Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Υπουργείο Αρπαγής & Διαφθοράς Ελληνοπαίδων: πιστοποιημένη εξειδίκευση στην απόκρυψη την απάτη και την αλητεία.

ΓΟΝΕΑΣ ΚΑΛΕΙ ΙΕΠ


ΓΟΝΕΑΣ – ΙΕΠ: ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ 1

σ.σ.  Την ώρα που λυτοί και δεμένοι παπαγάλοι προσπαθούν να μας ‘πείσουν’ ότι η διαστροφή των παιδιών είναι θέμα «παιδείας», δηλαδή θέμα του Υπουργείου Α-παιδείας, οι υπάλληλοι του εν λόγω Υπουργείου εμφορούμενοι και αυτοί από ένα είδος ‘αυθεντίας’ και ‘εξειδίκευσης’ ψεύδονται και παραπλανούν τους γονείς, σε μία προσπάθεια να τους αντικαταστήσουν στο έργο της ανατροφής των παιδιών τους. Η δική τους ‘αυθεντία’ και ‘εξειδίκευση’ δεν επιδέχεται έλεγχο και κριτική. Το ανησυχητικό είναι ότι η αδράνεια των γονέων τους έχει κάνει να το πιστεύουν αυτό. Το απομαγνητοφωνημένο ηχητικό που ακολουθεί, το οποίο πέρασε από χίλια κύματα, αποκαλύπτει με μία προσεκτική ανάγνωση τον εγκληματικό, ανεύθυνο και παμπόνηρο σχεδιασμό του Υπουργείου να διαταράξει την ψυχοσωματική ισορροπία των Ελληνοπαίδων μέσα από ένα πολυδαίδαλο περιβάλλον ασυδοσίας, γνωστό άλλωστε στον χώρο της ‘παιδείας’ καθ’ όλη την διάρκεια της μεταπολιτεύσεως.

***

– ΙΕΠ: Παρακαλώ.

– Γονέας:  Ναι, καλημέρα σας.

– ΙΕΠ: Γειά σας.

– Γονέας: Είμαι ένας γονέας που θα ήθελα να ενημερωθώ για την Θεματική Εβδομάδα. Πήρα τηλέφωνο το κέντρο και μου δώσαν το δικό σας το τηλέφωνο.

– ΙΕΠ: Μάλιστα. Τι θέλετε ακριβώς;

– Γονέας: Εσείς πως ονομάζεστε;

– ΙΕΠ: Κότσιρα ονομάζομαι.

– Γονέας: Κυρία Κότσιρα. Λοιπόν, βασικά, το πρώτο που θα
ήθελα είναι κάποια ιστοσελίδα ή κάποιος σύνδεσμος που να εμπεριέχει το υλικό,

– ΙΕΠ: Μάλιστα.

– Γονέας: για να του ρίξω μια ματιά.

– ΙΕΠ: Στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, θα βρείτε ένα εικονίδιο με τίτλο ‘Θεματική Εβδομάδα’ όπου εκεί υπάρχει όλο το υλικό, το θεωρητικό μέρος δηλαδή, που υποστηρίζει αυτήν την πρωτοβουλία και εκπαιδευτικό υλικό που είναι διαθέσιμο για τα σχολεία, αλλά και κείμενα τα οποία αναλύουν ακριβώς το πλαίσιο, θέτουν το πλαίσιο για την πρωτοβουλία την συγκεκριμένη.

– Γονέας: Να σας πω, υπάρχουν τα κείμενα; Υπάρχουνε τα προτεινόμενα κείμενα δηλαδή; Γιατί δεν τα είδα. Έχω κάνει αυτήν την …

– ΙΕΠ: Όχι, υπάρχει όλο το υλικό. Υπάρχουν τα κείμενα.

– Γονέας: Αν έχετε την καλοσύνη σας παρακαλώ, για να μην το ψάχνω εγώ τώρα, μπορείτε να μου πείτε ακριβώς το url μέσα στο οποίο υπάρχουν; Τη διεύθυνση;

– ΙΕΠ: Μπήκατε στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ;

– Γονέας: Έχω μπει ναι. Εσείς αν θέλετε, να..

– ΙΕΠ: Του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής;

– Γονέας: Ναι. Ναι. Βεβαίως.

– ΙΕΠ: Βλέπετε το εικονίδιο «Θεματική Εβδομάδα»;

– Γονέας: Μισό λεπτάκι. Εδώ είμαστε.

– ΙΕΠ: ΙΕΠ. Βάλτε στο google ΙΕΠ απλώς.

– Γονέας: ‘Σώμα και Ταυτότητα’.

– ΙΕΠ: Μπήκατε λοιπόν; Πατήστε το δεντράκι αυτό, το εικονίδιο.

– Γονέας: ‘Φάκελος Εκπαιδευτικού Υλικού’;

– ΙΕΠ: Και θα μπείτε λοιπόν στην ιστοσελίδα της «Θεματικής Εβδομάδας». Εκεί στο κέντρο, βλέπετε «Θεματική Εβδομάδα 2016-17, Σώμα και Ταυτότητα ….

– Γονέας: Πολύ ωραία.

– ΙΕΠ: Σκοπός και αναγκαιότητα, Καινοτόμος Χαρακτήρας της Παρέμβασης, Περιεχόμενο και Μεθοδολογία Υλοποίησης, Φάκελος, Χρόνος Υλοποίησης ..» Όλα αυτά αν πατήσετε το ‘περισσότερα’, σας ανοίγουν κείμενα.

– Γονέας: Ωραία. Λοιπόν, εμένα συγκεκριμένα .. θα ήθελα να ενημερωθώ σχετικά με το υλικό της Θεματικής Εβδομάδας, της έμφυλης, όλα αυτά τα πράγματα τέλος πάντων που έχουν …

– ΙΕΠ: Στην ιστοσελίδα τη συγκεκριμένη θα βρείτε τα πάντα.

– Γονέας: Μισό λεπτάκι ..

– ΙΕΠ: Ό,τι σας ενδιαφέρει θα μπορέσετε να το βρείτε.

– Γονέας: Μισό λεπτάκι. Αυτό που λέτε, τα ‘περισσότερα’, το έχω κάνει. Πατάω λοιπόν ‘περισσότερα’ στο «Φάκελος Εκπαιδευτικού Υλικού και Κατάλογος Φορέων» ή «Περιεχόμενο και Μεθοδολογία Υλοποίησης». Πού να πατήσω απ’ τα δύο για να βρω το περιεχόμενο; Στο περιεχόμενο φαντάζομαι έτσι;

– ΙΕΠ: Εσείς τι θέλετε να δείτε; Εκπαιδευτικό υλικό ή το πλαίσιο της παρέμβασης; Τι θέλετε να βρείτε δεν έχω καταλάβει.

– Γονέας: Θέλω να τα δω όλα, και το περιεχό..

– ΙΕΠ: Όλα. Όταν λέτε όλα πες τε μου κάτι συγκεκριμένο και θα σας καθοδηγήσω γιατί στην ιστοσελίδα την συγκεκριμένη είναι όλα.

Γονέας: Ωραία. Επειδή λοιπόν πατάω στο ‘περιεχόμενο και μεθοδολογία υλοποίησης’ το ‘περισσότερα’ και αυτό με βγάζει σε μία σελίδα στην οποία δεν αναφέρονται, αναφέρεται βέβαια το σκεπτικό τέλος πάντων πίσω απ’ όλη αυτήν την εργασία την οποία επιτελούν.

– ΙΕΠ: Ωραία, πως θα υποστηριχθεί το σχολείο (!!). Είναι το πλαίσιο αυτό.

– Γονέας: Το πλαίσιο. Αλλά τα προτεινόμενα υλικά ..

– ΙΕΠ: Το προτεινόμενο υλικό. Θα πάτε αριστερά

– Γονέας: Ναι.

– ΙΕΠ: που λέει ‘φάκελος εκπαιδευτικού υλικού’.

– Γονέας: ‘Φάκελος’.. ναι ..

– ΙΕΠ: Δίπλα ανοίγουνε όλες οι θεματικές.

– Γονέας: Εκεί που λέει στο ‘φάκελο’ ‘περισσότερα’; Α, συγνώμη.

– ΙΕΠ: Εκεί βλέπετε ‘έμφυλες ταυτότητες’, αν σας ενδιαφέρει αυτό.

– Γονέας: Κάτω απ’ το ‘περιεχόμενο και μεθοδολογία’ είναι ο ‘φάκελος’ ..

– ΙΕΠ: Αφήστε το αυτό, θα πάτε αριστερά στη σελίδα. Θέλετε να δείτε εσείς το υλικό το συγκεκριμένο.

– Γονέας: Ναι, ναι, ναι, ναι, ναι ..

– ΙΕΠ: Θα πάτε αριστερά στη σελίδα που λέει ‘θεματική εβδομάδα – υλικό υποστήριξης’.

– Γονέας: Ναι κάτι βλέπω τώρα και βλέπω στις έμφυλες ταυτότητες έχουμε: ‘σωματικές αλλαγές στην εφηβεία’ ..

– ΙΕΠ: Έχει διάφορες θεματικές.

– Γονέας: ναι, ‘αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα’ για παράδειγμα, που είναι κάτι που …

– ΙΕΠ: Ωραία. Αν το πατήσετε αυτό θα σας βγάλει διάφορους άξονες, διάφορο υλικό, το οποίο λέει αν υλοποιείται από εκπρόσωπους φορέα, αν υλοποιείται από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς, αν υλοποιείται από εκπαιδευτικούς ..

– Γονέας: Τέλεια.

– ΙΕΠ: και το κάθε υλικό μπορείτε να το ανοίξετε.

– Γονέας: Λοιπόν. Εάν πούμε λοιπόν, απ’ ό,τι έχω δει ..

– ΙΕΠ: Δηλαδή, στο τέλος τέλος που λέει ‘υλοποιείται από εκπαιδευτικούς: Μεσογειακό Ινστιτούτο Μελετών Κοινωνικού Φύλου, Youth4Youth’. Το βλέπετε;

– Γονέας: Το είδα αυτό ναι.

– ΙΕΠ: Στο τέλος.

– Γονέας: Ναι, ναι.

– ΙΕΠ: Αν το πατήσετε αυτό σας ανοίγει το υλικό.

– Γονέας: Να σας πω την αλήθεια με ενδιαφέρει περισσότερο η εργασία που επιτελούν στην ‘Αντιγόνη’, στο πρότζεκτ Αντιγόνη για τα έμφυλα στερεότυπα.

– ΙΕΠ: Μπορείτε να βρείτε τα πάντα στο site αυτό που σας παραπέμπω.

– Γονέας: Ναι. Αυτό όμως για την Αντιγόνη, εγώ βλέπω απλά το τηλέφωνο και το μέιλ.

– ΙΕΠ: Ναι, κοιτάξτε, το υλικό το οποίο υλοποιείται από εκπροσώπους φορέων δεν είναι διαθέσιμο. Εάν το είχαμε αναρτήσει θα μπορούσε να το πάρει το σχολείο και να το υλοποιήσει μόνο του.

– Γονέας: Ναι.

– ΙΕΠ: Για το λόγο αυτό δεν το έχουμε αναρτήσει.

– Γονέας: Εγώ που ..

– ΙΕΠ: Θα πρέπει να καλέσει τον φορέα ο οποίος είναι κατάλληλα .. εε… έχει τα .. την ικανότητα να υλοποιήσει το συγκεκριμένο πρότζεκτ, ε.. για να το υλοποιήσει.

– Γονέας: Ωραία.

– ΙΕΠ: Δεν μπορεί το σχολείο μόνο του να το υλοποιήσει αυτό.

– Γονέας: Εγώ όμως ..

– ΙΕΠ: Θέλει εκπρόσωπο φορέα.

– Γονέας: Εγώ όμως είμαι γονέας ..

– ΙΕΠ: Ναι.

– Γονέας: και θέλω να σας κάνω την εξής ερώτηση. Αυτή τη στιγμή σα γονέας εγώ έχω το δικαίωμα να ενημερωθώ για το περιεχόμενο της υλοποίησης;

– ΙΕΠ: …….. Εε .. όταν το υλικό αυτό δεν το υλοποιεί το σχολείο, σας επαναλαμβάνω, και χρειάζεται πιστοποιημένος φορέας που μπορεί να το υλοποιήσει,

– Γονέας: Ναι.

– ΙΕΠ: τότε δεν το έχουμε αναρτήσει στο site το συγκεκριμένο υλικό.

– Γονέας: Συμφωνώ, καταλαβαίνω, αυτό είναι όμως ένα δικό σας πρόβλημα. Το δικό μου πρόβλημα είναι το εξής, ότι σαν γονέας δεν γνωρίζω τί πληροφορία πρόκειται να περάσει από τα αυτιά και από τα μάτια του παιδιού.

– ΙΕΠ: Αυτό δεν το γνωρίζετε ούτως ή άλλως όταν ένας εκπαιδευτικός κάνει μάθημα στο παιδί σας.

– Γονέας: Θεωρείτε ότι είναι σωστό να …

– ΙΕΠ: Έτσι δεν είναι;

– Γονέας: Θεωρείτε ότι είναι σωστό;

– ΙΕΠ: Το γνωρίζετε;

– Γονέας: Δεν το θεωρώ σωστό να μην το γνωρίζω.

– ΙΕΠ: Το γνωρίζετε

– Γονέας: Θα έ…

– ΙΕΠ: όταν ένας εκπαιδευτικός κάνει μάθημα στο παιδί σας τι ακριβώς θα του πεί;

– Γονέας: Σας ξαναλέω. Δεν το θεωρώ σωστό να μην το γνωρίζω. Πιστεύω ότι η διαφάνεια στο υλικό του σχολείου είναι πρώτιστης προτεραιότητας.

– ΙΕΠ: Ωραία. Εάν θέλετε λοιπόν να το γνωρίσετε κάντε μία αίτηση να σας το … ότι θέλετε να δείτε το συγκεκριμένο υλικό για να σας το …

– Γονέας: Ωραία, ωραία. Τώρα, τώρα συνεννοούμαστε. Πού να κάνω την αίτηση;

– ΙΕΠ: Στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

– Γονέας: Σε εσάς;

 ΙΕΠ: Στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο Πρωτόκολλο.

– Γονέας: Το Πρωτόκολλο είναι που δέχεται αυτού του είδους τις αιτήσεις;

– ΙΕΠ: Όλα τα αιτήματα.

– Γονέας: Α, όλα τα αιτήματα. Και, να σας ρωτήσω κάτι; Τη στιγμή που εσείς δεν έχετε καμμία πρόθεση να αναρτήσετε τα υλικά για τους λόγους που μου εξηγήσατε, που δεν τους θεωρώ τέλος πάντων σοβαρούς, να το πω έτσι, αλλά τέλος πάντων δεν θέλετε να το αναρτήσετε, αυτοί τι μπορούν να κάνουν για μένα; Μήπως θα μου απαντήσουν το ίδιο μετά από τρεις μήνες αναμονή;

– ΙΕΠ: Κοιτάξτε. Εμείς έχουμε αναρτήσει όλα τα υλικά τα οποία μπορεί ο εκπαιδευτικός να τα πάρει και να υλοποιήσει κάποιο εργαστήριο, κάποιο πρόγραμμα μέσα στην τάξη του. Όταν χρειάζεται να γίνει μία ενημέρωση των μαθητών από έναν φορέα πιστοποιημένο, έναν φορέα παραδείγματος χάρη που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας ή τη Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων, από προσωπικό το οποίο είναι εξειδικευμένο να μιλήσει γι’ αυτά τα θέματα, ε δεν αναρτούμε το υλικό αυτό.

– Γονέας: Δεν το αναρτείτε.

– ΙΕΠ: Είναι εξειδικευμένο προσωπικό, φορέα του Υπουργείου Παιδείας ή της Γενικής Γραμματείας Ισότητας Φύλων, που έχει την εξειδίκευση να πάει και να μιλήσει στο σχολείο.

– Γονέας: Σας κάνω αυτές τις ερωτήσεις και σας πήρα τηλέφωνο γιατί υπέπεσε στην αντίληψή μου κάτι το οποίο πιστεύω ότι δεν μπορεί να είναι σωστό. Είμαι σίγουρ ..

– ΙΕΠ: Για πες τε μου.

– Γονέας: Θα σας πω. Ότι κάποια κυρία Τσακίρη, η οποία είχε βιαστεί από τον γονέα της, δεν ξέρω ‘γω πότε, όταν ήτανε μικρή, έχει γράψει ένα βιβλίο και αυτό το βιβλίο είναι μέρος –Ιφιγένεια συγκεκριμένα είναι το βιβλίο- ότι είναι μέρος του συγκεκριμένου προγράμματος και ότι αυτό το βιβλίο έχει ήδη αρχίσει να αναγιγνώσκεται μέσα στις τάξεις στα Γυμνάσια στα παιδιά μας. Είναι σωστό αυτό; Δεν ξέρετε. Ξέρετε να μου απαντήσετε;

– ΙΕΠ: Αυτό είναι βιβλίο λογοτεχνικό που μου λέτε τώρα;

– Γονέας: Ναι, ναι. Είναι ένα βιβλίο ..

– ΙΕΠ: Δεν κατάλαβα τι βιβλίο είναι αυτό.

– Γονέας: Θα σας πω. Είναι ένα βιβλίο λογοτεχνικό, το οποίο περιγράφει την τραγική ιστορία μιας … είναι αυτοβιογραφία, είναι πραγματική ιστορία υποτίθεται, και είναι μία κυρία η οποία πλέον ενηλικιώθηκε και αφηγείται στον υπόλοιπο κόσμο αυτά τα οποία έζησε στα χέρια του πατέρα της που τη βίαζε και τα λοιπά.

– ΙΕΠ: Αυτό το λογοτεχνικό βιβλίο εμείς δεν το έχουμε αναρτήσει στην ιστοσελίδα μας.

– Γονέας: Το ξέρω ότι δεν το έχετε αναρτήσει.

– ΙΕΠ: Είναι επιλογή του εκπαιδευτικού αυτή.

– Γονέας: Επειδή όμως δεν έχετε αναρτήσει κανένα από αυτά τα οποία επιλέγονται και αναρωτιέμαι, εσείς ..

– ΙΕΠ: Όχι δεν έχουμε αναρτήσει. Αυτό το υλικό το οποίο βλέπετε εδώ που λέει ‘υλοποιείται από εκπροσώπους φορέων’ δεν είναι ένα λογοτεχνικό βιβλίο το οποίο κυκλοφορεί στο εμπόριο

– Γονέας: Τι είναι;

– ΙΕΠ: και το οποίο μπορεί να το πάρει οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός κατά την κρίση του και να το χρησιμοποιήσει με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων.

– Γονέας: Δεν το καταλαβαίνω. Να σας πω κάτι;

– ΙΕΠ: Αυτό που μου λέτε εσείς, δεν το έχουμε προτείνει.

– Γονέας: Δεν το έχετε προτείνει, δηλαδή είναι ψέμα αυτό που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο ότι τέτοιου είδους αναγνώσματα διαβάζονται αυτή τη στιγμή μέσα στις τάξεις.

– ΙΕΠ: Τι να σας πω, δεν ξέρω τι κυκλοφορεί στο διαδίκτυο,

– Γονέας: Αυτό σας λέω …

– ΙΕΠ: τι δημοσιεύματα, εγώ ξέρω ότι αυτό το υλικό το συγκεκριμένο που μου λέτε δεν έχει προταθεί από το ΙΕΠ.

– Γονέας: Ωραία. Τότε πως θα το κάνουμε το παιχνίδι αυτό; Θα σας λέω εγώ βιβλία κι εσείς θα μου λέτε ναι ή όχι; Δεν είναι καλύτερα να βάλετε όλα τα υλικά που προτείνονται, προκειμένου να υποστηριχθεί θεωρητικά η βδομάδα τέλος πάντων αυτή που θέλετε να υλοποιήσετε εσείς και οι φορείς και οποιοιδήποτε άλλοι εργάζονται πάνω σ’ αυτό, ώστε να ξέρουμε και εμείς οι γονείς να μπορέσουμε να ασκήσουμε κριτική; ή τέλος πάντων να ..

– ΙΕΠ: Όταν βλέπετε την ένδειξη ‘υλοποιείται από εκπροσώπους φορέων’ είναι μία ενημέρωση και δεν περιλαμβάνει ένα λογοτεχνικό βιβλίο. Είναι μία ενημέρωση από έναν εξειδικευμένο εκπρόσωπο ενός πιστοποιημένου φορέα.

– Γονέας: ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΕΛΕΓΧΟ; Αυτοί χρησιμοποιούνε κάποιο υλικό.

– ΙΕΠ: Έχουν. Έχουν υποβάλει το υλικό τους στο ΙΕΠ, το ΙΕΠ έχει αξιολογήσει το υλικό αυτό

– Γονέας: ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ.

– ΙΕΠ: και έχει προτείνει τον φορέα να μπορεί να πάει στο σχολείο. Έχει συμπεριλάβει τον φορέα στον κατάλογο των φορέων

– Γονέας: Ναι.

– ΙΕΠ: για να μπορεί κάποιο σχολείο να καλέσει κάποιον εκπρόσωπο του φορέα να κάνει την συγκεκριμένη ενημέρωση.

– Γονέας: Ωραία, αφού το έχουν υποβάλει …

– ΙΕΠ: Έχουμε ελέγξει τα υλικά αυτά που έχουν προταθεί από εκπροσώπους φορέων.

– Γονέας: Κι εγώ λέω τώρα …

– ΙΕΠ: Απλώς όταν χρειάζονται εξειδικευμένο άτομο να μιλήσει για τα θέματα αυτά, τότε έχουμε την ένδειξη ‘υλοποιείται από εκπροσώπους φορέων’.

– Γονέας: Σύμφωνοι. Εσείς το έχετε …

– ΙΕΠ: Όμως, έχουνε ελεγχθεί τα υλικά αυτά …

– Γονέας: Ωραία, εσείς το έχετε …

– ΙΕΠ: και επαναλαμβάνω δεν περιλαμβάνουν λογοτεχνικά βιβλία.

– Γονέας: Ξαναλέω, εσείς το έχετε ελέγξει, εσάς ποιος σας ελέγχει;

– ΙΕΠ: ………………………………………………

– Γονέας: Ναι;

– ΙΕΠ: Ναι, σας ακούω.

– Γονέας: ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΕΛΕΓΞΕΙ, ΕΣΑΣ ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΛΕΓΧΕΙ; Εμείς οι γονείς δεν μπορούμε να ελέγξουμε αυτό που ελέγξατε

– ΙΕΠ: Βεβαίως και μπορείτε ..

– Γονέας: Ωραία ..

– ΙΕΠ: και σας επαναλαμβάνω ότι δεν έχουμε προτείνει λογοτεχνικά βιβλία.

– Γονέας: Ωραία, κι εγώ σας επαναλαμβάνω, αφού ο φορέας έχει καταθέσει το υ ..

– ΙΕΠ: Κοιτάξτε, το Υπουργείο Παιδείας έχει βγάλει μία εγκύκλιο

– Γονέας: Ναι.


– ΙΕΠ: στην οποία αναφέρεται ότι οποιαδήποτε προβολή ταινίας, άλλου θεάματος κτλ. είναι στην απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων. Δηλαδή, ο Σύλλογος Διδασκόντων είναι ελεύθερος να αποφασίσει αν θα επιλέξει μία ταινία και θα την προβάλει στους μαθητές. Ο Σύλλογος Διδασκόντων.

– Γονέας: Ο Σύλλογος Διδασκόντων όμως πρέπει να πατήσει πάνω στο πλαίσιο το οποίο έχει υποβληθεί, το οποίο όμως δεν είναι δημοσιευμένο.

– ΙΕΠ: Σας λέω, το Υπουργείο Παιδείας δίνει τη δικαιοδοσία στον Σύλλογο Διδασκόντων να αποφασίσει για το τι ταινίες θα προβάλει. Το Υπουργείο Παιδείας επίσημα, όχι τώρα στο πλαίσιο της Θεματικής Εβδομάδας. Γενικότερα.

– Γονέας: Υπάρχει ένα ..

– ΙΕΠ: Τι ταινία θα προβάλει, τι λογοτεχνικό βιβλίο ένας καθηγητής θα δώσει στους μαθητές να διαβάσουν, θα προτείνει.

– Γονέας: Δηλαδή μπορούμε να ακούσουμε οποιαδήποτε τερατολογία και να είναι αλήθεια! Δηλαδή μπορεί να ..

– ΙΕΠ: Μπορείτε να αντιδράσετε, τι να σας πω; Κάντε ό,τι νομίζετε.

– Γονέας: Καλά ότι θα κάνουμε θα κάνουμε, μην στενοχωριέστε, απλά πριν κάνουμε σας παίρνω τηλέφωνο για να ξέρω. Δηλαδή μ’ αυτά ..

– ΙΕΠ: Σας ενημερώνω για το πλαίσιο.

– Γονέας: Ναι. Επειδή όμως δεν με ενημερώσατε εφόσον δεν μου δίνετε τη δυνατότητα να διαβάσω το πλαίσιο. Δεν μου δίνετε τη δυνατό ..

– ΙΕΠ: Μα το πλαίσιο σας λέω, είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ.

– Γονέας: Αυτό, αυτό που είδα τώρα εγώ, αυτό, αυτή η σελίδα η μία που λέει αυτά τα γενικά;

– ΙΕΠ: Και το υλικό,

– Γονέας: Το υλικό που είναι;

– ΙΕΠ: το οποίο δίνεται στους εκπαιδευτικούς.

– Γονέας: Εγώ πως μπορώ να το …

– ΙΕΠ: Όλο το υλικό.

– Γονέας: Εγώ είμαι γονέας, πως μπορώ να έχω πρόσβαση σε αυτό το υλικό;

– ΙΕΠ: Σας είπα ότι (είναι στην ιστοσελίδα και μπορείτε να έχετε πρόσβαση!!) [μειωμένος ήχος]

– Γονέας: Αυτά έχουν οι.. ό,τι βλέπω εγώ στην ιστοσελίδα βλέπουνε και οι εκπαιδευτικοί;

– ΙΕΠ: Όταν πηγαίνει κάποιος εκπρόσωπος ενός φορέα να μιλήσει σε ένα σχολείο, έχετε πρόσβαση σε αυτά που θα πει ο φορέας αυτός στους μαθητές;

– Γονέας: Εγώ το παιδάκι μου, το παιδί μου εγώ το στέλνω με μαγνητοφωνάκι και ηχογραφεί τα πάντα. Το ίδιο

– ΙΕΠ: Μάλιστα.

– Γονέας: κάνω και εγώ

– ΙΕΠ: Ωραία.

– Γονέας: αυτή τη στιγμή που σας μιλάω. Σας ηχογραφώ.

– ΙΕΠ: Εμάς, υποβάλουν οι φορείς το αίτημά τους για να υλοποιήσουν μία ενημέρωση στο σχολείο, κι εμείς γνωμοδοτούμε ως προς την παιδαγωγική καταλληλότητα αυτής της ενημέρωσης του προγράμματος κτλ.

– Γονέας: Τα βλέπετε τα περιεχόμενα.

– ΙΕΠ: Αντίστοιχα έχουμε κάνει για τις συγκεκριμένες παρεμβάσεις,

– Γονέας: Τα βλέπετε τ ..

– ΙΕΠ: έχουμε γνωμοδοτήσει για την παιδαγωγική καταλληλότητα.

– Γονέας: Γνωμοδοτείτε ..

– ΙΕΠ: Έχει υποβληθεί το πλαίσιο της ενημέρωσης που θέλει να υλοποιήσει ένας φορέας στο σχολείο, και έχουμε γνωμοδοτήσει ως προς την παιδαγωγική καταλληλότητα.

– Γονέας: Για να γνωμοδοτ ..

– ΙΕΠ: Αυτό που γίνεται πάντα.

– Γονέας: Ναι. Για να γνωμοδοτήσετε πρέπει να έχετε πρόσβαση στο περιεχόμενο της συγκεκριμένης ..

– ΙΕΠ: Έχουμε πρόσβαση σας λέω.

– Γονέας: ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ; Αυτό λέω.

– ΙΕΠ: Τι να σας πω;

– Γονέας: Όχι τι να μου πείτε, ..

– ΙΕΠ: Απευθυνθείτε στο Υπουργείο Παιδείας επ’ αυτού.

– Γονέας: Εσείς συμφωνείτε ..

– ΙΕΠ: Μπορείτε να πάρετε στο Υπουργείο Παιδείας, στη Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

– Γονέας: Ναι.

– ΙΕΠ: και να θέσετε αυτόν τον προβληματισμό που μου λέτε.

– Γονέας: Εσείς ..

– ΙΕΠ: Είναι υπεύθυνο το Υπουργείο Παιδείας.

– Γονέας: Εσείς, εσείς πιστεύετε, πριν πάω εγώ τώρα και πάρω όλα αυτά τα τηλέφωνα και κάνω αυτές τις ενέργειες, και ρωτάω εσάς γιατί από σας ξεκινάω, σε σας έφτασα για να καταλάβω τη Θεματική Εβδομάδα, εσείς μου απαντάτε, εσείς είστε η αρμόδια. Εσείς πιστεύετε, για να ξεκινήσουμε τη συζήτηση θετικά ή αρνητικά, ότι πρέπει να έχω πρόσβαση σε αυτό το υλικό ή δεν χρειάζεται; Τι λέτε;

– ΙΕΠ: Σας λέω ότι ούτως ή άλλως δεν έχετε πρόσβαση σε όλο το υλικό το οποίο φτάνει στο σχολείο στο παιδί σας.

– Γονέας: Σ’ αυτά που έχετε εσείς πρόσβαση μπορώ να έχω κι εγώ;

– ΙΕΠ: Σας επαναλαμβάνω μπορείτε να κάνετε μία αίτηση

– Γονέας: Τη γνώμη σας θέλω κυρία μου.

– ΙΕΠ: και θα σας δώσουμε το υλικό το οποίο έχουμε αναρτήσει στην ιστοσελίδα μας.

– Γονέας: Τη γνώμη σας θέλω κυρία μου, είστε αρμόδια, και αυτή τη στιγμή ..

– ΙΕΠ: Σας λέω, μπορείτε να κάνετε μία αίτηση για να σας δώσουμε το υλικό. Τι άλλο θέλετε να σας πω;

– Γονέας: Γιατί πρέπει να κάνω αίτηση για να μου δώσετε το υλικό;

– ΙΕΠ: Διότι δεν μπορούμε να το αναρτήσουμε σας επαναλαμβάνω στην ιστοσελίδα, γιατί δεν θέλουμε να το πάρει ένας μη εξειδικευμένος εκπαιδευτικός να υλοποιήσει αυτή τη δράση. Γι’ αυτό το λόγο δεν το αναρτούμε στην ιστοσελίδα. Θέλουμε να υλοποιηθεί από έναν εκπρόσωπο εξειδικευμένο, εκπρόσωπο ενός φορέα.

– Γονέας: Ωραία. Κατάλαβα. Κάτι τελευταίο. Αυτή τη στιγμή ηχογραφώ τη συνομιλία μας, μου δίνετε τη δυνατότητα …

– ΙΕΠ: Ωραία, ηχογραφείτε την συνομιλία μας.

– Γονέας: μου δίνετε τη δυνατότητα να τη δημοσιεύσω;

– ΙΕΠ: Ορίστε;

– Γονέας: Μου δίνετε την άδειά σας να δημοσιεύσω αυτή …

– ΙΕΠ: Όχι, δεν σας δίνω την άδειά μου να το δημοσιεύσετε γιατί θα έπρεπε να με έχετε ενημερώσει από πριν ότι ηχογραφείτε τη συνομιλία μας.

– Γονέας: Καλά δεν πειράζει. Να σας πω κάτι άλλο, ποιο είναι το πρόβλημά σας για να δημοσιευτεί η απάντηση ενός..

– ΙΕΠ: Σας είπα, θα έπρεπε δεοντολογικά

– Γονέας: Ναι ..

– ΙΕΠ: να με έχετε ενημερώσει από πριν ότι ηχογραφείται η συνομιλία.

– Γονέας: Αν κλείσω το τηλέφωνο και σας πάρω πάλι, ή σας πάρει κάποιος άλλος και κάνει την ίδια ερώτηση, έχοντάς σας ενημερώσει, θα αλλάξει η απάντησή σας που μου δώσατε σ’ εμένα; Θα πείτε κάτι διαφορετικό;

– ΙΕΠ: Δεν καταλαβαίνω την ερώτησή σας,

– Γονέας: Λέω, εάν σας είχα ενημερώσει θα λέγατε κάτι ..

– ΙΕΠ: μου λέτε κάτι, ότι η συνομιλία μας ηχογραφείται, και σας λέω αυτό θα έπρεπε να μου το είχατε πει εξαρχής.

– Γονέας: Καλά, καλά, αλλά εάν σας είχα ενημερώσει θα μου λέγατε …

– ΙΕΠ: Υποθετικά δεν μπορώ να απαντήσω.

– Γονέας: Α, δεν μπορείτε να απαντήσετε υποθετικά.

– ΙΕΠ: Ναι. Σε υποθετική ερώτηση δεν μπορώ να απαντήσω.

– Γονέας: Μάλιστα. Τι να σας πω. Ντροπή. Αισθάνομαι ντροπή να υπάρχουν άτομα σαν κι εσάς, να εργάζονται σε φορείς οι οποίοι ασχολούνται με τα παιδιά μας. Δηλαδή νομίζω ότι πρέπει να …

– ΙΕΠ: Ε, συγνώμη δεν έχω καταλάβει το σημείο στο οποίο έχετε ένσταση.

– Γονέας: Η ένστασή μου είναι ότι …

– ΙΕΠ: Μου ζητήσατε το υλικό, σας είπα που να το βρείτε και σας εξηγώ, στην περίπτωση που δεν μπορείτε να κατεβάσετε το υλικό γιατί δεν είναι αναρτημένο.

– Γονέας: Μα κυρία μου. Εγώ αυτή.. εγώ να σας πω κάτι. Σας παίρνω τηλέφωνο και όπως βλέπετε ξέρω πως να μιλήσω και πως να υπερασπιστώ τις θέσεις μου και πως να προβάλω τις απαιτήσεις μου και τα δικαιώματά μου. Δεν το ξέρουν αυτό όλοι οι γονείς. Εάν πρέπει κάθε γονέας να παίρνει τηλέφωνο 15 λεπτά για να συνεννοηθεί και στο τέλος να καταλάβει ότι υπάρχει υλικό το οποίο εσείς υποκρύπτετε και δεν δημοσιεύετε ..

– ΙΕΠ: Δεν υποκρύπτουμε υλικό.

– Γονέας: Μα πρέπει να κάνω αίτηση στο Πρωτόκολλο!

– ΙΕΠ: Σας εξηγώ γιατί το υλικό δεν είναι αναρτημένο, κάποιο από το υλικό, δεν είναι αναρτημένο. Δεν έχουμε υποκρύψει κάποιο υλικό,

– Γονέας: Κανένα δεν είναι κυρία μου αναρτημένο.

– ΙΕΠ: απλώς δεν είναι ελεύθερο να χρησιμοποιηθεί από ένα σχολείο, γιατί απαιτείται εξειδικευμένος

– Γονέας: Ωραία,

– ΙΕΠ: εκπρόσωπος φορέα.

– Γονέας: γιατί δεν το δημοσιεύετε λοιπόν με μια προειδοποίηση, ότι το υλικό αυτό δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ..

– ΙΕΠ: Αυτό έχουμε. Έχουμε ακριβώς την ένδειξη ‘υλοποιείται από εκπροσώπους φορέων’.

– Γονέας: Α, από εκεί έπρεπε να το καταλάβω;

– ΙΕΠ: Αν όμως το είχαμε αναρτήσει το υλικό ολόκληρο, θα μπορούσε ένα σχολείο να το πάρει και να το υλοποιήσει. Δεν το θέλουμε αυτό.

– Γονέας: Α, έτσι.

– ΙΕΠ: Γι’ αυτό σ’ αυτήν την περίπτωση, έχουμε βάλει την ένδειξη ‘υλοποιείται από εκπροσώπους φορέων’.

– Γονέας: Ωραία.

-ΙΕΠ : Το υλικό το επόμενο που βλέπετε, έχει την ένδειξη ‘υλοποιείται από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς’.

– Γονέας: Ουφ, πολύ ωραία!

– ΙΕΠ: Εδώ, είναι αναρτημένο το υλικό, αλλά λέμε ότι πρέπει ο εκπαιδευτικός να έχει προηγουμένως λάβει την απαραίτητη εξειδίκευση. Και έχουμε και μία τρίτη κατηγορία υλικού, που λέμε ότι το υλικό υλοποιείται από οποιονδήποτε εκπαιδευτικό. Μπορεί να το πάρει και να το υλοποιήσει στην τάξη του. Είναι απολύτως σαφές νομίζω το πλαίσιο.

– Γονέας: Λοιπόν, ακούστε τώρα να δείτε τι κυκλοφορεί στο …

– ΙΕΠ: Δεν υποκρύπτουμε κάτι.

– Γονέας: Δεν υποκρύπτετε αλλά προσέξτε να δείτε τι γίνεται. Εδώ πέρα περνάει τώρα ένας γονέας κάπου εκεί απ’ το Βόλο, που λέει ότι διαβάστηκε το εξής της κυρίας Τσακίρη.

«Με έπιασαν τα *******, δεν ήξερα ** ***** αλλά ******** πολύ. Προσπάθησα να ****** αλλά ** **** να ***** **** *********.
– Σε ******** ******** μου *** ****, *** *’ ****** αυτό.
– Κ**** *** *******.
– Μ***** *******, σε ********, ** ** *** ******; Μ******* *** *** ** ********, **.
– Θ* ** ****** **** ****** ** ****** *** ******** γιατί ***** ** ********* *** και ***** να *** **** *,** ****. Κ**** ***** και *** ** ********».


Αυτό το πράμα καταγγέλλεται ότι διαβάστηκε σε κάποια σχολεία του Βόλου, ήδη τώρα που ξεκινήσαν αυτές τις δραστηριότητες …

– ΙΕΠ: Κοιτάξτε, δεν το γνωρίζω αυτό, δεν μπορώ να σας απαντήσω εάν διαβάστηκε ή όχι ένα λογοτεχνικό βιβλίο το οποίο εμείς δεν έχουμε προτείνει.

– Γονέας: Ναι.

– ΙΕΠ: Τι να σας απαντήσω τώρα σ’ αυτό που λέτε.

– Γονέας: Αν το έχει .. εγώ σας ρωτάω τώρα και σας λέω ότι ηχογραφώ και ρωτάω τη γνώμη σας που είστε ειδικός και εργάζεσθε και είστε η νούμερο ένα υπεύθυνη στο Ινστιτούτο Πολιτικής τέλος πάντων -να μην πω ‘Εκπαιδευτικής’ και δεν ακριβολογήσω- και σας ρωτάω εγώ τώρα: Αυτό το υλικό, αυτός που το πρότεινε, ο δάσκαλος, ο εκπαιδευτικός, ο αρμόδιος, ο υπεύθυνος τέλος πάντων, εγώ τι πρέπει να του κάνω σαν γονέας που είμαι;

– ΙΕΠ: Ε, κοιτάξτε. Αυτό

– Γονέας: Όχι κακό.

– ΙΕΠ: δεν είναι την αρμοδιότητά μου να σας απαντήσω.

– Γονέας: Α δεν ξέρετε. Εσείς τι θα κάνατε; Εσείς, τι θα κάνατε; Σαν γονέας, σαν ά…

– ΙΕΠ: Δεν είναι στην αρμοδιότητά μου να σας απαντήσω.

– Γονέας: Δεν είναι στην αρμοδιότητά σας να απαντήσετε; Τέλος πάντων ..

– ΙΕΠ: Εάν, εάν διαβάζεται κάποιο βιβλίο στην τάξη

– Γονέας: Ναι.


– ΙΕΠ: που δεν έχει προταθεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, δεν είναι στην αρμοδιότητά μου να σας απαντήσω.

– Γονέας: Μα εσείς δεν έχετε προτείνει τίποτα και ..

– ΙΕΠ: Συγνώμη με καλούν στο τηλέφωνο θα πρέπει να διακόψω τη συνομιλία.

– Γονέας: Μισό λεπτάκι, μισό λεπτάκι ..

– ΙΕΠ: Εάν θέλετε οτιδήποτε άλλο μπορείτε να υποβάλλετε μία αίτηση για να σας απαντήσουμε και γραπτώς.

– Γονέας: Ναι. Εσείς λέω, δεν έχετε προτείνει τίποτα.

– ΙΕΠ: Συγνώμη, με καλούν, πρέπει να απαντήσω.


***

Απομαγνητοφώνηση/σχολιασμός Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ.

Δήλωση:
Διατηρώντας την απαραίτητη επιφύλαξη για την αυθεντικότητα του τηλεφωνήματος και επιφυλασσόμενη παντός νομίμου δικαιώματός μου, δηλώνω ότι πιστεύω πως ένας δημόσιος υπάλληλος εν ώρα υπηρεσίας και σε επικοινωνία με Έλληνα πολίτη -για φλέγον θέμα μάλιστα το οποίο αφορά και απασχολεί ολόκληρη την Ελληνική κοινωνία- δεν καλύπτεται από το απόρρητο των επικοινωνιών.

Ακούστε το ηχητικό ΕΔΩ:
https://drive.google.com/file/d/0B3fIapnXScaPc05RN1JQeW8yQjQ/view

Το υλικό το αλίευσα από το ιστολόγιο Κατάνυξις στο άρθρο με τίτλο: «Υλικό με αιμομικτικό βιασμό σε μαθητές!»Το ηχητικό έπαιζε στην αρχή, μετά κάποιοι το κατέβασαν, μετά ανέβηκε πάλι, τώρα είναι κατεβασμένο. [Ενημέρωση 7/6/2017, το ηχητικό παίζει τώρα κανονικά.]

Το ηχητικό μπορείτε να το κατεβάσετε από το ιστολόγιο ‘Παιδαγωγός‘ καθώς εδώ μπορείτε να βρείτε και επιπλέον πληροφορίες γύρω από τη ‘γνωστή’ ΜΚΟ ‘Αντιγόνη’. [Ενημέρωση 7/6/2017, το ηχητικό παίζει τώρα κανονικά.]

Η απομαγνητοφώνηση ολοκληρώθηκε την 1/5/2017 όμως το ηχητικό ανεβοκατέβαινε και αδυνατούσα να την δημοσιεύσω. Σε κάποια ιστοσελίδα (του συγκυβερνώντος κόμματος) που είδα κατέβηκε και ολόκληρη η ανάρτηση!

πηγή

1 σχόλιο:

  1. Γιατί οι μουσουλμανόπαιδες στη Θράκη (μειονοτικά σχολεία) ΔΕΝ θα ενημερωθούν για τις έμφυλες ταυτότητες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ