GREXIT
Η είδηση είναι ότι η κοινοπραξία ΜΟΡΕΑΣ που εκμεταλλεύεται τους αυτοκινητόδρομους Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας και Λεύκτρου-Σπάρτης θα λάβει επιδότηση 11 εκατομμύρια ευρώ από το ελληνικό δημόσιο λόγω χαμηλής κυκλοφορίας οχημάτων.
Διαβάζουμε ότι η επιδότηση προβλέπεται από την σύμβαση παραχώρησης του 2007.
Ωραίες συμβάσεις υπογράφουν οι αστικές κυβερνήσεις με τους εργολάβους. Αν στραβώσει για κάποιο λόγο η δουλειά για τους εργολάβους το κράτος έρχεται να πληρώσει τα σπασμένα.
Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που η κοινοπραξία επιδοτείται λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας που επιβλήθηκε. Από το 2016 μέχρι σήμερα έχει επιδοτηθεί άλλες επτά φορές δηλαδή οκτώ μαζί με την τελευταία με το ποσό να ανέρχεται συνολικά στα 73,6 εκατομμύρια ευρώ. Αυτές όλες οι επιδοτήσεις που δίνονται ανά εξάμηνο αιτιολογούνται λόγω της χαμηλής κυκλοφορίας οχημάτων.
Έχουμε δηλαδή την εξής κατάσταση. Το κράτος παραχώρησε το έργο και
την εκμετάλλευση των αυτοκινητοδρόμων στον ΜΟΡΕΑ και υπέγραψε όρο στην σύμβαση παραχώρησης ότι αν η κυκλοφορία είναι χαμηλή θα επιδοτεί την κοινοπραξία. Δηλαδή το κράτος λειτουργεί ως εγγυητής των κερδών της ιδιωτικής πρωτοβουλίας.
Ένα νομότυπο σκάνδαλο κρατικοδίαιτης επιχειρηματικότητας που δεν συγκίνησε καθόλου τα ΜΜΕ.
Όταν βλέπουμε ποιοι είναι πίσω από τον ΜΟΡΕΑ καταλαβαίνουμε το γιατί. Αυτές είναι οι περίφημες επενδύσεις που υποτίθεται θα φέρουν την ανάπτυξη σύμφωνα με τους απολογητές της ελεύθερης αγοράς. Εμείς πάντως μόνο μαύρες τρύπες βλέπουμε στο δημόσιο και στις τσέπες των φορολογούμενων.
το είδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου