Ο πολυπράγμων ώστε να έχει άποψη και για την ιστορική έρευνα υπουργός της «Παιδείας», αμφισβητεί τη γενοκτονία των Ποντίων, συντασσόμενος με τις τουρκικές θέσεις, χωρίς βέβαια να μας πει από πόσους σφαγμένους και πάνω θα πρέπει να αποδίδουμε τον όρο «γενοκτονία» εμείς οι αδαείς που δεν έχουμε και τόσο εντρυφήσει στα της ιστορικής επιστημονικής έρευνας (μήπως να μας αναπτύξει και την επιστημονική συζήτηση περί του αν είναι επιστήμη η Ιστορία ή όχι) και μας ακούστηκε κάπως περίεργα η πρεμούρα του να την αποκαλέσει «αιματηρή εθνοκάθαρση».
Με τον τρόπο αυτό, συντάσσεται -ενδεχομένως εν μέρει- με τον περίφημο… Νάσο Θεοδωρίδη, γνωστό «καμάρι» του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος τόσες δεκαετίες ζωής, δεν έχει βρει και κάτι σωστό στην «επίσημη ελληνική ιστοριογραφία», θεωρώντας ότι είναι έτσι γραμμένη για να αναπαράγει αρνητικά στερεότυπα για τους Τούρκους, μη αφήνοντας τους δυο λαούς να ζήσουν… τον έρωτα, αποδίδοντας το Αιγαίο εκεί που ανήκει, δηλαδή στα ψάρια του.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, να διευκρινίσουμε ότι δε γνωρίζουμε αν ο Θεοδωρίδης πέρασε την όχθη ως… γνήσιος αντιμνημονιακός, καθώς ό,τι
και να σέρνουμε στον Παναγιώτη Λαφαζάνη, πρόκειται για ένα γνήσιο πατριωτικό στοιχείο, που δεν έβλεπε ποτέ με συμπάθεια τις εθνομηδενιστικές τάσεις των πρώην συντρόφων του, συγκεκαλυμμένες ή απροκάλυπτες και δεν αστειευόμαστε καθόλου επ’ αυτού.
«Πριν από χρόνια ως, έκανα τη δήλωση, συμμεριζόμενος απόψεις πολλών ιστορικών και πολλών διεθνολόγων. Κάναμε διάκριση ανάμεσα στην εθνοκάθαρση την αιματηρή και το φαινόμενο της γενοκτονίας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζουμε το αίμα, τον πόνο, όσα έχουν υποστεί οι Πόντιοι, από τη θηριωδία των Τούρκων. Αυτό είναι άλλο πράγμα και άλλο πράγμα η γενοκτονία με αυστηρή επιστημονική έννοια», είπε ο Νίκος Φίλης.
«Δεν θέλω να επιβάλω την άποψή μου ως κρατική πολιτική. Η κρατική πολιτική την αναγνωρίζει ως γενοκτονία. Άλλο η εθνοκάθαρση και άλλο η γενοκτονία. Υπάρχουν απόψεις διαφορετικές. Γενοκτονία είναι εξόντωση ενός ολόκληρου έθνους. Υπάρχουν αποφάσεις δικαστηρίων και επιστημονική κοινότητα ας κριθεί εκεί. Άλλο η προσωπική άποψη που έχει διατυπώσει κάποιος ως πολίτης και δημοσιογράφος και άλλο η πολιτική που ασκεί ως κράτος».
το είδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου