Το λιμάνι της Τεργέστης είναι η τρίτη εξαγορά μιας εταιρείας από το Αμβούργο, η οποία έχει ήδη αγοράσει το λιμάνι της Οδησσού και τον τερματικό σταθμό στο Ταλίν
Βλαντιμίρ
Μαλίσεφ
"Γιατί τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με κινεζικά αγαθά για τις χώρες της ΕΕ, περνώντας τη Διώρυγα του Σουέζ, δεν ελλιμενίζονται αμέσως στα λιμάνια της Ελλάδας και της Ιταλίας, και τις περισσότερες φορές περνούν άλλες πέντε ή έξι ημέρες για να, περιηγηθούν στην Ιβηρική Χερσόνησο, στα ύδατα του Ατλαντικού για να φτάσουν στο Ρότερνταμ, την Αμβέρσα, το Αμβούργο ή το Μπρέμερχαβεν;" ρωτά η Deutsche Welle. Και η απάντηση είναι: "Επειδή αυτά τα λιμάνια που είναι στις Κάτω χώρες, το Βέλγιο και τη Γερμανία ... παρέχουν όλο και περισσότερες ευκαιρίες μεταφοράς για την περαιτέρω παράδοση αγαθών σε βασικές αγορές της Ευρώπης.»
Τώρα η κατάσταση πρέπει να αλλάξει. "Το νέο κέντρο εφοδιαστικής είναι έτοιμο να ανοίξει εκ νέου την ιστορική εμπορική οδό από την Κεντρική Ευρώπη προς τη Μεσόγειο, την Αφρική και την Άπω Ανατολή", γράφει ο Φορμίτσε. Η Hamburger Hafen und Logistik AG είναι η μεγαλύτερη εταιρεία λιμένων και μεταφορών και logistics στη Γερμανία και μία από τις κορυφαίες στην Ευρώπη. Οι τρεις τερματικοί σταθμοί της