημα.

Και δεν είναι ενοχλητικό για μένα.

Είναι ενοχλητικό για όλους αυτούς τους ανθρώπους που έχω βοηθήσει σε 58 νοσοκομεία, και πολλούς από αυτούς έχω κυριολεκτικά σώσει, να σε ακούνε να λες ότι δεν βλέπεις …κανένα αποτέλεσμα από αυτά που έχω κάνει.

Και τι ακριβώς είπες για τους ανθρώπους αυτούς, να δεις…

Α, ναι.

Ότι “λένε” ότι έχω σώσει κάποιους ανθρώπους. Και ότι για να το λένε ΠΙΘΑΝΟΝ να είναι έτσι !!

Αυτό λέγεται μικρότητα, Θανασάκη.

Μικρότητα…

Και για να τελειώνουμε “ρε μεγάλε” (για να σε …μιμηθώ λίγο) :

Πες μου ΕΝΑΝ από όλους εσάς που κατηγόρησα εγώ ΠΡΩΤΟΣ !!

ΕΝΑΝ !!

Και τότε, θα σου πω ότι ΕΓΩ είμαι ο βλαξ.

Και θα πεις και ότι ήταν …λάθος σου ότι δεν ισχύει το αυτόφωρο για την τηλεόραση !!

Εντάξει ;;

Και ότι είναι …λάθος σου και ότι η μήνυσή μου έχει μπει στο αρχείο !!

Γιατί σήμερα πέταξες κι άλλη …πατάτα !!

“Θα ζητήσει συγγνώμη και τέλος” !!

Για τον Ευαγγελάτο.

Θανασάκη, μην το συνεχίζεις με τα νομικά. Δεν το ‘χεις !

Αγόρι μου καραφλό, ΟΥΤΕ με τη συγγνώμη δεν γλιτώνει !!

Και όχι απλά δεν γλιτώνει, αλλά έχει εξασφαλίσει την …ενοχή του ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για διασπορά ψευδών ειδήσεων από αμέλεια, αφού η πράξη τιμωρείται ΚΑΙ όταν τελείται από αμέλεια !!

Εντάξει;;

Επομένως, Θανασάκη, όταν μιλάς για τσοπάνηδες, γκλίτσες και ξυσίματα, να απευθύνεσαι σε σένα και στα φιλαράκια σου.

ΕΣΕΙΣ σταματήσετε να ξύνεστε. Ποτέ δεν θα είχα ασχοληθεί μαζί σας αν δεν είχατε ασχοληθεί εσείς πρώτοι μαζί μου.

Εσύ τότε με τη μήνυση με τον Ευαγγελάτο (ούτε που σε ήξερα τότε…) ,

η Θεολόγου με τις συκοφαντίες της στο πρώτο της βίντεο για μένα ,

και το τερμάτισε με τη λάσπη με τα 5.000 στο δεύτερο ,

η Σουφλή εδώ και καιρό με σειρά δημοσιευμάτων ,

και όλη η συνωμοταξία.

Και ξέρεις γιατί δεν θα ασχολούμαι μαζί σας ;

Γιατί εγώ ΔΕΝ σας βλέπω σαν αντίπαλο, Θανασάκη.

Εγώ, ούτε κόμμα έχω κάνει, ούτε κίνημα, ούτε τίποτα.

ΕΣΕΙΣ με βλέπετε σαν αντίπαλο.

Γιατί αισθάνεστε ότι απειλείστε.

Αυτό όμως είναι δικό σας πρόβλημα.

Κάντε ό,τι κάνετε, αλλά στο στόμα σας μη με ξαναπιάσετε.

Όχι με ψέματα και συκοφαντίες.

Όπως αυτό που είπες για “τσιράκια του συστήματος μέχρι χθες”…

Ή τα περί μη υπογραφής των ασφαλιστικών, ενώ είναι σίγουρο ότι έχεις διαβάσει την απάντησή μου στην Έλενα Θεολόγου στην οποία ξεκαθάρισα μια και καλή τα περί Αντωνίου και ασφαλιστικών μέτρων.

Εντάξει;

Εσύ ξύνεσαι, Θανασάκη.

Εσύ ξύνεσαι…

Υ.Γ. Αυτούς του …βαρβάτους δικηγόρους που έχετε, ρε συ Θανασάκη, που δεν πήγαιναν με …σώβρακα στις σχολές (τα θες και τα λες…;), μήπως θα ήταν καλό να τους ρώταγες και καμια φορά πριν μιλήσεις;

Γιατί δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν.

Ή δεν τους ρωτάς και πας και λες ό,τι σου κατέβει από το κεφάλι, π.χ. για την αυτόφωρη διαδικασία στα δια του τύπου ή για τη …σύσταση συμμορίας που είπες (ελπίζω να μην το είπες κατά το γλώσσα λανθάνουσα, γιατί εγώ τη λέξη συμμορία την έβαλα σε εισαγωγικά, μόνος σου πας και τα βγάζεις…) και την συκοφαντική δυσφήμηση των άρθρων …62 και 63 (362, 363 είναι, Θανασάκη…) ,

ή τους ρωτάς οπότε δεν είναι και τόσο …βαρβάτοι !!

Με αυτούς θα με …είχες βάλει μέσα αν σου …έλυνα τα χέρια;

Ή αυτοί οι βαρβάτοι σου λένε αυτά για τις διεθνείς συμβάσεις ;;

Ότι είναι πάνω από το Σύνταγμα.

Υπερνομοθετική ισχύ έχουν, φίλε μου, όχι υπερσυνταγματική. Οι περισσότερες. Όπως π.χ. η παρεξηγημένη σύμβαση του Οβιέδο, για την οποία εξήγησα ότι και αυτή έχει αντίστοιχη εξαίρεση στη συναίνεση για τις ιατρικές πράξεις, στο άρθρο 26, όπως και το Σύνταγμά μας στο άρθρο 21, όταν πρόκειται για τη δημόσια υγεία.

Αυτό που αγωνίζομαι δηλαδή να αποδομήσω όσο εσείς βγαίνετε στους δρόμους…

Και, τέλος, σε προκαλώ να με …ξεβρακώσεις και μένα και να αποκαλύψεις σε ποιον πολιτικό φορέα ανήκω.

Γιατί και αυτό το πέταξες.

Έτσι;

Έλα…

Και να το αφήσουμε εδώ, φίλε μου.

Δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ άλλο με σένα.

Μην με προκαλέσεις.

Γιατί το ξέρεις πολύ καλά, ό,τι και να λες, ότι  έ χ ω  αποτελέσματα σε αυτά που κάνω.

Δεν χρειάζεται να αποκτήσεις προσωπική εμπειρία…

Άστο…

1 σχόλιο:

  1. Ο, Ο, Ο Θανασης Κ;
    Ο Θανάσης των ΣαμαροΒενιζελων;
    Και τι τόλμη θα δείξει;
    Μνημονιακη;
    Περί ευθυνών των υπουργών;
    Μάλλον θα έχει μπόλικο χαμαλικη
    Τώρα για αποτέλεσμα ή αποτελέσματα;
    Δυστυχώς δεν δείχνει διορατικοτητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ