Της Εμμανουέλας Τσουδερού
Το μοίρασμα εκατομμυρίων στα μέσα ενημέρωσης με αφορμή τον κορωνοϊό καλά κρατεί, αφού το Υπουργείο Υγείας ενέκρινε στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου επιπλέον 4.960.000 ευρώ για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ακόμη μίας εθνικής εκστρατείας επικοινωνίας σχετικά με τον εμβολιασμό και πάλι με αδιαφανείς όρους.
Εν ολίγοις, η διασπάθιση δημοσίου χρήματος σε επικοινωνιακά
«παιχνίδια» με πρόσχημα την πανδημία συνεχίζεται από την κυβέρνηση, ενώ το ποσό που έχει δαπανηθεί συνολικά
για την επικοινωνιακή προβολή της καταπολέμησης της πανδημίας και του
εμβολιασμού μπορεί και να ξεπερνά πλέον τα 47.000.000 ευρώ.
Προφανώς, το «δράμα» της λίστας Πέτσα, για την οποία εκκρεμεί ακόμη η τυπική συζήτηση των πορισμάτων της εξεταστικής επιτροπής στην Ολομέλεια της Βουλής,
δεν είναι μονόπρακτο, άλλα sequel. Γι’ αυτό και δεν προκαλεί καμία
απορία το γεγονός πως η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας δεν
είδε τίποτα… το μεμπτό στο μοίρασμα α λα Πέτσα (!), στο δικό της πόρισμα
μετά την εξεταστική.
Την άνοιξη του 2020 άρχισε το μοίρασμα
Η αρχή, λοιπόν, έγινε την άνοιξη του 2020, με την περιβόητη όσο και αμαρτωλή «λίστα Πέτσα», με την οποία μοιράστηκαν ακόμη και σε ανύπαρκτα μέσα ενημέρωσης 20.000.000 ευρώ δημοσίου χρήματος,
για