Πόση επιδότηση ζητά σήμερα ένας καταναλωτής για ν' αγοράσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Ή, αλλιώς, πόσο πρέπει να τον πληρώσουν για να τ' αγοράσει; Η ερώτηση μπορεί ν' ακούγεται θεωρητική για τη χρεοκοπημένη Ελλάδα, τη χώρα όπου οι κυβερνήσεις συμμάχησαν η μία μετά την άλλη για να κάνουν τους Έλληνες φόρου υποτελείς στους Φράγκους και τους Αλαμανούς για όλο τον 21ο αιώνα. Αλλά δεν είναι καθόλου θεωρητική για μια άλλη χώρα της ΕΕ, εκεί όπου η οικονομία ανθεί επειδή με τα εξωφρενικά εμπορικά της πλεονάσματα σε βάρος των "εταίρων" της έχει μαζέψει όλο το χρήμα του Ευρωπαϊκού Νότου.
4.000 ευρώ επιδότηση είχαν δώσει το 2016 Σόιμπλε και Γκάμπριελ στη Γερμανία για αγορά νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, καθώς ήθελαν το 2020 να έχουν ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους δρόμους και να μειώσουν τις εκπομπές "αερίων του θερμοκηπίου". Μετά από σχεδόν δυο χρόνια που ισχύει η συγκεκριμένη πολιτική, πλέον είναι η ώρα της αλήθειας, τα στοιχεία αποκαλύπτουν το αν πέτυχαν το στόχο ή όχι.
Σύμφωνα με