ΜΟΝΟ “Σε έκτακτες περιπτώσεις εξαιρετικά επείγουσες και απρόβλεπτης ανάγκης ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας μπορεί, ύστερα από πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου, να εκδίδει πράξεις νομοθετικού περιεχομένου. Οι πράξεις αυτές υποβάλλονται στη Βουλή για κύρωση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 72 παράγραφος 1, μέσα σε σαράντα ημέρες από την έκδοσή τους ή μέσα σε σαράντα ημέρες από τη σύγκληση της Βουλής σε σύνοδο. Αν δεν υποβληθούν στη Βουλή μέσα στις προαναφερόμενες προθεσμίες ή αν δεν εγκριθούν από αυτή μέσα σε τρεις μήνες από την υποβολή τους, παύουν να ισχύουν στο εξής.” Σύνταγμα, Άρθρο 44.1
Η μόνη πιθανότητα να μην γίνει τελικά νόμος του κράτους μία πράξη νομοθετικού περιεχομένου, είναι να μην εγκριθεί από τη Βουλή. Ακόμη κι έτσι, ωστόσο, η ακύρωσή της είναι «εφεξής» και όχι αναδρομική. Δηλαδή, από την στιγμή που τέθηκε σε ισχύ και αρχίζει η εφαρμογή της, μέχρι και το τέλος της διαδικασίας, αποτελεί τετελεσμένο το οποίο δεν μπορεί να ανατραπεί.
ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ !
ΚΑΤΕΛΥΣΑΝ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ = ΚΑΤΕΛΥΣΑΝ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ
ΟΙ 34 ΠΕΡΙΒΟΗΤΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΥΣΑΝ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ…ΠΡΑΞΗ 3η.
by ago
Μετά από το δύσκολο, για τη σύνδεσή μου στο διαδίκτυο, σαββατοκύριακο επανέρχομαι με τις περιβόητες Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ) που έχουν αντικαταστήσει τη Βουλή Των Ελλήνων Συγγενών και φυσικά έχουν καταλύσει το ίδιο το Σύνταγμα, πάντα με την αρωγή και υπογραφή του Κάρολου Ρουβά Παπούλια.
Έπρεπε κάποια στιγμή να φέρουν την ΠΝΠ με περιεχόμενο “Ρύθμιση θεμάτων χρηματοπιστωτικού χαρακτήρα“(ν.4031/2011) για κύρωση στην Ολομέλεια. Αυτό έγινε στις αρχές Δεκεμβρίου 2011. Έφεραν όμως την ίδια ΠΝΠ που είχαν υπογράψει ενάμιση μήνα πριν?
Για δείτε την επόμενη φωτογραφία.
Προσέξτε την πάνω φωτογραφία και την κάτω και βρείτε τις διαφορές…
Αντέγραψαν όλα τα δεδομένα της ΠΝΠ που ψήφισαν τον Σεπτέμβριο και πρόσθεσαν 2 ολόκληρα άρθρα…καινούρια, που δεν είχαν καμία σχέση με την ΠΝΠ που υπεγράφη και μάλιστα άλλαζαν όλη τη μορφή της ίδιας της Πράξης.
Η βασική διαφορά βρίσκεται στο δεύτερο άρθρο όπου το πόσο που μέσα σε 50 μέρες(υπογραφής και κύρωσης) διπλασιάστηκε και από 30 δις ευρώ έγινε 60 δις ευρώ.
Δεν είμαι νομικός και δε γνωρίζω αν όντως δύναται η Κυβέρνηση να κάνει κάτι τέτοιο, δηλαδή άλλα να υπογράφει στις ΠΝΠ και άλλα να κυρώνει.
Πως μπορεί να αλλάξει τόσο πολύ η δομή (επιπλέον άρθρα) αλλά ακόμα και η ουσία (από 30 σε 60 δις όπως επίσης και τροποποιήσεις άλλων νόμων) μιας ήδη αποφασισμένης και ήδη υπογεγραμμένης ΠΝΠ όταν πάει για κύρωση στη Βουλή?
<<< Μαθήματα πολιτικής από τον «Ότι έχετε ευχαρίστηση»!
Βρετανία: Τέλος η περίθαλψη για τους λαθρομετανάστες >>>
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου