Το project υλοποιήθηκε από τους μαθητές, υπό την επίβλεψη και καθοδήγηση των καθηγητών του σχολείου και με υπεύθυνο καθηγητή τον Εμμανουήλ Καγιαμπάκη, εκπαιδευτικό ηλεκτρολόγο μηχανικό, MSc.
Όπως διευκρίνισε ο κ. Καγιαμπάκης, στη θέση του ρεζερβουάρ των συμβατικών αυτοκινήτων το συγκεκριμένο όχημα έχει υποδοχή για την ηλεκτρική φόρτισή του.
Η καινοτομία βρίσκεται στη μονάδα κυψέλης υδρογόνου που κατασκευάστηκε και από την οποία φορτίζεται το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η μονάδα αυτή μπορεί να βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο, παρέχοντας πλήρη αυτονομία στην κίνησή του, προσεγγίζοντας πολλαπλάσια χιλιομετρική απόσταση από την
εργοστασιακή.
Η μονάδα αυτή είναι ένα πλήρες σύστημα ηλεκτρονικού και ηλεκτρο-μηχανολογικού ελέγχου, με όλα τα συστήματα ασφαλείας, καθώς επίσης και ένα ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, το οποίο μπορεί να επικοινωνεί με τοπικές και απομακρυσμένες κινητές συσκευές, μεταφέροντας δεδομένα και λειτουργικά στοιχεία μέσω ίντερνετ.
Το καύσιμο που χρησιμοποιεί είναι το υδρογόνο, το οποίο βρίσκεται αποθηκευμένο σε δύο φιάλες υδριδίων μετάλλων. Μέσω της κυψέλης καυσίμου και ενός τροποποιημένου Inverter DC/AC επιτυγχάνεται η ηλεκτρική φόρτιση του αυτοκινήτου.
Σημειώνεται ότι το χρησιμοποιούμενο υδρογόνο της μονάδας πρέπει να προέρχεται από ηλεκτρόλυση του νερού (Η2Ο) μέσω ΑΠΕ και συγκεκριμένα από φωτοβολταïκά πάνελς. Έτσι, το σύστημα είναι φιλικό προς το περιβάλλον, τόσο κατά τη διαδικασία παραγωγής του υδρογόνου, όσο και κατά την κίνηση του αυτοκινήτου μέσα στην πόλη. Αποτέλεσμα είναι το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο να αποκτά πλήρη αυτονομία κινητικότητας, προσεγγίζοντας πολλαπλάσια χιλιομετρική απόσταση από την εργοστασιακή, ενώ είναι φιλικό προς το περιβάλλον με μηδενικούς ρύπους.
το είδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου