Ἡ μανδὰμ Ῥεπούση, ἡ βο(υ)λευτὴς τῶν 1627 ψήφων, δὲν δικαιοῦται οὔτε νὰ ὁμιλῇ οὔτε νὰ τὸ παίζῃ ἐκπρόσωπος κάποιου. 1627 κολλητοί της, ποὺ τοὺς ἔταξε κάτι ἤ ποὺ τοὺς ἐξυπηρέτησε σὲ κάτι ἤ ποὺ τέλος πάντων δὲν κατάλαβαν τὸ εἶδος της, δὲν εἶναι ἀντιπροσωπευτικὸ δεῖγμα πληθυσμοῦ καὶ σαφῶς δὲν ἔχει οὐσιαστικῶς δικαίωμα νὰ παραμένῃ μέσα στὸ κΥνοβούλιο. Πολλῷ δὲ μᾶλλον νὰ ἐκφέρῃ λόγο.
Ἀλλά κΥνοβούλιον δέν εἶναι; Σὲ κύνες ἀνοίγει μόνον τὶς θύρες του…
Φιλονόη.
H Ρεπούση και ο ψαράς της λιμνοθάλασσας
Κυρία Μαρία Ρεπούση…
Ο «συνωστισμός», είναι μια λέξη, που σας πάει πολύ. Μετά τον συνωστισμό της Σμύρνης επανήλθατε με …συνωστισμό ιδεών και προτάσεων, που ασφικτυούν εγκλωβισμένες στην «φαιά ουσία» σας, όπως θα έλεγε και ένας κολλητός της Αγκάθα Κρίστι.
Και καλά για τον «συνωστισμό» της Σμύρνης, σας πρόλαβε ο Έρνεστ Χέμινγουει το 1925, που στο διήγημά του «Στην προκυμαία της Σμύρνης», περιγράφει τις φρικαλαιότητες, που έζησε ως δημοσιογράφος-πολεμικός ανταποκριτής της καναδικής εφημερίδας «Toronto star» στην περιοχή, τρία χρόνια πριν. Θα μου επιτρέψετε να επιλέξω την άποψη του νομπελίστα και όχι τη δική σας επί του θέματος.
Επανήλθατε όμως με το «κιτς» των αναπαραστάσεων ιστορικών γεγονότων στη χώρα μας, μεταξύ των οποίων και η «Έξοδος του Μεσολογγίου» και ζητήσατε να καταργηθούν γιατί ενισχύουν εθνικιστικά ακραία συναισθήματα και συμπεριφορές .
Καταρχήν, να σας θυμήσω ότι εκπροσωπείτε 1627 νοματαίους, που σας ψήφισαν και με το ζόρι γεμίζουν ταβέρνα. Όχι 11 εκατομμύρια Έλληνες ώστε να αποφασίζετε εσείς για πάρτη τους.Δεύτερον, αφού μιλάμε με όρους αισθητικής και τέχνης, να σας θυμήσω επίσης ότι, οι λέξεις «κιτς», «κιτσαριό», «κιτσάτο», που