Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2022

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΑΡΗ ΔΗΜΟΚΙΔΗ ΣΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ …ΤΡΙΑ EMAILS ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ – ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΜΕΝΗ ΕΚΠΟΜΠΗ

 

ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΝΙΚΟΣ

Τρία emails μου έστειλε σήμερα, το ένα μετά το άλλο, ο Άρης Δημοκίδης.

Δεν δημοσιοποιώ το περιεχόμενό τους γιατί δεν έχω την άδειά του. Ούτε χρειάζεται όμως γιατί από την απάντησή μου θα καταλάβετε τι έγραφε σε αυτά.

Ώστε δημοσιοποιώ το δικό μου email.

Aπάντηση
Yahoo/Απεσταλμένα
Nikos Antoniadis <nikant2@yahoo.gr>
Προς:Aris Dimokidis
Κυρ, 6 Φεβ στις 7:56 μ.μ.
Κύριε Δημοκίδη, 
 
Το κατά πόσο μου δώσατε “χώρο” και “χρόνο” να ακουστούν και να διαβαστούν οι απόψεις μου θα τα διαβάσετε στην ανάλυση που θα έχω στη δημοσίευση που θα κάνω στο site μου. Ο λόγος που το κάνατε αυτό ήταν γιατί έτσι πιστεύατε ότι θα καλύψετε την ελεεινότερη δημοσιογραφική αλητεία εναντίον μου από τις αρχές του Σεπτεμβρίου, όταν άρχισε η οργανωμένη επίθεση εναντίον μου από όλα τα συστημικά Μ.Μ.Ε. 
 
Ήταν πολύ πονηρή και χειρουργική η προσπάθεια που κάνατε, και η οποία αποσκοπεί στα εξής:
 
1) Να επαναφέρετε αρνητικά το πρόσωπό μου στην επικαιρότητα, μετά την απόσυρση των υπολοίπων Μ.Μ.Ε. από το σχέδιο ηθικής και επαγγελματικής εξόντωσής μου, η οποία έλαβε χώρα μετά την παταγώδη αποτυχία τους στις δώδεκα συνολικά απόπειρες που είχαν κάνει μέχρι τότε, και την ολοκλήρωση της αποδόμησης και των συντονισμένων επιθέσεων εναντίον μου από τη μικρή ομάδα των επίορκων μέσα στο χώρο της Δικαιοσύνης. 
 
Το κάνετε με μία προ τριών μηνών πλέον ψευδοκαταγγελία ενός από τα μέλη της εγκληματικής παρακρατικής ομάδας “ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ ΤΩΝ ΨΕΚΑΣΜΕΝΩΝ”, της “Katerina Tier”, με πολλά μέλη της οποίας όπως φάνηκε είστε φίλοι στο fb. 
 
Άλλωστε, δεν είναι η πρώτη φορά που “αξιοποιείτε” και αναπαράγετε τις βρωμιές των παρακρατικών σκουπιδιών, η εισαγγελική έρευνα για τα οποία, δια της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, βρίσκεται πλέον στο τελικό στάδιο. Το είχατε κάνει, με τον ελεεινότερο και πάλι τρόπο, υιοθετώντας απροκάλυπτα τα αίσχη τους για την υπόθεση της Πασχαλίνας Γαζή. Οι φιλενάδες σας Katerina Tier και Markela Komninou ήταν και τότε πάλι. Χωρίς κανένα δικό σας σχόλιο, αναδημοσιεύσατε απλώς τις συκοφαντίες τους, βάζοντας την ομπρέλα της Lifo πάνω από την παρακρατική ομάδα.
 
 
Είχατε κάνει και τότε εκπομπή, κύριε Δημοκίδη. 
 
 
Τι είχε γίνει τότε; Τους κανόνες της δημοσιογραφικής δεοντολογίας σας τους έστειλαν αργότερα; Δεν τους γνωρίζατε ακόμα; Γιατί δεν με είχατε και τότε ενημερώσει όπως κάνατε και τώρα;
 
Εκτός και αν το είχατε κάνει και δεν το είδα. Αν ισχύει αυτό προωθήστε μου το σχετικό email.
 
2) Να παράσχετε κάλυψη στην παρακρατική ομάδα. Σας το ζήτησαν και εσείς το κάνατε. Άλλωστε είστε σε στενή επαφή μαζί τους. Σας το ζήτησαν απεγνωσμένα επειδή έσφιξα τον κλοιό γύρω από τον σκληρό πυρήνα της εγκληματικής αυτής ομάδας και κατάλαβαν ότι γνωρίζω ποιοι κρύβονται πίσω από τα ψεύτικα προφίλ, τα οποία οργανωμένα με έχουν στοχοποιήσει από τα μέσα του 2020. 
 
Χθες, με την τελευταία αναφορά που έκανα στον αρχηγό της ομάδας αυτής και τις “δημοσιογραφικές ανησυχίες” του, κατάλαβαν ότι τα υπονοούμενα που άφηνα όλο το τελευταίο διάστημα για την πραγματική ταυτότητά του, έκρυβαν και την πραγματική γνώση μου για το ποιος ακριβώς είναι.
 
Το αποτέλεσμα το είδατε και εσείς σήμερα. Η ομάδα “ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ ΤΩΝ ΨΕΚΑΣΜΕΝΩΝ” αποτελεί πλέον παρελθόν. 
 
Όχι όμως και η έρευνα εναντίον τους, στο πλαίσιο της οποίας θα ζητήσω να κληθείτε και εσείς. Αρχικά με την ιδιότητα του μάρτυρα για να απαντήσετε σε συγκεκριμένες ερωτήσεις.
 
Το αν θα κρατήσετε, σε αυτή την ποινική διαδικασία, την ιδιότητα του μάρτυρα μέχρι το τέλος, μένει να κριθεί.
 
Όλα στην ώρα τους, κύριε Δημοκίδη.
Σύντομα θα αποκαλύψω στον κόσμο για κάθε έναν χωριστά, ποιοι ήταν όλοι αυτοί που ανέλαβαν εργολαβικά την ηθική και επαγγελματική εξόντωσή μου, η δε τιμωρία τους από τη Δικαιοσύνη θα είναι σκληρή.
 
3) Στο πλαίσιο της κάλυψης που αναλάβατε να τους παράσχετε, προσπαθείτε να κρατήσετε ζωντανή την υπόθεση του Νίκου Σταύρου, ελπίζοντας, γιατί η ελπίδα πάντα πεθαίνει τελευταία, ότι θα πειστεί η ομάδα των επίορκων της Ευελπίδων, να κάνει μία ακόμα τελευταία προσπάθεια εναντίον μου. Και έτσι, να φύγει και ο προβολέας από την εγκληματική ομάδα του facebook και να αρχίσει πάλι η στοχοποίησή μου και επομένως να έρθει η “δικαίωση” των παρακρατικών σκουπιδιών, τα οποία βοηθάτε να διασωθούν.
 
Και όπως βλέπουμε όλοι στο παραληρηματικό, συκοφαντικό και υβριστικό σε βάρος μου σχόλιο της φίλης σας Markela Komninou στην πρώτη δημοσίευση από τις έως τώρα δύο που κάνατε στο fb (και φροντίσατε βεβαίως να βάλετε την “κατάλληλη” φωτογραφία), σε εσάς, και μόνο εσάς, στηρίζουν ακόμα τις ελπίδες τους οι παρακρατικοί.
 
Κρατάω τις ύβρεις και τις συκοφαντίες εναντίον μου της φιλενάδας σας για το τέλος.
Αυτός είναι ο σκοπός σας. Να ασκήστε πίεση στους εισαγγελείς να βγάλουν από τα σκουπίδια την υπόθεση Σταύρου και να αρχίσουμε από την αρχή. Γιατί ναι, κύριε Δημοκίδη, στα σκουπίδια την πέταξαν οι εισαγγελείς οι οποίοι, όπως και τα κανάλια, βγάζουν σπυριά πλέον με τα παρακρατικά emails από το ProtonMail και τις “καταγγελίες” της παρακρατικής ομάδας. Αυτά που γράφει η φίλη σας ότι “δεν έχει υποπέσει στην αντίληψή τους”  η υπόθεση του Νίκου Σταύρου είναι για εσωτερική κατανάλωση και για να κοροϊδεύουν τους ελάχιστους αφελείς που τα διαβάζουν και δεν ανήκουν στο στενό πυρήνα της ομάδας. Στη Δίωξη και στην Εισαγγελία είχαν στείλει τότε, εκτός τα της Αντιγόνης Πανταζή, της Πασχαλίνας Γαζή, της “τσαμπίκας” και όλες τις αμέτρητες άλλες “καταγγελίες”, ΚΑΙ την ιστορία του Νίκου Σταύρου. 
 
Ώρες ολόκληρες έστηνε την “καταγγελία” της η φίλη σας υποψήφια βουλευτής του ΕΠΑΜ, λέτε να την κράτησε για …αργότερα;
 
Απλά, κύριε Δημοκίδη, οι εισαγγελείς, έχοντας φάει τα μούτρα τους με τις άλλες “καταγγελίες”, ήταν πολύ προσεκτικοί με αυτή. Και δεν συνέπτυξαν τους χρόνους όπως κάνατε εσείς χθες, που φτάσατε στο σημείο να “δικαιώσετε” τους παρακρατικούς, περνώντας στον κόσμο τη ψευδή εικόνα ότι άλλα έλεγα για την κατάσταση των πνευμόνων του Νίκου Σταύρου τη μία φορά, και άλλα την άλλη. Παραλείποντας να πείτε ότι η μία φορά από την άλλη είχαν μία χρονική απόσταση σχεδόν δύο μηνών. Και ότι η πρώτη φορά ήταν κατά την εισαγωγή του Νίκου Σταύρου στο Ιπποκράτειο για μία ατονία που αισθανόταν, και η δεύτερη ήταν η εικόνα της νεκροτομής μετά από ένα μήνα σχεδόν νοσηλείας στη Μ.Ε.Θ. και ένα μήνα μετά τη μήνυση της χήρας και το αίτημα για τη διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής, στο οποίο λυσσαλέα αντιδρούσαν Εισαγγελία και νοσοκομείο. 
 
Και εσείς τι κάνατε; Δώσατε υπόσταση σε ένα ψεύτικο προφίλ και αξιοπιστία σε μία “καταγγελία” του, απέναντι σε έναν άνθρωπο με ονοματεπώνυμο που σας είχε δώσει όλα τα στοιχεία και που έναν έντιμο δημοσιογράφο θα τον είχαν πείσει ότι αυτή η εκπομπή δεν έχει αντικείμενο.
 
Αλλά προφανώς είχε αντικείμενο, κύριε Δημοκίδη. 
 
Σωστά;
 
Δεν κάνατε ούτε το στοιχειώδες, να καλέσετε το ίδιο το νοσοκομείο να σας πει τη θέση του για τη νοσηλεία του Νίκου Σταύρου. Και βεβαίως δεν είναι καθόλου τυχαία η “παράλειψή” σας αυτή, αφού γνωρίζατε ότι θα έπεφτε στο κενό η προσπάθεια να αποσπάσετε κάποια θέση επιβαρυντική για μένα, όπως ακριβώς έγινε με τον Ευαγγελισμό και την Αντιγόνη Πανταζή.
 
“Πρόβλημα” με τα ονοματεπώνυμα και με συγκεκριμένα στοιχεία και αποδείξεις είχατε σε όλη τη διάρκεια της εκπομπής σας. Διαβάσατε την πρώτη παράγραφο από το τελευταίο email που σας είχα στείλει τότε, στην οποία έκανα λόγο για τις “αποδείξεις” έναντι των “απόψεων” και των “επιχειρημάτων”, αλλά “παραλείψατε” να διαβάσετε τη δεύτερη παράγραφο στην οποία ως παράδειγμα ανέφερα την περίπτωση του Μιχάλη Βραχάλη και τα δύο πιστοποιητικά θανάτου του, το ένα μετά το θάνατο με αιτία θανάτου “νόσος covid”, και την άλλη μετά τη νεκροτομή με αιτία “ισχαιμική νέκρωση εντερικού σωλήνα”.
 
Τι έγινε; Εντάξει, να μη διαβάζατε όλο το email μου και τις δημοσιεύσεις μου γιατί θα χρειαζόσασταν “είκοσι ώρες”, αλλά μία απλή παράγραφο, που για να τη διαβάσετε χρειαζόσασταν ελάχιστα δευτερόλεπτα, πού και ποιο ήταν το πρόβλημα;
 
Το “πρόβλημα” λοιπόν, κύριε Δημοκίδη, ήταν ότι δεν έπρεπε να τη διαβάσατε την παράγραφο αυτή, ούτε να αναφέρετε τα ονόματα όλων αυτών των ανθρώπων που έσωσα (ξέρετε, αυτοί που “λένε” ότι σώθηκαν από μένα). Έπρεπε να παραμείνει θολό το τοπίο των καταγγελιών μου, χωρίς αναφορά σε συγκεκριμένα στοιχεία, για να έχετε μόνο τον Νίκο Σταύρου, την Πασχαλίνα Γαζή και τους “επικριτές” μου. Τους “επικριτές” μου που λένε για μένα ότι “σκοτώνω κόσμο”, τους “επικριτές” μου που λένε ότι θέλω να “πλουτίσω”, να “αποκτήσω νέα πελατεία” και όλες αυτές τις βρωμιές που σκόπιμα αφήσατε να “παίζουν”, όπως και τα υπονοούμενα για τις συνδρομές και τις δωρεές (με το τεράστιο ψέμα ότι όλα αυτά που καταγγέλλω τα βλέπει και τα διαβάζει μόνο όποιος πληρώνει συνδρομή), μαζί με τα αποσπάσματα από τα άθλια δελτία ειδήσεων, σαν να είμαστε ακόμα στον Νοέμβριο και τις αρχές Δεκεμβρίου, χωρίς να έχει μεσολαβήσει η αποδόμηση των εισαγγελικών επιθέσεων εναντίον μου. Κρυφτήκατε πίσω από το παρακράτος και τα δελτία των καναλιών και αφήσατε τις βρωμιές τους να ακούγονται από τους ακροατές σας. Υιοθετήσατε πλήρως έως και τα αίσχη περί δήθεν πραγματικής φάρσας και κλήσης στο ΕΚΑΒ. 
 
Φυσικά, για τίποτα από όλα αυτά δεν ζητήσατε τη θέση μου, αφού εσείς στο πονηρό email σας μου γράψατε ότι θα ασχοληθείτε μόνο με την υπόθεση του Νίκου Σταύρου. Δεν μου γράψατε ούτε ότι θα αναφερθείτε σε αυτά που λένε οι …”επικριτές” μου για πλουτισμούς, νέες πελατείες, συνδρομές και δωρεές, δεν μου γράψατε ότι θα ασχοληθείτε με τη “φάρσα στο ΕΚΑΒ”, ούτε τίποτα από όλα αυτά που “παίξατε” στην εκπομπή σας βάσει του σχεδίου σας. Οπότε, αφήστε για αλλού αυτά που μου γράφετε ότι εάν ήσασταν συστημικός δεν θα μου ζητούσατε τη θέση μου. Κρατήστε τα για τα δικαστήρια. Και αν καταφέρετε να πείσετε εισαγγελείς και δικαστές, όπως και για όλα όσα ελεεινά έχετε κάνει, πει και γράψει, μένει να το δούμε.
 
Εκ πείρας όμως σας λέω ότι δεν έχετε πολλές ελπίδες.
 
Εις ό,τι, τέλος, αφορά στις εναντίον σας ύβρεις, φυσικά και όχι απλά δεν τις υιοθετώ και δεν συμφωνώ, αλλά ρητά τις αποδοκιμάζω και καταδικάζω. Και θα το κάνω και δημόσια. Το γνωρίζετε πολύ καλά όμως ότι δεν μπορώ να ελέγχω τα άπειρα σχόλια που γίνονται στις δημοσιεύσεις μου, πολλώ μάλλον στις δημοσιεύσεις άλλων χρηστών. Το αυτό ισχύει άλλωστε και για όλα τα μεγάλα Μ.Μ.Ε. στις δημοσιεύσεις τους, είτε στις ιστοσελίδες τους είτε στους λογαριασμούς τους στο facebook ή σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου γίνεται πραγματικό όργιο υβριστικών σχολίων.
 
Σημασία έχει ποια είναι η δική μου στάση όλο αυτό το διάστημα που δημοσιοποιώ τη νομική δράση μου και τι παράδειγμα δίνω εγώ.
 
Έχω επανειλημμένα γράψει, και το έχω επαναλάβει άπειρες φορές και στις live μεταδόσεις μου, ότι επίκεντρο της δράσης μου αυτής είναι ο Άνθρωπος. Ήμουν, είμαι και θα παραμείνω δικηγόρος που μάχεται ενάντια στη μεγαλύτερη απάτη στην ιστορία του ελληνικού έθνους. Το κοινό που δημιουργήθηκε, το οποίο σε επίπεδο facebook είχε φτάσει, κατά το χρόνο που μου έκλεισε η Teleperfomance το λογαριασμό, τους 150.000 ακόλουθους, με δημοσιεύσεις που αποσπούσαν έως και 70.000 θετικές αντιδράσεις και lives που ξεπερνούσαν το μισό εκατομμύριο προβολές (μέχρι να αρχίζει η ομάδα του Μοσχάτου να πειράζει τα νούμερα), ήταν και παραμένει ένα κοινό ακομμάτιστο, μακριά από διαχωρισμούς με βάση τις πολιτικές πεποιθήσεις, τις θρησκευτικές αντιλήψεις, τις προσωπικές επιλογές ή την εθνική καταγωγή. Έχω βοηθήσει στη μάχη αυτή Ρομά, τσιγγάνους, Πομάκους, Εβραίους, Αλβανούς, Ρωσοπάντιους. Τους πάντες. Πάνω από όλα ο Άνθρωπος.
 
Όχι απλά με ενοχλούν, λοιπόν, αλλά με εξοργίζουν σχόλια που είδα και αναφέρονται σε μία αυστηρά προσωπική και απολύτως σεβαστή επιλογή που έχετε κάνει στη ζωή σας. Και για να γίνω απολύτως σαφής, έχω πάρα πολλούς, και πολύ καλούς, φίλους ομοφυλόφιλους. Όπως έχω χοντρούς, κοντούς, φαλακρούς. Όσο και να ψάξετε, σε δημοσιεύσεις και σχόλια, δεν θα βρείτε ποτέ έστω και έναν απαξιωτικό χαρακτηρισμό για αυτούς τους ανθρώπους. Τους αντιπάλους μου εγώ τους χτυπώ στα ίσια, κύριε Δημοκίδη. Ποτέ δεν θα τους θίξω στο ένα ή στο άλλο πρόβλημα ή επιλογή τους.
Για να μη μιλήσουμε για τους ανθρώπους (και όχι “άτομα” γιατί δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η λέξη) με ειδικές ανάγκες. Έχω δώσει αγώνα για τους ανθρώπους αυτούς.
 
Και κοιτάξτε πώς τα φέρνει η ζωή και ο τελευταίος άνθρωπος που έσωσα είναι ΑμΕΑ. Ο Γιώργος Γκιούρκας, κύριε Δημοκίδη. Με 91% αναπηρία. Στον οποίο εφαρμοζόταν το πρωτόκολλο θανάτου στον “Αγιο Ανδρέα”, μέχρι που μετά την παρέμβασή μου πήγε σπίτι του.
 
Εδώ το link της τελευταίας δημοσίευσης για τον Γιώργο, με βίντεο που μιλάει ο ίδιος.
Και εδώ η προτελευταία, στην οποία θα βρείτε όλες τις δημοσιεύσεις. Οι εικόνες που θα δείτε είναι σκληρές.
 
Φυσικά, για τον Αντώνη δεν θα κάνετε καμία εκπομπή, κύριε Δημοκίδη. Αλλού είστε ταγμένος εσείς.
 
Για δείτε το επισυναπτόμενο mp4 που σας στέλνω, και το σημερινό βίντεο που μου έστειλε η αδελφή του. Είστε ο πρώτος που θα το δει, δεν το έχω δημοσιεύσει ακόμα.
 
Είπαμε για μένα. Να δούμε λίγο και τι κάνετε εσείς και τι λέτε για τις ασύλληπτες βρωμιές σε βάρος μου στην παρακρατική ομάδα; Αυτή που αναλάβατε να καλύψετε και να ενισχύσετε την προσπάθειά της να διασωθεί;
 
Επίλεκτο μέλος και αυτός, δίπλα στα άλλα μέλη, όπως είναι οι φιλενάδες σας.
 
Και εγώ θα χρειαζόμουν …είκοσι ώρες για να σας στείλω όλα όσα έχουν γράψει για μένα και την οικογένειά μου. Όπως και για τα χυδαία σε βάρος μου σχόλια των ίδιων σκουπιδιών στις δικές σας δημοσιεύσεις.
 
Και μπορεί να μη συμφωνώ με τα σχόλια που παραθέτετε, αλλά καλό θα ήταν να είχα τη θέση σας και για  όλα αυτά που έγιναν στις δικές σας δημοσιεύσεις σας σε βάρος αυτών που (κακώς) σας βρίζουν. Έβαλαν τις φωτογραφίες των ιδίων και των οικογενειών τους (έως και ανήλικων παιδιών) και τα στοιχεία της διεύθυνσής τους.
 
Όλα καλά εδώ; 
 
Mην πάμε μακριά όμως. Είδατε τι γράφει για μένα η φίλη σας, η Markela Komninou.
 
Tι λέτε για αυτά;
 
ΑΥΤΟΥΣ καλύπτετε και υπερασπίζεστε! Από ΑΥΤΟΥΣ είπατε ότι θέλετε να ζητήσετε πρώτα τη θέση τους πριν δημοσιεύσετε αυτά που σας έστειλα!
 
Και πιστεύετε τώρα ότι καλύπτεστε με τη δημοσιοποίηση του email που σας έστειλα με τα links ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ; 
 
Οφείλατε να παρουσιάσετε συνοπτικά την ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ τις θέσεις μου και όχι να παραπέμψετε τους ακροατές σας στο email και τα links. Με δημοσίευση την οποία φροντίσατε να συνοδεύσετε από την “κατάλληλη” για την αποστολή σας φωτογραφία, και προβάλλοντας πάλι τις θέσεις των ¨επικριτών” εναντίον μου, αφήνοντας παράλληλα να εννοηθεί  ότι τα “συμπεράσματα” που καλείτε να βγάλει ο κόσμος, διαβάζοντας το email και τις δημοσιεύσεις, θα είναι βεβαίως αρνητικά. Γνωρίζοντας ότι λίγοι θα είναι αυτοί που θα καθίσουν να διαβάσουν όλα αυτά τα κείμενα, ώστε εσείς θα έχετε βγει “από πάνω”.
 
Τις εντυπώσεις που έπρεπε να δημιουργήσετε στην εκπομπή σας, τις δημιουργήσατε. Και ούτε φυσικά θα διαβάσει τίποτα κανείς στο email μου για τις βρωμιές και τα υπονοούμενα που αφήσατε να πλανώνται για πλουτισμούς, νέες πελατείες, συνδρομές, δωρεές, φάρσες στο ΕΚΑΒ και δεν συμμαζεύεται.
 
Έτσι δεν είναι, κύριε Δημοκίδη;
 
Ραντεβού λοιπόν στα δικαστήρια.
 
Καλή συνέχεια.


*   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *  
 

ΤΟ LIVE ΣΤΟ FACEBOOK ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΕΙΝΟΤΕΡΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΛΗΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΑΡΗ ΔΗΜΟΚΙΔΗ ΤΗΣ LIFO

Screenshot_430

Δείτε EΔΩ το βίντεο. Έχει ουσιαστικά δύο μέρη.

Στο πρώτο διαβάζω την αλληλογραφία μου με τον Άρη Δημοκίδη στις 8 Ιανουαρίου.

Από το 48:25 και μετά παίζω την εκπομπή του Άρη Δημοκίδη και σχολιάζω…

Θα ακολουθήσουν τα σημερινά. Η …νέα αλληλογραφία μου με τον Άρη Δημοκίδη.

Ο οποίος φαίνεται πως έχει πολύ περισσότερα κοινά με το ψεύτικο προφίλ “Markela Komninou”… 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ. 

Οι άνθρωποι βασικά χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Στα γουρούνια σε εμφανείς και αφανείς θέσεις ισχύος, και στους αποβλακωμένους σε παθολογικό βαθμό. Οι πρώτοι διαρκώς ψεύδονται και εξαπατούν ασυστόλως τους δεύτερους, σε  σημείο που είναι για γέλια και για κλάματα. Οι παθολογικά αποβλακωμένοι απλώς... "κοιτάνε την δουλειά τους". Αυτές οι δύο κατηγορίες καθορίζουν πλήρως τις εξελίξεις, ενεργητικά και παθητικά αντιστοίχως.


Η εναλλακτική ενημέρωση είναι σταγόνα στον ωκεανό της συστημικής ενημέρωσης, ενώ η πρώτη λογοκρίνεται και αποκλείεται και από τις μηχανές αναζήτησης-google, κοινωνικά δίκτυα κλπ, και είναι σαν να μην υπάρχει, πράγμα του γίνεται σταθερά πολύ χειρότερο.  Η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν δεν προωθείς σε άλλους την εναλλακτική ενημέρωση που γνωρίζεις, πράξη που έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία διότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθηθεί, τότε χωρίς να το καταλαβαίνεις, μέσω αυτής της παράλειψης γίνεσαι συνυπεύθυνος και συνένοχος της εγκληματικής συμμορίας και του ελληνικού παραρτήματος της με τις μαριονέτες που χάριν συνεννόησης τους λέμε πολιτικούς, που χωρίς εντολή δεν επιτρέπεται ούτε να φτερνιστούν.

Ο μέσος άνθρωπος κοιμάται όρθιος (λόγω άγνοιας και παραπληροφόρησης). Η τηλεόραση και το επιφανειακό σερφάρισμα στο συστημικό διαδίκτυο τον κοιμίζουν ακόμα βαθύτερα. Μόνο εσύ και άλλοι σαν εσένα, στον βαθμό που είστε αφυπνισμένοι, μπορείτε να ξυπνήσετε άλλους. Μην το ξεχνάς αυτό. Συνέχεια »