Η έρευνα για το δυστύχημα των Τεμπών συνεχίζεται με πολλά ερωτήματα να μην έχουν απαντηθεί ακόμα. Στοιχείο του γρίφου παραμένει και το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας.
«Το βιντεοληπτικό υλικό από τον σταθμό Θεσσαλονίκης, όπου και έγινε η φόρτωση της εμπορικής αμαξοστοιχίας και των υπόλοιπων σταθμών απ’ όπου διήλθε η εμπορική αμαξοστοιχία, εξαφανίστηκε».
Ακόμα, υποστηρίζουν ότι δε ζητήθηκε το εν λόγω υλικό. Ζητήθηκαν, λένε, μόνο τα βίντεο για τους σταθμούς απ’ όπου διήλθε το επιβατικό τρένο.
Τα κινητά τηλέφωνα των τριών μηχανοδηγών – του επιβατικού και του εμπορικού τρένου – παρέμειναν «κλειστά» για πέντε μήνες μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών. Ο ανακριτής της Λάρισας που χειρίζεται την υπόθεση, δεν μπορούσε να γνωρίζει ούτε τις κλήσεις που είχαν κάνει οι μηχανοδηγοί πριν από τη μοιραία σύγκρουση, τόσο από τα υπηρεσιακά τους τηλέφωνα όσα και από τα προσωπικά.
Αυτό με την δικαιολογία, ότι έπρεπε να τροποποιηθεί ο περίφημος Νόμος 5002/2022 για το απόρρητο των επικοινωνιών, που είχε κατατεθεί από την κυβέρνηση μετά το σκάνδαλο των υποκλοπών. Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας απάντησαν στον ανακριτή ότι