Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Είμαι φιλελεύθερος...



ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
Ένα καταπληκτικό κείμενο (Από σχόλια σε άνάρτηση του press-gr). Το αναρτούμε ως έχει…


Είμαι φιλελεύθερος.
Όπως το λέει και η λέξη, αγαπάω την ελευθέρια.
Δε γουστάρω κανέναν πάνω από το κεφάλι μου να μου λέει τι θα κάνω, πως θα φέρομαι στο σώμα μου, τι φόρους θα πληρώνω στο κράτος, σε τι ρυθμίσεις πρέπει να υπαχθώ εγώ και η εταιρεία μου.
Είμαι φιλελεύθερος, libertarian, tea party. Kρυβω τα έσοδα της εταιρείας μου σε επικράτειες εχεμύθειας (offshore), ο,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό, έχω πολλές διεξόδους, έχω τα...

Εξαρτημένα Εδάφη (Μαν και Τζερσευ) και τις Υπερπόντιες Κτήσεις της Μεγάλης Βρετανίας.
Έχω τα Νησιά Κευμαν, δηλώνω τα έσοδα μου εκεί που υπάρχει μηδενική φορολογία και τα εξοδα μου εδω, όπου κι αν είναι το εδώ, για να εκπίπτουν από τον φόρο. Ζήτω το Σιτυ του Λονδίνου, ζήτω οι USA, ζήτω οι ενδοομιλικες συναλλαγές. Συνεταίρος με το Κράτος εγώ δε γίνομαι.
Οι πολυεθνικές μου δε χρωστάνε τίποτα και σε κανέναν.
Μόνο καμιά χορηγία πληρώνω που και που, καμιά φιλανθρωπία της πούτσας και τη μίζα στον Υπουργό.
Πες του Κράτους να πάει να γ@…..ι.
 
Είμαι φιλελεύθερος, μονεταριστης, οπαδός του Χαγιεκ και της Αυν Ραντ. Υπάρχει ολόκληρη φιλοσοφία από πίσω μου. Είμαι ο πραγματικά προοδευτικός άνθρωπος, με κυνηγάνε όλοι οι συντηρητικοί, οι σοσιαλιστές δηλαδή, οι κωλομαρξιστες.
Θεωρώ σοσιαλιστή ακόμα και τον Ομπαμα.
Δε τα βγάλαμε μαζί, δε θα τα φάμε και μαζί.
Τα απολιθώματα του παρελθόντος δε θέλουν να με αφήσουν να πάω την Ανθρωπότητα μπροστά.
Αν τους ακούγαμε, θα μέναμε ακόμα στο 1950.
Δεν το κάνω μόνο για τα χρήματα, είμαι Πιονέρος.
Οδηγώ την Ανθρωπότητα μπροστά, σε απάτητα μονοπάτια, σε παρθένες χώρες, εκεί όπου δεν έχει πατήσει το πόδι του κανείς.
Τώρα που όλη η Γη πατήθηκε από άνθρωπο, είμαι ο Εξερευνητής του Καινούριου.
Και το Καινούριο είναι το Αυλο.
Μπορώ να αβγατίσω τη περιούσια μου από το πουθενά. Μπορώ να παράγω πλούτο από το Τίποτα.
Πουλάω ομόλογα δέκα φορές το ΑΕΠ του πλανήτη. Στοιχηματίζω την άξια της τάδε μετοχής στο τάδε μέρος, στοιχηματίζω την αξία των σιτηρών της Ρωσίας, τα ορυκτά της Αργεντινής, στοιχηματίζω την άξια του μοσχαρίσιου κρέατος στην Αργεντινή, στοιχηματίζω και

βγάζω δισεκατομμύρια δολάρια και κανείς δεν έχει καταλάβει Χριστό.
 
Δε μπορείς να σταματήσεις την πρόοδο. Πάω τα πράγματα κάθε φορά ένα βήμα μπροστά.
Καταργώ τις εναπομείνασες κρατικές ρυθμίσεις με την απειλή ότι θα πάρω τα λεφτά μου και θα φύγω.
Μπουκάρω σε αναπτυσσόμενες χώρες, τις γεμίζω με αέρα κοπανιστό κι ύστερα φεύγω με τον πλούτο τους.
Είμαι φιλελεύθερος, είμαι Πιονερος,
Στοιχηματίζω και βγάζω λεφτά όταν οι χώρες καταστρέφονται.
Βγάζω λεφτά στοιχηματίζοντας στην καταστροφή τους.
Συγχωνεύω επιχειρήσεις και τράπεζες, δημιουργώ μονοπώλια, κι ύστερα σε αναγκάζω να αποδέχεσαι τους όρους και τις τιμές μου.
Χειραγωγώ την αξία των μετοχών, είμαι ο Τζον Πολσον και φτιάχνω άχρηστα χρεόγραφα τύπου ABACUS 2007-C1 παρέα με τη Γκολντμαν Σαξ, τα πουλάω χρυσάφι γνωρίζοντας ότι είναι junk, κι όταν αυτό αποκαλύπτεται, η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς μου κλάνει τα αρχίδια γιατί την έχω αγορασμένη.
Είμαι ο Λουντ Μπλανκφειν και “κάνω το έργο του Θεού”. Είμαι ο Γουορεν Μπαφετ και στο λέω στα ίσα ότι φυσικά και υπάρχει ακόμα ταξικός πόλεμος, αλλά η δικιά μου η τάξη είναι αυτή που κερδίζει.
Ύστερα, για να παίξω με τον πόνο σου, δηλώνω ότι είναι αδιανόητο η γραμματέας μου να πληρώνει φόρο περισσότερο από ότι εγώ.
Είμαι φιλελεύθερος, είμαι ελευθεριακος, είμαι neocon, είμαι η τρανότερη απόδειξη ότι κοινωνία δίχως κανόνες κι αρχές είναι μια φασιστική κοινωνία.

Ανώνυμος είπε...
 
Είμαι φιλελεύθερος.
Είμαι εφοπλιστής και σου δηλώνω ότι “Για να με φορολογήσεις, πρέπει πρώτα να με βρεις”.
Είμαι ο Μπερνι Μααντοφ και χτίζω πυραμίδες, εμένα με πιασαν επειδή δεν ήμουν πραγματικά ισχυρός. Ξεπλένω τα κέρδη μου, προϊόν εγκληματικών ενεργειών με τη βοήθεια του υπερακτιου χρηματοπιστωτικού συστήματος και κανείς δε μπορεί να με αγγίξει.
Είμαι ένας πραγματικά προοδευτικός άνθρωπος.
Εσείς είστε οι συντηρητικοί.
Πιστεύω ότι ο άνθρωπος μπορεί να κάνει ο,τι νομίζει, μακριά από κρατικές παρεμβάσεις.
Αν θέλει να αυτοκτονήσει, ας αυτοκτονήσει.
Αν θέλει να πάρει ναρκωτικά, να πάρει, ποιο είναι το πρόβλημα σου; Αν θέλει να ζει σε δικτατορικές κοινωνίες, ας ζήσει, αρκεί οι δικτάτορες να συνεργάζονται μαζί μου, όπως ο Πινοσετ η ο Σουχαρτο.
Αν θέλει να ζητιανέψει, ας ζητιανέψει, γιατί ταράσσεσαι;
Επιλογή του δεν είναι;
Αν θέλει να φάει ληγμένα προϊόντα στα σούπερ μαρκετ, γιατί να μη του δοθεί η δυνατότητα;
Ποιο είναι το πρόβλημα σου ρε γαμημένε σοσιαλιστή, κοινωνική συνείδηση δεν έχεις;
Γιατί να του στερήσεις το ιερό δικαίωμα της επιλογής; Αν θέλει να φάει κατσαρίδες, να τις φάει.
Αν θέλει να φάει χώμα, ας το φάει.
Αν θέλει να φάει άσβεστη, ας το φάει.
Αν θέλει να δουλεύει για τα μισά λεφτά στην επιχείρηση γιατί η επιχείρηση θα κλείσει,
ας το κάνει.
Γιατί να παρέμβεις στους μισθούς και τις απολύσεις ρε κρατίστη; Για να πάρω την επιχείρηση μου και να τη κάνω για αλλού που θα με παρακαλάνε;
Αν θέλει να δουλεύει 12ωρο αλά γαλέρα, γιατί να μη δουλέψει;
Αν θέλει να θυσιαστεί για το καλό της Εταιρείας, γιατί να μη του το επιτρέψεις;
Eιμαι φιλελεύθερος. Αγαπάω πολύ την ελευθερία. Τη δική μου δηλαδή. Για τη δική σου ελευθερία απλώς να υπάρχεις δίχως αλυσίδες στα πόδια, δε δίνω μια.
Όχι, τα παίρνω όλα πίσω.
Δεν είμαι φιλελεύθερος, δεν είμαι λιμπερταριαν, δεν είμαι tea party, δεν είμαι Καπιταλιστής.
Θες να σου πω τι πραγματικά είμαι;
Είμαι το ΜΕΛΛΟΝ. Έρχομαι από το Μέλλον, έρχομαι από το παρόν, από το παρελθόν από παντού.
Είμαι το Αύριο και για να έχεις κι εσύ μια θέση στο Αύριο, ακολούθησε με.
Δε μπορείς να με νικήσεις, έχω τους πολιτικούς, την Αστυνομία, τη Δικαστική Εξουσία, τον Τύπο και τους περισσότερους ακαδημαϊκούς, οικονομολόγους η μη, που και για ένα ξεροκόμματο, μου δίνουν και τα παιδιά τους να πηδήξω, κι ύστερα βγαίνουν στην Τηλεόραση να σου εξηγούν την αναγκαιότητα των Μνημονίων, δηλαδή του Θανάτου σου.
Δε μπορείς να με νικήσεις, και χαίρομαι που το έχεις καταλάβει, χαίρομαι που το αποδέχεσαι.
Σήμερα θα παίξω στη Λοταρία, τους λαχνούς εκείνων που θα επιβιώσουν, δε θα είναι πολλοί, προσευχήσου να βγει το όνομα σου αλλιώς ετοίμαζε σιγά σιγά τα πράγματα σου.

πηγη

το είδα http://www.katohika.gr/2012/10/blog-post_4023.html 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ. 

Οι άνθρωποι βασικά χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Στα γουρούνια σε εμφανείς και αφανείς θέσεις ισχύος, και στους αποβλακωμένους σε παθολογικό βαθμό. Οι πρώτοι διαρκώς ψεύδονται και εξαπατούν ασυστόλως τους δεύτερους, σε  σημείο που είναι για γέλια και για κλάματα. Οι παθολογικά αποβλακωμένοι απλώς... "κοιτάνε την δουλειά τους". Αυτές οι δύο κατηγορίες καθορίζουν πλήρως τις εξελίξεις, ενεργητικά και παθητικά αντιστοίχως.


Η εναλλακτική ενημέρωση είναι σταγόνα στον ωκεανό της συστημικής ενημέρωσης, ενώ η πρώτη λογοκρίνεται και αποκλείεται και από τις μηχανές αναζήτησης-google, κοινωνικά δίκτυα κλπ, και είναι σαν να μην υπάρχει, πράγμα του γίνεται σταθερά πολύ χειρότερο.  Η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν δεν προωθείς σε άλλους την εναλλακτική ενημέρωση που γνωρίζεις, πράξη που έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία διότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθηθεί, τότε χωρίς να το καταλαβαίνεις, μέσω αυτής της παράλειψης γίνεσαι συνυπεύθυνος και συνένοχος της εγκληματικής συμμορίας και του ελληνικού παραρτήματος της με τις μαριονέτες που χάριν συνεννόησης τους λέμε πολιτικούς, που χωρίς εντολή δεν επιτρέπεται ούτε να φτερνιστούν.

Ο μέσος άνθρωπος κοιμάται όρθιος (λόγω άγνοιας και παραπληροφόρησης). Η τηλεόραση και το επιφανειακό σερφάρισμα στο συστημικό διαδίκτυο τον κοιμίζουν ακόμα βαθύτερα. Μόνο εσύ και άλλοι σαν εσένα, στον βαθμό που είστε αφυπνισμένοι, μπορείτε να ξυπνήσετε άλλους. Μην το ξεχνάς αυτό. Συνέχεια »