Γράφει η Μαρία, Εκπαιδευτικός
Μία πολύ γνωστή σοφή λαϊκή ρήση λέγει· «μ’ ἕνα σμπάρο δυό τρυγώνια».
Στήν περίπτωση καί ἐν καιρῷ τοῦ
κορωναϊοῦ λέμε· «μ’ ἕνα σμπάρο πολλά τρυγώνια» καί ἐπίσης ταιριάζει
ἀπόλυτα καί τό· «ἑνός κακοῦ μύρια ἕπονται».
Ἀνάμεσα στήν μακρά λίστα τῶν νεοταξικῶν
σχεδίων γιά τήν ἀνθρωπότητα σέ πολλά πεδία ταυτόχρονα, ἔρχεται νά
προστεθεῖ καί ἕνα ἐπιπλέον σενάριο πού εἶναι ἐν ἐξελίξει.
Ἡ ἐν δυνάμει ὑποχρεωτική ἀποτέφρωση!
Προσέξτε πῶς καταργεῖται ἡ Ὀρθόδοξη Χριστιανική κηδεία καί ὄχι μόνο.
Ὅποιος χαρακτηρίζεται ὡς ἀποθανών λόγῳ
covid-19 δέν διαβάζεται μέσα στήν ἐκκκλησία, δηλαδή δέν ἔχει τήν εὐλογία
νά τοῦ τελέσουν τήν Ἐξόδιο Ἀκολουθία μέσα στόν Ἱερό Ναό.
Τόν διαβάζουν στό πόδι στό μνῆμα πρίν τόν ἐνταφιασμό παρουσίᾳ ἐλάχιστων συγγενῶν, μέχρι πέντε.
Δέν γίνεται δεξίωση γιά τόν καφέ τῆς
παρηγοριᾶς τῶν οἰκείων καί γιά τήν προσφορά «ποτηρίου ψυχροῦ ὕδατος» ἀπό
πλευρᾶς τῶν στενότερων συγγενῶν πρός τούς ὑπόλοιπους καλεσμένους ὡς
ἐλεημοσύνη γιά τήν ψυχή τοῦ ἐκλιπόντος.
Δέν μπορεῖ ὁ ἀποθανών νά παραμείνει στό
σπίτι πρίν τήν κηδεία γιά νά τόν ἀποχαιρετίσουν οἱ συγγενεῖς καί οἱ
φίλοι του καί γιά νά γίνει ἡ παραδοσιακή ἐκτεταμένη προσευχή, δηλαδή ἡ
κυλυόμενη ἐπί 24ώρου ἀνάγνωση τοῦ Ψαλτηρίου γιά τόν ὁμαλό ἐκτελωνισμό
τῆς ψυχῆς του.
Τοποθετεῖται σέ σάκο ὅπως τά ἀπορρίματα!
Μετά τοποθετεῖται κατευθεῖαν στό φέρετρο
καί σφραγίζεται, τοὐτέστιν δέν ἀνοίγει οὔτε γιά μία τελική ὁπτική
παρηγορία τῶν δικῶν του μέχρι ἀναστάσεως.
Τό φέρετρο εἶναι μεταλλικό (πλήν τῆς
καύσεως) καί ὁ ἐκλιπών ἀντιμετωπίζεται ὄχι μόνο ὡς σκουπίδι μέσα σέ
σάκο, ὅπως προαναφέρθηκε, ἀλλά καί ὡς οἰκολογικό καί πυρηνικό ἀπόβλητο
πού θά μολύνει τούς ἀνθρώπους ἀπό τό ὑπερπέραν καί τό ὑπέδαφος, πράγματα
πού προσβάλλουν τό κατ’ εἰκόνα καί καθ’ ὁμοίωσιν Θεοῦ ἀνθρώπινο πρόσωπο
καί ὡς ἐκ τούτου καί τήν μνήμη του!
Ὁ νεκρός παραμένει κλειστός γιά δέκα χρόνια!
Τέλος, ἄν γιά κακή του τύχη κάποιος πεθάνει στό ἐξωτερικό, ἀπαγορεύεται ὁ ἐπαναπατρισμός του.
Μέ λίγα λόγια, σκυλί στ’ ἀμπέλι!…
Παραθέτω δύο σχετικούς συνδέσμους γιά τοῦ λόγου τό ἀληθές:
και
Μετά ἀπό ὅλα αὐτά,
προκύπτουν κάποια πολύ εὔλογα ἐρωτήματα πρός τούς κυβερνητικούς μας
ἡγέτες καί κυρίως πρός τούς γνωστούς «εἰδικούς-δικούς» τους:
1.Ὁ κορωναϊός εἶναι ὀργανισμός πού
παραμένει ζωντανός σέ νεκρό σῶμα ἤ εἶναι χημική ἕνωση, ὁπότε γιατί ὅλες
αὐτές οἱ «καραντίνες» καί οἱ περιορισμοί-μεταλλάξεις τῶν κηδειῶν;…
2.Γιατί ὁ νεκρός παραμένει «κλειστός» γιά δέκα χρόνια;
Ὑπάρχουν ἔγκριτες ἐπιστημονικές ἔρευνες
πού ἀποδεικνύουν πώς ὁ κορωναϊός πεθαίνει σέ φέρετρο (ἄν μένει ζωντανός
σέ νεκρό σῶμα…) καί μάλιστα σέ δέκα χρόνια; Κι ἄν ναί, ποιές εἶναι αὐτές
οἱ ἐπιστημονικές ἀποδείξεις γιά νά τίς μάθουμε κι ἐμεῖς;
3.Ἄν δέν ὑπάρχουν τέτοιες ἔγκριτες
ἔρευνες, μήπως κάποιοι φοβοῦνται τίς μηνύσεις καί τίς νεκροψίες, ὥστε νά
ἀποδειχθεῖ ἄν ὄντως ὁ νεκρός πέθανε ἀπό κορωναϊό ἤ τελικῶς ὄχι;
4.Μήπως σέ δέκα χρόνια σιγουρεύεται ἡ
ἀλλοίωση στοιχείων κι ἔτσι ἡ νεκροψία εἶναι ἄχρηστη καί δέν θά προβεῖ σέ
αὐτήν κανένας, ὅσες ὑποψίες κι ἄν ἔχει ὅτι ὁ κεκοιμημένος συγγενῆς του
διαγνώσθηκε ψευδῶς μέ νόσο covid-19;
5.Τέλος, μήπως μετά ἀπό «πανικό ὅλο καί
περισσότερων θανάτων χαρακτηρισμένων ἀπό κορωναϊό», κάπου παρακάτω μᾶς
σερβίρουν τήν ὑποχρεωτική ἀποτέφρωση νεκρῶν καί μέ πρόσχημα τήν
ὑποτιθέμενη ἐξολόθρευση τοῦ ἰοῦ στήν πυρά;
Μία ἀκόμη σοφή ρήση τοῦ λαοῦ μας λέγει· «ὁ διάολος ἔχει πολλά ποδάρια».
Φοβᾶμαι πώς ἡ ἀντορθόδοξη πλέον
ὀρθόδοξη… κηδεία ἀποτελεῖ ἀκόμη ἕνα ποδάρι-πλοκάμι τοῦ κορωναϊοῦ ἀπό τά
πολλά του μέ τά ὁποῖα ἔχει τυλίξει καί πνίγει τήν Ἑλλάδα, τήν Ὀρθοδοξία,
τήν ἀνθρωπότητα, τίς ἀξίες, τά ἤθη καί τίς ἐλευθερίες μας, ταῖς
εὐλογίαις τῆς Παγκόσμιας Νέας Τάξης Πραγμάτων, πού δυστυχῶς ὑπηρετοῦν
ἐπάξια καί οἱ ἐγχώριοι ἡγέτες μας, καθώς καί μεγάλη μερίδα ἰατρῶν ὡς
καλοί καί ὑπάκουοι σκλάβοι της!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου