Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά ΟΑΕΕ

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΜΟΝΟΜΕΛΟΥΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ)

ΑΙΤΗΣΗ

 της Όλγας Γεριτσίδου του Γεωργίου
κατοίκου Ν. Ηρακλείου Αττικής, οδός Ελπίδος, αρ. 29, ΤΚ 141 21

ΚΑΤΑ

1. Οργανισμού Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών – Ο.Α.Ε.Ε. που εδρεύει στην Αθήνα, οδό Σατωβριάνδου, αρ. 18, ΤΚ 10 432 και οδό Ακαδημίας, αρ. 22. ΤΚ 10 671
2. Ο.Α.Ε.Ε. τμήμα Ν. Ιωνίας (1133)
που εδρεύει στο Ν. Ηράκλειο Αττικής, οδό Στ. Καραγιώργη 4,
ΤΚ 141 21
3. Διοικητή Ο.Α.Ε.Ε.
που εδρεύει στην Αθήνα, οδό Ακαδημίας, αρ. 22, ΤΚ 10 671 ___________________________________________________________

Τυγχάνω υποχρεωτικώς ασφαλισμένη στον Ο.Α.Ε.Ε. κατόπιν συγχωνεύσεως του ασφαλιστικού μου ταμείου Τ.Ε.Β.Ε. σε αυτόν. Ανέκαθεν, οι ασφαλιστικές εισφορές που μου απαιτούνταν επί της ουσίας ως προϋπόθεση για
να μπορέσω να ασκήσω το ελεύθερο επάγγελμα μου ήταν εξαιρετικά επαχθείς για το εκάστοτε εισόδημα μου και πάντα υπήρχε σαφής δυσκολία εκ μέρους μου να τις καταβάλω. Μάλιστα, πολλές φορές εξαναγκαζόμουν να περιορίσω τις ανάγκες μου ζωτικών αγαθών όπως σίτιση, ηλεκτρικό ρεύμα και άλλα ώστε να μπορέσω να μαζέψω τα υπέρογκα για το εισόδημα μου ποσά και επί πλέον τιμωρούμουν αυστηρά για έστω και λίγη καθυστέρηση στην καταβολή τους, ακόμα και αν η καθυστέρηση αυτή οφειλόταν σε ακραίες καταστάσεις όπως κλοπή, ληστεία που μου αφαίρεσε τα ποσά που είχα μαζέψει ή σε λάθος των υπαλλήλων Ο.Α.Ε.Ε. και συνεργαζόμενης με αυτόν τράπεζας που με δική τους υπαιτιότητα δεν καταχώρησαν την εγκαίρως καταβληθείσα εισφορά μου, διπλοχρεώνοντας την και ποτέ μη διορθώνοντας το λάθος τους παρ’ όλες τις επίσημες και τεκμηριωμένες εκκλήσεις – ενστάσεις μου προς αυτούς.



Μέχρι την επέλαση της οικονομικής κρίσης μπορούσα κάπως να ανταποκρίνομαι, αν και αυτό, λόγω των εντελώς ανελαστικών και εκτός πραγματικότητος της αγοράς δήθεν ‘ρυθμίσεων’ που ήμουν αναγκασμένη να υπαχθώ εάν ήθελα να συνεχίσω να εργάζομαι και να παράγω εισόδημα για την επιβίωση μου, με ανάγκαζε ουσιαστικά να ζω στα όρια της αξιοπρεπούς διαβίωσης και δεν είχα καμμία δυνατότητα επένδυσης – συντήρησης της εργασίας μου η οποία συρρικνωνόταν λόγω της έλλειψης δυνατότητας μου να την συντηρήσω πόσο μάλλον να την αναπτύξω ενώ ήμουν αναγκασμένη να υπόκειμαι δυσφήμηση λόγω της συνεχούς δικαστικής δίωξης – καταδίωξης του καθ’ ου παρ’ όλο που ήταν γνώστης της εξαιρετικά ευάλωτης οικονομικής μου κατάστασης μέσω σχετικών επισήμων εγγράφων της εφορίας (π.χ. εκκαθαριστικό) και δικές μου επίσημες οχλήσεις με αιτήματα για ρυθμίσεις που να μπορώ να αντέξω βάσει των βεβαιωμένων εισοδημάτων μου , οι οποίες βεβαίως αγνοήθηκαν επιδεικτικά και με περαιτέρω απειλές κατά της κοινωνικής μου υπόστασης και συμμετοχής.


Σε αυτό το σημείο θέλω να τονίσω ότι ο Οργανισμός δεν έχει χρειαστεί να ξοδέψει για εμένα ούτε ένα ευρώ σε περίθαλψη ή ιατροφαρμακευτική κάλυψη ή οποιαδήποτε άλλη ασφαλιστικής φύσεως υπηρεσία – παροχή ενώ δεν διαθέτω καν ούτε χρησιμοποιώ ούτε έχω χρησιμοποιήσει ποτέ βιβλιάριο ασφάλισης του. Δηλαδή, ο καθ’ ου δεν έχει παρά μόνο έσοδα από εμένα ενώ διαφαίνεται ότι πρόκειται να χάσω εντελώς το επί τριακονταετία καταβληθέν ασφαλιστικό μου κεφάλαιο λόγω του αποκλεισμού μου από το Δικαίωμα συνταξιοδοτήσεως ως περαιτέρω τιμωρία μου επειδή δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να ικανοποιώ τις απαιτήσεις του καθ’ ου όπως και όποτε τις ζητάει όντας το μόνο ταμείο αυτασφάλισης στην Ευρώπη που έχει άκρως ανελαστικές και άσχετες από το εισόδημα του Ελεύθερου Επαγγελματία όπως ο ίδιος ο καθ’ ου έχει παραδεχθεί (το οποίο παραβαίνει χυδαία το άρθρο 4 του Συντάγματος μας και ειδικότερα τις παρ. 1,2 και 5 αλλά και το άρθρο 22, αλλά και σωρεία άρθρων της ΕΣΔΑ σχετικών με την προστασία της φυσικής υπόστασης και της Ελευθερίας καθώς και την ελεύθερη άσκηση επαγγέλματος και την προστασία από φορολογία και εισφορολογία που έχουν τον χαρακτήρα της έμμεσης δήμευσης της περιουσίας του ατόμου, άρθρα από τα οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφέρω τα 5, 8, 14 και το άρθρο 1ΔΣΑΠΔ).



Έχοντας περιέλθει σε αυτή την τρομακτική και άμεσα απειλητική για την φυσική και κοινωνική μου υπόσταση κατάσταση, ξεκίνησα να μελετώ την νομοθεσία που διέπει τον καθ’ ου και ξεκίνησα αλληλογραφία με αυτόν, πάντα μέσα στα πλαίσια και τις επιταγές του άρθρου 10 του Συντάγματος, ώστε να ενημερωθώ αλλά και να προασπίσω το Δικαίωμα μου να καταβάλω εισφορά που να μπορώ να αντέξω βάσει του εισοδήματος μου όπως το Σύνταγμα ορίζει στο άρθρο 4 παρ. 5.

Συστηματικά ο καθ’ ου απαντούσε σε κάθε μου επιχείρημα, αιτίαση ή αναφορά νομοθεσίας ακόμα και ισχυρότερης από εγκυκλίους, διατάγματα, κλπ, συμπεριλαμβανομένης και Κοινοτικής νομοθεσίας αλλά και υπερνομικών και υπερσυνταγματικών δεσμευτικών διατάξεων των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, με στεγνή και πολλές φορές άσχετη αναφορά /επαναληπτική παράθεση της νομοθεσίας επί της οποίας ζητούσα απαντήσεις και επί της οποίας έθετα επιχειρήματα /Ενστάσεις, ωσάν άντ’ αυτών να ζητούσα χορήγηση της νομοθεσίας την οποία ήδη ήξερα και στην οποία αναφερόμουν (!) γεγονός που είναι ενάντιο στις διατάξεις του Συντάγματος (άρθρο 10 Σ) αλλά και στους νόμους περί παράθεσης υποχρεωτικά νομικού σκεπτικού συγκεκριμένου επί των ερωτημάτων-επιχειρημάτων – Ενστάσεων μου (νόμος 2690/1999 και 3230/04) ενώ επιδεικτικότατα παραβίαζαν και καταπατούσαν όπως και συνεχίζουν να παραβιάζουν και να καταπατούν και το άρθρο 6 ΕΣΔΑ και το άρθρο 10 Οικουμενικής Διακήρυξης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου αφού συστηματικά μου αρνούνται το Δικαίωμα Αποδείξεως μίας κατάστασης λόγω άρνησης παροχής πληροφοριών στην πληρότητα τους και άρνησης πλήρους απαντήσεως κάθε ερωτήσεως /αιτήματος ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ.




Εξ άλλου, η απόδειξη (και κατά συνέπεια η αξίωση απόκτησης των εγγράφων που την συνιστούν) έχει χαρακτηρισθεί ως «ο ζωοδότης του Δικαιώματος Απόδειξης», «η καρδιά του δικονομικού φαινομένου». Το οποίο σημαίνει ότι το Δικαίωμα της Απόδειξης μπορεί να συνδεθεί και με το Δικαίωμα της Δικαστικής Ακρόασης, ενώ συστηματική προσπάθεια απόκρυψης πληροφοριών και /ή αποφυγή επίδειξης εγγράφων, χορήγησης εγγράφων, μελετών, πορισμάτων, κλπ δημιουργεί αμφισβήτηση της Καλής Πίστης και υπονόμευση του Καθήκοντος της Αληθείας (ενδεικτικά άρθρα 42 ΚΔΔ, 174 παρ. 4 ΚΔΔ). Το οποίο δυστυχώς αποτελεί την πάγια τακτική του καθ’ ου όχι μόνο στο άτομο μου αλλά και στο σύνολο των ασφαλισμένων σε αυτόν.



Στα πλαίσια των διαφόρων ερευνών μου, διαπίστωσα ότι υπάρχουν πολλά αδιαφανή θέματα γύρω από τόσο το θέμα απόδοσης-καθορισμού των εισφορών που απαιτεί ο καθ’ ου, όσο και αυτές τις ίδιες τις διαδικασίες που περιγράφονται στα σχετικά ΠΔ που διέπουν την λειτουργία του. Είχα λοιπόν ζητήσει με επίσημη Αίτηση μου ενδικοφανούς επίλυσης της διαφοράς να θέσω τις αιτιάσεις μου, τα επιχειρήματα μου και τις αμφισβητήσεις μου όσον αφορά το σύννομο της πρακτικής του καθ’ ου ακόμα και όσον αφορά την εφαρμογή των νόμων που διαφαίνεται ότι έχουν εφαρμοστεί λάθος, παράνομα, καταχρηστικά και παράτυπα, κάτι που ουδέποτε έλαβε χώρα.

Την δε 31η Ιουλίου 2013 έλαβα επιστολή του καθ’ ου η οποία έβριθε αοριστίας, σε βαθμό πέραν της πλήρους υπονόμευσης της όποιας Καλής Πίστης, η οποία αοριστία μπορούσε να αποτελέσει και τεκμήριο βαρύτατης αμέλειας ή δολιότητας για πολλούς λόγους εκτός του ότι έφερε μαζικό κοινό αριθμό πρωτοκόλλου τον 1056711/12-7-2013 παρ’ όλο που επρόκειτο, όπως αποδεικνύεται πέραν πάσης αμφιβολίας από το περιεχόμενο της ίδιας της επιστολής, για αυστηρά προσωπική ενημέρωση κάθε ασφαλισμένου με μάλιστα διορία ανταπόκρισης «από την παραλαβή» της, παραλαβή η οποία δεν ήταν δυνατόν να πιστοποιηθεί με κανέναν τρόπο ώστε να είναι έγκυρος και ορισμένος ο υπολογισμός της διορίας για κάθε συγκεκριμένο ασφαλισμένο ώστε να δύναται να αποφύγει τις όποιες κυρώσεις, και κυρίως ο υπολογισμός της ημερομηνίας εκπνοής της ημερομηνίας αυτής, αφού εστάλη με μαζική αποστολή «Β» ΕΛΤΑ, και όχι συστημένη. (για πλήρη παράθεση του συνόλου των προβλημάτων βλέπε την Ένσταση μου κατά της επιστολής αυτής με αρ. πρωτ. 1239505/7-8-2013 η οποία θα παρατεθεί εντός του συνοδευτικού με το Σημείωμα μου φακέλου).



Αναγκάστηκα λοιπόν να στείλω την με αρ. πρωτ. 1239505/7-8- 2013 «Αμφισβήτηση, Προσβολή και Ένσταση κατά της με αρ. πρωτ. 1056711/12-7-2013 επιστολής σας» (η οποία επίσης θα παρατεθεί εντός του συνοδευτικού με το Σημείωμα μου φακέλου). Ένσταση η οποία εκτός του ότι προσέβαλε την επιστολή του καθ’ ου ως άκυρη επίσης προσέβαλε την χρέωση του δήθεν χρέους μου προς τον καθ’ ου ως εσφαλμένο και καταχρηστικό με σειρά αιτιάσεων και ακαταρρίπτων επιχειρημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του ότι η με αρ. πρωτ. 14924/5-7-2010 αίτηση μου που ήταν Ένσταση και Αίτημα εξωδικαστικής επίλυσης της διαφοράς παραμένει μέχρι σήμερα αναπάντητη με μόνη εξαίρεση απάντηση του τέως διευθυντή του περιφερειακού μου τμήματος Ο.Α.Ε.Ε. Κανδύλη που απλά δήλωσε ανικανότητα να απαντήσει, ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΠΩΣ ΝΟΜΟΣ ΟΡΙΖΕΙ και όπως το Σύνταγμα επιτάσσει (η οποία επιστολή θα παρατεθεί και αυτή εντός του συνοδευτικού με το Σημείωμα μου φακέλου).

Με το εν λόγω έγγραφο μου με αρ. πρωτ. 1239505/7-8-2013 ζήτησα :


  1. πλήρες και ακριβές αντίγραφο της ασφαλιστικής μου μερίδας από το 1983

  2. πλήρες αντίγραφο όλων των πληρωμών μου στον καθ’ ου από το 1983, λεπτομερώς και ετησίως

  3. αναλυτική κατάσταση του τί αποχρέωνε ο καθ’ ου με τις πληρωμές μου, με τα χρήματα από όλες ανεξαιρέτως τις πληρωμές μου από το 1983

  4. πλήρη κατάσταση των υπηρεσιών που μου έχει προσφέρει ο καθ’ ου στα πλαίσια της ανταποδοτικότητας των εισφορών μου, συμπεριλαμβανομένου και κάθε εγγράφου σχετικού από το 1983 μέχρι σήμερα

  5. γνωστοποίηση – ενημέρωση για το ύψος του συνταξιοδοτικού κεφαλαίου που έχω καταβάλει μέχρι σήμερα και τον τρόπο διαχείρισης του καθ’ ότι σύμφωνα με την κείμενη και διεθνή νομοθεσία αποτελεί περιουσιακό μου στοιχείο στα χέρια του καθ’ ου.

Τα ζήτησα δε αυτά εξηγώντας ότι τα χρειαζόμουν στα πλαίσια της παροχής πληροφοριών για την δυνατότητα απόδειξης καταστάσεως μου ενώπιον του Νόμου. Δυνατότητα που μπορεί να υλοποιηθεί μόνο με την χορήγηση των συγκεκριμένων αυτών εγγράφων τα οποία περιγράφω και των οποίων ζητώ την επίδειξη στα πλαίσια της διττότητος της παροχής δικαστικής προστασίας που θα εξασφαλίζει το άρθρο 20 Σ και είναι θεσμική εγγύηση για την οργάνωση και λειτουργία της Δικαιοσύνης και για την ορθή και αποτελεσματική απονομή αυτής.

Και πάλι, ουδεμία από τις ανωτέρω πληροφορίες μου χορηγήθηκε όπως τις ζήτησα και κανένα έγγραφο δεν έλαβα. Αντ’ αυτών ο καθ’ ου μου έστειλε την με αρ. πρωτ. 1376559/9-9- 2013 επιστολή του όπου ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ, ΑΝΕΦΕΡΕ ΑΠΛΩΣ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ Κ.Ε.Α.Ο., ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΕ ΑΙΤΗΜΑ ΠΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΤΟΥ ΕΘΕΣΑ (!), ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΟΤΙ «Η ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ Ή ΕΝΔΙΚΩΝ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ …ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ».



Δηλαδή, εμμέσως πλην σαφώς ο καθ’ ου αρνείται να απαντήσει ισχυριζόμενος ότι αυτό δεν χρειάζεται αφού αμφισβητήσεις κατά των χρεώσεων εν γένει δεν έχουν ανασταλτικό αποτέλεσμα της διαδικασίας εκτελεστών πράξεων επιβολής των υπό αμφισβήτηση ΑΔΙΑΦΑΝΩΝ ΚΑΙ ΣΚΑΙΩΝ απαιτήσεων του !

Επίσης αρνείται να χορηγήσει τα ζητούμενα επικαλούμενος αναρμοδιότητα (!) και έχοντας επικαλεσθεί αναρμοδιότητα δεν ακολουθεί την διαδικασία προώθησης των Αιτημάτων στους αρμόδιους να τα απαντήσουν, που οφείλει να το κάνει και μάλιστα εντός τριών ημερών, ασχέτως από το εάν αναστέλλεται ή όχι η οποιαδήποτε διαδικασία. Δηλαδή, αφ’ ενός αρνείται με πρόσχημα να χορηγήσει ο ίδιος τις πληροφορίες και αφ’ ετέρου παρεμποδίζει την δυνατότητα χορηγήσεως τους από έτερη/ές υπηρεσία/ες, αφού ούτε κατονομάζει ποίες είναι οι αρμόδιες και υπεύθυνες για αυτό ούτε προωθεί ο ίδιος τίποτε πουθενά. Αυτό όμως συνιστά εν γνώσει του απόκρυψη στοιχείων γεγονός το οποίο ενδυναμώνει τις ενδείξεις ύπαρξης παρανόμων τακτικών εκ μέρους του και δόλου.

Στην επιστολή αυτή του καθ’ ου με αρ. πρωτ. 1376559/9-9- 2013, απέστειλα «Καταγγελία για αόριστη και παράνομη απάντηση και Αμφισβήτηση ποσού λόγω σωρείας λαθών υπολογισμού σύμφωνα με το νομικό πλαίσιο Ο.Α.Ε.Ε.» με αρ. αποστολής Πόρτα- πόρτα των ΕΛΤΑ PD184828834GR και ημερομηνία 7 Οκτωβρίου 2013. Εντός αυτής, εκτός των στοιχείων που ζητούσα με το προηγούμενο μου έγγραφο, ζήτησα, βάσει του ισχυρισμού του καθ’ ου περί μη αρμοδιότητας /εξουσιοδοτήσεως και βάσει των άλλων λεγομένων του, προς απόδειξη του ψεύδους των ισχυρισμών του αλλά και προς απόδειξη του λάθους χρέωσης ενός υπέρογκου ποσού που καλούμαι επί ποινή της δήμευσης της πρώτης κατοικίας μου να καλύψω :



  1. τις αναλογιστικές μελέτες υπολογισμού του κατά κεφαλήν ΑΕΠ που επικαλείται το σχετικό ΠΔ της λειτουργίας Ο.Α.Ε.Ε. για τον υπολογισμό των ετησίων εισφορών των ασφαλισμένων σε αυτόν

  2. πλήρη κοινοποίηση του φακέλου και του σκεπτικού επιμέτρησης ορισμού των ασφαλιστικών εισφορών Ο.Α.Ε.Ε. από τους αρμοδίους (υπουργό, Δ.Σ. Ο.Α.Ε.Ε. με εισηγήσεις τους, κλπ)

  3. γνωστοποίηση κάθε εγγράφου όπου παρουσιάζεται κάθε επένδυση, διαχείριση και άλλη ενέργεια που έγινε με τα αποθεματικά αλλά και τα ενεργητικά του Τ.Ε.Β.Ε. και Ο.Α.Ε.Ε. από το 1983 μέχρι και σήμερα καθ’ ότι αποτελεί διαχείριση του δικού μου περιουσιακού κεφαλαίου που εξασφαλίζει και εγγυάται την Αξιοπρεπή μου Διαβίωση ως συνταξιούχο στην τρίτη ευπαθή ηλικία

  4. αναλογιστικές μελέτες υπολογισμού ποσού συντάξεων και κατηγοριών συντάξεων Ο.Α.Ε.Ε.

  5. κάθε μελέτη και έκθεση στην κατοχή του Ο.Α.Ε.Ε. που στηρίζει το ύψος της σύνταξης Ο.Α.Ε.Ε. ως ικανή να διατηρήσει το επίπεδο διαβίωσης των συνταξιούχων του στα πλαίσια της Ανθρώπινης Αξιοπρέπειας σε σχέση πάντα με το ΑΕΠ

  6. κάθε μελέτη και έκθεση που στηρίζει το ύψος της σύνταξης του Ο.Α.Ε.Ε. ως ικανή να διατηρήσει το επίπεδο διαβίωσης στα πλαίσια της Ανθρώπινης Αξιοπρέπειας σε συγκριτική σχέση αναφοράς τόσο με το ΑΕΠ όσο και συνυπολογίζοντας το ανώτατο όριο συντάξεων των δικαστικών, του Προέδρου της Δημοκρατίας και των λοιπών πολιτικών.




Επίσης ζήτησα να προωθήσουν την με αρ. πρωτ. 1239505/7-8-2013 Ένσταση κλπ μου στους αρμόδιους προς απάντηση για κάθε σημείο που ο καθ’ ου ισχυρίσθηκε έλλειψη εξουσιοδότησης με κοινοποίηση-γνωστοποίηση σε εμένα των διατάξεων που άρουν από τον καθ’ ου την εξουσιοδότηση να χειρισθεί, να απαντήσει και να ανταποκριθεί /παρέμβει βάσει των εγγράφων μου όπως του ζητείται, και επίσης ζήτησα να μου χορηγήσει τα έγγραφα επίσημης νομοθεσίας, επισήμου διορισμού, αλλά και της έγγραφης ενημέρωσης προς τους ασφαλισμένους για αυτά, τα οποία επίσημα έγγραφα παραθέτουν ποίοι είναι υπεύθυνοι και εξουσιοδοτημένοι και με ποίο στόχο /λόγο να διαχειρίζονται τα κεφάλαια, την περιουσία και τα έσοδα του Ο.Α.Ε.Ε. .


Μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει ουδεμία απάντηση ούτε μου έχει χορηγηθεί οποιαδήποτε πληροφορία από τις ανωτέρω ζητούμενες.


ΕΠΕΙΔΗ έχω πρόδηλο έννομο συμφέρον να ζητήσω από τον καθ’ ου, ο οποίος είναι ή οφείλει να είναι ο κάτοχος των ανωτέρω πληροφοριών, το σύνολο των ανωτέρω πληροφοριών προς απόδειξη της αληθείας ενώπιον του Νόμου και αποφυγή ανεπανόρθωτης βλάβης μου, ήτοι την παράνομη δήμευση της περιουσίας μου με την δικαιολογία ποσού που διαφαίνεται ότι έχει υπολογισθεί λάθος με κακή εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας και που για να το αποδείξω χρειάζομαι το σύνολο των ανωτέρω πληροφοριών



ΕΠΕΙΔΗ έχω πρόδηλο έννομο συμφέρον και Δικαίωμα της Πρότερης Ακρόασης ώστε να αποδείξω το λάθος και παράνομο της χρέωσης λόγω λάθους στην επιμέτρηση των εισφορών που απαιτεί ο καθ’ ου επ’ απειλή κατασχέσεως της πρώτης μου κατοικίας ή έτερης πράξης επιβολής που θα κοστίσει σε εμένα την πλήρη μου πτώχευση και περιθωριοποίηση προκαλώντας με να περιέλθω σε καθεστώς απορίας, ανεργίας και έλλειψης στέγης στην ηλικία των πενήντα οχτώ ετών και μετά από τριάντα έτη εργασίας με σχεδόν ώριμα Δικαιώματα συνταξιοδότησης


ΕΠΕΙΔΗ τα ως άνω ζητούμενα στοιχεία είναι απαραίτητα για την υπεράσπιση μου και την υποστήριξη μου ενώπιον του νόμου


ΕΠΕΙΔΗ συντρέχει κατεπείγουσα περίπτωση να μου χορηγηθούν τα ανωτέρω στοιχεία και έγγραφα προκειμένου να προσβάλλω και να αποδείξω το άκυρο και καταχρηστικό της επαχθούς χρέωσης που μου έχει προσάψει ο καθ’ ου, δεδομένου ότι έχει ήδη δηλώσει ότι κάθε κίνηση, ενδικοφανής ή μη δεν έχει ανασταλτικό χαρακτήρα και δεδομένου ότι βάσει δημοσιευμάτων και δηλώσεων της κυβέρνησης πρόκειται να γίνουν κατασχέσεις από το Κ.Ε.Α.Ο. και μάλιστα αυτών της πρώτης κατοικίας βάσει των πληροφοριών που θα του αποστείλει ο καθ’ ου εντός πενήντα ημερών, ήτοι κινδυνεύω να υποστώ ανεπανόρθωτη ζημία /καταστροφή μου ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΧΡΕΩΣΗΣ ΕΓΚΑΙΡΩΣ


ΕΠΕΙΔΗ η παρούσα Αίτηση μου θεμελιώνεται στα άρθρα 902 και 903 ΑΚ και στα άρθρα 10 και 20 του Συντάγματος καθώς και του νόμου 3528/2007, Δικαιούμαι να ζητήσω ως ασφαλιστικό μέτρο λόγω του πολλαπλού κατεπείγοντος αλλά και προς αποτροπή επικειμένου κινδύνου για εμένα και την οικογένεια μου την χορήγηση των ανωτέρω με δική μου δαπάνη



ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΛΟΓΟΥΣ
ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΜΑΙ ΝΑ ΕΚΘΕΣΩ ΕΝΩΠΙΟΝ ΣΑΣ


ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΜΟΥ


ΖΗΤΩ

Να γίνει δεκτή η παρούσα Αίτηση μου.

Να ληφθούν ασφαλιστικά μέτρα.
 Να διαταχθεί ο καθ’ ου να μου χορηγήσει πλήρη σειρά εγκύρων φωτοαντιγράφων των εγγράφων όπως παρουσιάζονται κατωτέρω με επίσημο πρωτόκολλο παράδοσης – παραλαβής τουλάχιστον εξήντα ημερών πριν την όποια αποστολή πληροφοριών μου στο Κ.Ε.Α.Ο. ή της όποιας βεβαίωσης οφειλής μου οπουδήποτε :

  1. την πλήρη, τεκμηριωμένη, επί της ουσίας απάντηση και ανταπόκριση στην με αρ. πρωτ. 14924/5-7-2010 Ένσταση – Αντίκρουση και Αίτημα ουσιαστικής ρύθμισης μου

  2. πλήρες και ακριβές αντίγραφο της ασφαλιστικής μου μερίδας από το 1983

  3. πλήρες αντίγραφο όλων των πληρωμών μου στον καθ’ ου από το 1983, λεπτομερώς και ετησίως

  4. αναλυτική κατάσταση του τί αποχρέωσε ο καθ’ ου με τις πληρωμές μου με τις πληρωμές μου από το 1983

  5. πλήρη κατάσταση των υπηρεσιών που μου έχει προσφέρει ο καθ’ ου στα πλαίσια της ανταποδοτικότητας των εισφορών μου συμπεριλαμβανομένου και κάθε εγγράφου σχετικού από το 1983 μέχρι σήμερα

  6. γνωστοποίηση – ενημέρωση για το ύψος του συνταξιοδοτικού κεφαλαίου που έχω καταβάλει μέχρι σήμερα και τον τρόπο διαχείρισης του

  7. τις αναλογιστικές μελέτες υπολογισμού του κατά κεφαλήν ΑΕΠ που επικαλείται το σχετικό ΠΔ της λειτουργίας Ο.Α.Ε.Ε. για τον υπολογισμό των ετησίων εισφορών των ασφαλισμένων σε αυτόν

  8. πλήρη κοινοποίηση του φακέλου και του σκεπτικού επιμέτρησης ορισμού των ασφαλιστικών εισφορών Ο.Α.Ε.Ε. από τους αρμοδίους (υπουργό, Δ.Σ. Ο.Α.Ε.Ε. με εισηγήσεις τους, κλπ)

  9. γνωστοποίηση κάθε εγγράφου όπου παρουσιάζεται κάθε επένδυση, διαχείριση και άλλη ενέργεια που έγινε με τα αποθεματικά αλλά και τα ενεργητικά του Τ.Ε.Β.Ε. και Ο.Α.Ε.Ε. από το 1983 μέχρι και σήμερα καθ’ ότι αποτελεί διαχείριση του δικού μου περιουσιακού κεφαλαίου που εξασφαλίζει και εγγυάται την Αξιοπρεπή μου Διαβίωση ως συνταξιούχο στην τρίτη ευπαθή ηλικία

  10. 10.αναλογιστικές μελέτες υπολογισμού ποσού συντάξεων και κατηγοριών συντάξεων Ο.Α.Ε.Ε.

  11. 11.κάθε μελέτη και έκθεση στην κατοχή του Ο.Α.Ε.Ε. που στηρίζει το ύψος της σύνταξης Ο.Α.Ε.Ε. ως ικανή να διατηρήσει το επίπεδο διαβίωσης των συνταξιούχων του στα πλαίσια της Ανθρώπινης Αξιοπρέπειας σε σχέση πάντα με το ΑΕΠ

  12. 12.κάθε μελέτη και έκθεση που στηρίζει το ύψος της σύνταξης του Ο.Α.Ε.Ε. ως ικανή να διατηρήσει το επίπεδο διαβίωσης στα πλαίσια της Ανθρώπινης Αξιοπρέπειας σε συγκριτική σχέση αναφοράς τόσο με το ΑΕΠ όσο και συνυπολογίζοντας το ανώτατο όριο συντάξεων των δικαστικών, του Προέδρου της Δημοκρατίας και των λοιπών πολιτικών.

Να απειληθεί, για την περίπτωση μη συμμόρφωσης του καθ’ ου με την απόφαση του Δικαστηρίου σας χρηματική ποινή κατ’ άρθρον 946 ΚΠολΔ και να καταδικαστεί στην εν γένει δικαστική δαπάνη.


Με την επιφύλαξη παντός νομίμου Δικαιώματος μου


Όλγα Γ. Γεριτσίδου

 Αθήνα, Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013
<<< ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ: ‘Tο Μεγάλο Φαγοπότι των Εργολάβων’ (2013)


 Εθνική προδοσία και οικονομική εκτέλεση η πώληση του ηλεκτρικού δικτύου. του Λεωνίδα Βατικιώτη    >>>





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ. 

Οι άνθρωποι βασικά χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Στα γουρούνια σε εμφανείς και αφανείς θέσεις ισχύος, και στους αποβλακωμένους σε παθολογικό βαθμό. Οι πρώτοι διαρκώς ψεύδονται και εξαπατούν ασυστόλως τους δεύτερους, σε  σημείο που είναι για γέλια και για κλάματα. Οι παθολογικά αποβλακωμένοι απλώς... "κοιτάνε την δουλειά τους". Αυτές οι δύο κατηγορίες καθορίζουν πλήρως τις εξελίξεις, ενεργητικά και παθητικά αντιστοίχως.


Η εναλλακτική ενημέρωση είναι σταγόνα στον ωκεανό της συστημικής ενημέρωσης, ενώ η πρώτη λογοκρίνεται και αποκλείεται και από τις μηχανές αναζήτησης-google, κοινωνικά δίκτυα κλπ, και είναι σαν να μην υπάρχει, πράγμα του γίνεται σταθερά πολύ χειρότερο.  Η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν δεν προωθείς σε άλλους την εναλλακτική ενημέρωση που γνωρίζεις, πράξη που έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία διότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθηθεί, τότε χωρίς να το καταλαβαίνεις, μέσω αυτής της παράλειψης γίνεσαι συνυπεύθυνος και συνένοχος της εγκληματικής συμμορίας και του ελληνικού παραρτήματος της με τις μαριονέτες που χάριν συνεννόησης τους λέμε πολιτικούς, που χωρίς εντολή δεν επιτρέπεται ούτε να φτερνιστούν.

Ο μέσος άνθρωπος κοιμάται όρθιος (λόγω άγνοιας και παραπληροφόρησης). Η τηλεόραση και το επιφανειακό σερφάρισμα στο συστημικό διαδίκτυο τον κοιμίζουν ακόμα βαθύτερα. Μόνο εσύ και άλλοι σαν εσένα, στον βαθμό που είστε αφυπνισμένοι, μπορείτε να ξυπνήσετε άλλους. Μην το ξεχνάς αυτό. Συνέχεια »