Ήδη σε ένα άρθρο της «Λιμπερασιόν» της 5-7-1983 ο κ. Λύκ Ροζενβάϊγκ έγραφε: «Η “ΛΙΚΡΑ”* χαίρει ενός ανήκουστου προνομίου: ο νόμος της 1ης Ιουλίου 1972, που καταργεί τις φυλετικές διακρίσεις, της δίνει την εξουσία να λέει με έναν απόλυτο αυτοματισμό ποιος είναι αντισημίτης και ποιος όχι. Μόνη αυτή κρίνει το σκόπιμο των διώξεων και κατευθύνει, μέσα στο πλαίσιο του νόμου, το χέρι των δικαστών που έχουν περιορισθεί στον ρόλο της καταγραφής της συκοφαντίας».
Ο «νόμος Γκαιϋσσό» επαυξάνει αυτή την δύναμη και ο κ. Τουμπόν διευκρινίζει: Αυτή η πρόταση έγινε από την «ΛΙΚΡΑ» στην διάρκεια των εργασιών της συμβουλευτικής Επιτροπής των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου» (Εφ. της Κυβ. σ. 948).
Ας σημειωθεί ότι σήμερα Πρόεδρος αυτής τής Επιτροπής είναι ο κ. Καν, μέγας ηγέτης της «ΛΙΚΡΑ».
Κατά του «νόμου Γκαιϋσσό» ψήφισαν οι κ.κ. Σιράκ, Ζυππέ, Σεγκέν και οι σημερινοί Υπουργοί Δικαιοσύνης και Εσωτερικών (κ.κ. Τουμπόν καί Ντεμπρέ) και άλλοι 265 βουλευτές.
Αναρωτιόμαστε τι (ή ποιος) τους εμποδίζει σήμερα να καταργήσουν αυτόν τον νόμο τον όποιο τότε τόσο φανερά είχαν πολεμήσει.
Ένας μεγάλος Γάλλος νομομαθής, καθηγητής της Φιλοσοφίας του Δικαίου στο Ασσά και μέλος του Ινστιτούτου, ο κ. Φρανσουά Τερρέ, γράφει: «Αυτό το ολοκληρωτικού πνεύματος κείμενο θεσμοθετεί το ποινικό αδίκημα του αρνητισμού. Ο νομομαθής εναπόκειται να αγρυπνήσει για την διάσωση των θεμελιωδών ελευθεριών που πλήττονται από τον νόμο Γκαιϋσσό (πρόεδρος της Δημοκρατίας, πρόεδρος της βουλής και της Γερουσίας, 60 βουλευτές, 60 γερουσιαστές) : την ελευθερία της σκέψεως και εκφράσεως. Η Ιστορία δεν βρίσκει τους κριτές της στα δικαστήρια. Πως να τεθεί, λοιπόν, εμπόδιο στην εφαρμογή του νόμου Γκαιϋσσό αφού αυτοί που μπορούσαν πριν την δημοσίευσή του από το Συνταγματικό Συμβούλιο, να επιτύχουν την ακύρωσή του, δεν είχαν το θάρρος να το πράξουν; Ο συγγραφέας προτείνει την προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο του Στρασβούργου για να απαλλαγούμε από τον «ειδεχθή χαρακτήρα ενός νόμου που επαναφέρει το αδίκημα της γνώμης («Λε Φιγκαρώ» 15-5-1996).
Είναι θλιβερό να χρειάζεται η προσφυγή σε ένα ξένο δικαστήριο για να θυμίσουμε στην Γαλλία ότι αποτελεί Κράτος Δικαίου.
Στο ίδιο φύλλο εφημερίδας, ένας αναγνώστης μιλά για την «επικίνδυνη σχιζοφρένεια μιας χώρας όπου ο Σαλμάν Ρουσντι είναι ήρωας ενώ ο Ροζέ Γκαρωντύ στερείται δικαιώματος εκφράσεως και ο Αββά Πιέρ (Abbe Pierre) έχει παραδοθεί στην γενική κατακραυγή».
Ζητώντας ο πρόεδρος της «ΛΙΚΡΑ» στην Ελβετία κ. Βοντόζ να διωχθώ (στην Ελβετία!), προκαλεί την απάντηση του κ. Ζώρζ Άντρέ Σεβαλλάζ, πρώην Προέδρου της Ελβετικής Ομοσπονδίας που γράφει: «Όντας ιστορικός, εκπλήσσομαι από αυτό το πνεύμα μακαρθισμού κάθε φορά πού θίγεται το Ολοκαύτωμα» (Εφημερίδα της Γενεύης, 2-5-96).
Στην Γαλλία, στην συζήτηση της βουλής στις 21-6-91, για τον νόμο Γκαιϋσσό ένας βουλευτής, ο κ. Τουμπόν, σημερινός υπουργός Δικαιοσύνης, πρότεινε να απορριφθεί: «Είναι πολύ βαρύ πολιτικό και νομικό σφάλμα... ένας περιστασιακός νόμος... γλιστράμε προς το αδίκημα της γνώμης... η αρχή του έγκειται στο να καθορίζεται η ιστορική αλήθεια από τον νόμο αντί να την αφήσουμε να λεχθεί από την ιστορία... αυτός ο νόμος, είμαι σίγουρος, δεν θα εφαρμοσθεί ποτέ» («Εφημερίς της Κυβερνήσεως» 22-6-1991, σελ. 3571).
Και σήμερα ακόμη, ένας άλλος βουλευτής μας προσκαλεί να συλλογισθούμε για την «επίσημη αλήθεια η οποία “ακινητοποιεί” την ιστορία». Υπενθυμίζοντας ότι ο νόμος είχε ψηφισθεί την στιγμή της υποθέσεως του κοιμητηρίου Καρπαντρά, εξηγεί, υπό τον τίτλο «ένας ολέθριος νόμος», τις συνθήκες της ψηφίσεως:
«Ένα είδος σιωπηρού εκβιασμού ασκήθηκε στους βουλευτές: όποιος δεν ψήφιζε τον νόμο, θα καθίστατο ύποπτος “αρνητισμού”. Ισχυρές ομάδες επιρροής είχαν δημιουργήσει, εκείνη την εποχή, ένα αρρωστημένο κλίμα».
«Πρόκειται, προσθέτει, για έναν νόμο που επιβάλλει μια επίσημη αλήθεια. Πράγμα που αρμόζει μόνο σε ολοκληρωτικά καθεστώτα και όχι σε μία δημοκρατία» («Λε Φιγκαρώ, Παρασκευή 3-5-96).
Αν θυμηθούμε, όπως λέει ο Μαξ Κλώ στις «Σημειώσεις της εβδομάδος», στο ίδιο τεύχος, ότι «ο νόμος Γκαιϋσσό της 13 Ιουλίου 1990 ποινικοποιεί τον “αρνητισμό” δηλαδή την αμφισβήτηση των εγκλημάτων που διεπράχθησαν από τους Ναζί κατά των Εβραίων, μπορούμε να μαντέψουμε ποιες ήσαν οι “ομάδες επιρροής” που ασκούσαν έναν “σιωπηρό εκβιασμό” στους βουλευτές και γιατί, σήμερα, δεν έχουν το σθένος να τον καταργήσουν, όπως λέει ο καθηγητής Τερρέ.
Γνωρίζουμε, λοιπόν, ποιο λόμπυ διευθύνει και τηλεκατευθύνει τους Προέδρους της Δημοκρατίας (παλαιούς ή νέους), τις Εθνοσυνελεύσεις, τα μέσα μαζικής ενημερώσεως, τα Κόμματα όπως και τις Εκκλησίες, και πόσο δύσκολο είναι, μέσω αυτών των συκοφαντών ή των σιωπών, να βοηθήσει κανείς εκατομμύρια Γάλλων καλής πίστεως να ελευθερωθούν από μισό αιώνα «πλύσεως του εγκεφάλου», καλύπτοντας τον ρόλο που παίζει το ψεύδος στην στρατηγική της παγκοσμίου κυριαρχίας των Ηνωμένων Πολιτειών και του μισθοδοτουμένου φύλακός τους των πετρελαίων της Μέσης Ανατολής μ’ ένα σχέδιο αποσυνθέσεως όλων των κρατών της περιοχής (του οποίου το σχέδιο “Κιβουνίμ” δεν αποτελεί παρά απλό σκίτσο).
Αλλά, εναντίον της νύχτας, η αλήθεια διαπερνά.
Οι προσπάθειες για να μας κάνουν να σιωπήσουμε θ’ αποβούν επί ματαίω. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να μας σκοτώσουν. Το ξεδίπλωμα του μίσους εναντίον των παραποιημένων γραπτών μας, κλήση κανονική προς δολοφονία, αποδεικνύει ότι ορισμένοι το σκέπτονται, όπως δεν είχαν βρει παρά το κάτεργο για να φιμώσουν τον ΝΤΡΕΫΦΟΥΣ. Όμως αυτό αποτελεί νέα απόδειξη ότι εναντίον μας δεν μπορούν να βρουν κανένα άλλο επιχείρημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου