Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Ο ραββίνος Μοντερχάι Φριζή , απειλεί ευθέως τα attikanea και την Πόπη Σουφλή (βιντεο)

Και επισήμωςμε αυτό το σχόλιο - βιντεο, στο μάτι του κυκλώνα των Εβραίων τα attikanea και η υπογράφουσα!

Αυτό κι αν είναι είδηση μεγατόνων τουλάχιστον για μένα!

Στο βίντεο που ακολουθεί ο ραβίνος Μόντερχαϊ Φριζή, εξαπολύει απειλές και η απόπειρα τρομοκράτησής μου, είναι πέραν του δέοντος, σαφής.
Στην ουσία, προεξοφλείται η εξόντωσή μου.

Χωρίς καμία διάθεση να παραστήσω την γενναία ή την ηρωίδα, αυτό ούτε με απασχολεί, ούτε με φοβίζει.
Αντιθέτως δυναμώνει την πίστη μου στον Χριστό και την Πατρίδα μου.
Αφού μια ασήμαντη γυναίκα όπως εγώ, κατάφερε να ενοχλήσει τον ραββίνο, σε σημείο που να εκδόσει ειδικά για μένα βίντεο στο οποίο οι απειλές που εκτοξεύονται έχουν σαφές μήνυμα...αυτό λέει πολλά.

Είναι ο ίδιος ραββίνος, που είχε το θράσος να ομολογήσει ότι οι Εβραίοι σκότωσαν τον Άγιο ΚΟΣΜΑ ΤΟΝ ΑΙΤΩΛΟ, και να μιλήσει με ασεβέστατα λόγια εναντίον μιας μεγάλης μορφής της Ορθοδοξίας μας και όχι μόνο.

Λυπάμαι για τον απλό εβραϊκό λαό, που έχει τέτοιους
εκπροσώπους της θρησκείας του.
Λυπάμαι για τον απλό εβραϊκό λαό, που θέλει να ζήσει ειρηνικά με τους άλλους λαούς, αλλά του το στερούν μισαλλόδοξοι και φανατικοί εκφραστές της θρησκείας του.
Γιατί με τον απλό εβραϊκό λαό, δεν έχω κανένα πρόβλημα.. με τους εχθρούς της Πατρίδας και του Χριστιανισμού τον οποίο ασπάζομαι, έχω...

Εχθροί του Χριστιανισμού και της Ελλάδας, χιλιάδες χρόνια τώρα, δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξετε.
Γεννάτε μίσος, ζείτε και τρέφεστε από αυτό, απειλώντας και καταστρέφοντας όσους σας αντιστέκονται.

Μην με κάνετε ηρωίδα, κύριε Φριζή... δεν είμαι.
Ομολογήτρια της πίστης και της πατρίδας μου όμως, μπορώ να γίνω.

Ξέρω πως έχετε την δύναμη να με εξαφανίσετε από προσώπου γης με χιλιάδες τρόπους..

Μέχρι την τελευταία μου ανάσα όμως, θα υπερασπίζομαι την Χριστιανική Πίστη και την Πατρίδα μου, από τους εχθρούς και τους διαβολείς της, όπως είστε εσείς.

Πόπη Σουφλή

Σε όσους εύχονται & επιζητούν εξόντωση των Εβραίων, ΠΡΟΣΟΧΗ

Published on Dec 17, 2013

Σε όσους εύχονται και επιζητούν δημόσια ένα νέο Ολοκαύτωμα, μία νέα εξόντωση του εβραϊκού λαού, όπως στο αντισημιτικό http://attikanea.blogspot.co.il/2013/...,
αν στο μέλλον πειραχτεί έστω και μία τρίχα Εβραίου στην Ελλάδα, τους καθιστάται η ΠΡΟΣΟΧΗ πως θα αντιμετωπιστούν με νόμιμα μέσα, ως ηθικοί αυτουργοί.




Ο ΡΑΒΒΙΝΟΣ ΜΟΡΝΤΕΧΑΙ ΦΡΙΖΗ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΒΡΙΑΟΙ ΣΚΟΤΩΣΑΝΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟΝ ΚΟΣΜΑ ΤΟΝ ΑΙΤΩΛΟ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΣΕΒΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ - ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΤΑΛΜΟΥΔ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ..ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΤΗΝΩΔΙΑΣ....ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΣΤΑΥΡΩΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. 



το είδα


Αφορολόγητο του ΚΙΣ (Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο) στην Ελλάδα,




Ταλμούδ -ΕΒΕΝ – ΗΑ –ΕSER (6,8) :

Τι είναι πόρνη ;
Κάθε γυναίκα που δεν είναι Εβραία!






<<<     ΣΥΝΟΜΩΣΙΕΣ Ε???? !!! «Διεθνείς μισθοφόροι θα φυλάνε τις Σκουριές» 



 Παρασκευή 20 Δεκέμβρη: Συγκέντρωση και πορεία στη Βουλή ενάντια στα χαράτσια και τους πλειστηριασμούς    >>>


1 σχόλιο:

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ