- Η άνεση στο σπίτι είναι πιο σημαντική από ποτέ. Παρόλο που οι πωλήσεις άλλων ειδών μειώθηκαν, οι αγορές οικιακών ειδών αυξήθηκαν. Οι άνθρωποι ανά την υφήλιο μαγειρεύουν περισσότερο στο σπίτι κατά 54% και βελτιώνουν την οικία τους περισσότερο κατά 22% .
- Τα νοικοκυριά στρέφονται στην ψηφιακή ψυχαγωγία. ΤοNetflix απέκτησε 16 εκατομμύρια συνδρομητές σε 5 μήνες και η Disney διπλασίασε τους δικούς της φτάνοντας τα 50 εκατομμύρια. Ταυτόχρονα οι ζωντανές παραστάσεις γίνονται online, με την Μητροπολιτική Όπερα να μεταδίδει ζωντανά μέσω ίντερνετ τις παραστάσεις.
- Η ατομική υγεία, η φροντίδα και η ευεξία ανέβηκαν στην λίστα προτεραιοτήτων. Υπάρχει αυξημένη χρήση των ηλεκτρονικών φαρμακείων και της ηλεκτρονικής ιατρικής. Οι διαδικτυακές αναζητήσεις για την τηλε-ιατρική αυξήθηκαν 9 φορές κατά τη διάρκεια του κλειδαμπαρώματος. Και στις ΗΠΑ οι πωλήσεις βιολογικών προϊόντων αυξήθηκαν 10 φορές τον Μάρτιο.
- Οι άνθρωποι ψωνίζουν διαδικτυακά , όχι σε καταστήματα. Ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου σημείωσε ανάπτυξη 10ετούς επιπέδου μόνο μέσα σε τρείς μήνες. Οι άνθρωποι επισκέπτονται τα καταστήματα πολύ λιγότερο και επιλέγουν τα πιο κοντινά. Αλλά συνολικά, προβλέπεται μείωση της κατανάλωσης κατά 12% στις ΗΠΑ μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.
- Η εργασία αλλάζει, με την πλειοψηφία της να εκτελείται από το σπίτι -προς το παρόν. Οι χρήστες του Zoom αυξήθηκαν από 10 εκατομμύρια σε 200 εκατομμύρια μέσα σε τρείς μήνες με τους χρήστες του Slack επίσης να αυξάνονται. Παρόλα αυτά η ανεργία αυξάνεται και μπορεί σύντομα να φτάσει το 15% στις ΗΠΑ.
- Η μάθηση έγινε εικονική, προκαλώντας αύξηση των διαδικτυακών μαθησιακών εργαλείων. Οι χρήστες εξ αποστάσεως μαθησιακών εργαλείων αυξήθηκαν κατά 120% και 250 εκατομμύρια Κινέζοι μαθητές συνδέθηκαν στο διαδίκτυο μέσα μόνο σε 2 εβδομάδες. Οι μαθητές γυρνούν πίσω στο σχολείο αλλά η εξ αποστάσεως μάθηση θα παραμείνει μέρος της εκπαίδευσης.
- Ο τουρισμός έχει προσγειωθεί με τα αεροπορικά ταξίδια μειωμένα κατά 90%. Η εν κινήσει κατανάλωση είναι επίσης χαμηλότερη καθώς οι άνθρωποι αποφεύγουν μεγάλους ταξιδιωτικούς κόμβους. Αλλά οι διεθνείς περιορισμοί μπορούν να προκαλέσουν καθυστερημένη ώθηση στον εγχώριο τουρισμό.
- Η χρήση των μέσων ενημέρωσης έχει εκτοξευθεί. 4 στους 10 ανθρώπους χρησιμοποιούν περισσότερο τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης ενώ το 39% ενημερώνεται περισσότερο μέσω διαδικτύου. Μόνο τα έντυπα μέσα βρίσκονται σε πτώση με τους αναγνώστες να μειώνονται κατά το 1/3. Ενώ οι καταναλωτές αλλάζουν τις συνήθειες τους στην μετα-κανονικότητα, οι εταιρείες πρέπει να προσαρμόσουν τον τρόπο που αλληλεπιδρούν μαζί τους λέει το McKinsey. Τα καταστήματα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν την διάταξη τους και να κάνουν τις επισκέψεις τους ασφαλείς και γρήγορες. Και η προσφορά drive-through παραλαβών μπορεί να είναι το κλειδί της επιτυχίας.
Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2020
Great Reset: Γνωρίστε τον μετα-κανονικό καταναλωτή
ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ.
Οι άνθρωποι βασικά χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Στα γουρούνια σε εμφανείς και αφανείς θέσεις ισχύος, και στους αποβλακωμένους σε παθολογικό βαθμό. Οι πρώτοι διαρκώς ψεύδονται και εξαπατούν ασυστόλως τους δεύτερους, σε σημείο που είναι για γέλια και για κλάματα. Οι παθολογικά αποβλακωμένοι απλώς... "κοιτάνε την δουλειά τους". Αυτές οι δύο κατηγορίες καθορίζουν πλήρως τις εξελίξεις, ενεργητικά και παθητικά αντιστοίχως.
Η εναλλακτική ενημέρωση είναι σταγόνα στον ωκεανό της συστημικής ενημέρωσης, ενώ η πρώτη λογοκρίνεται και αποκλείεται και από τις μηχανές αναζήτησης-google, κοινωνικά δίκτυα κλπ, και είναι σαν να μην υπάρχει, πράγμα του γίνεται σταθερά πολύ χειρότερο. Η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν δεν προωθείς σε άλλους την εναλλακτική ενημέρωση που γνωρίζεις, πράξη που έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία διότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθηθεί, τότε χωρίς να το καταλαβαίνεις, μέσω αυτής της παράλειψης γίνεσαι συνυπεύθυνος και συνένοχος της εγκληματικής συμμορίας και του ελληνικού παραρτήματος της με τις μαριονέτες που χάριν συνεννόησης τους λέμε πολιτικούς, που χωρίς εντολή δεν επιτρέπεται ούτε να φτερνιστούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου