Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019

Οι Συριζαίοι έχουν φτάσει να μου φέρουν την Αντιτρομοκρατική υπηρεσία, μαζί με τα ΜΑΤ και την ΟΠΚΕ...


Είναι "ψεκασμένος", είναι "γελοίος", είναι "φασίστας", "τον ψάχνει η Μοσάντ χαχαχαχα" ουρλιάζει η πανικόβλητη Συριζαία καθηγήτρια από το Ίλιον στην προσπάθεια της να με γελοιοποιήσει. Η ίδια υπέγραφε κάτι ανακοινώσεις στήριξης σε...
κρατούμενους (ανακοίνωση με την οποία συμφωνώ) σαν σημαντική καλλιτέχνης ( ; ) επειδή της το είχε ζητήσει το κόμμα της.
https://left.gr/…/mia-lista-kallitehnon-ateleioti-yper-toy-…


Τι συμβαίνει όμως στο Ίλιον και η συγκεκριμένη έρχεται σε κατάσταση πανικού μόλις βλέπει τις παρεμβάσεις μου;
Στο Ίλιον οι Συριζαίοι έχουν φτάσει να μου φέρουν την Αντιτρομοκρατική υπηρεσία, μαζί με τα ΜΑΤ και την ΟΠΚΕ, γιατί
έχω (και θα έχω) έντονη πολιτική δράση εναντίον τους. Χωρίς υπερβολή, με την δράση μου εδώ πέρα, έγω βάλει το χέρι μου για να μην σηκώσουν καθόλου κεφάλι στην περιοχή και σε επίπεδο δρόμου αλλά και σε εκλογικό επίπεδο.

Τους σκίζω αφίσες, τους κολλάω αυτοκόλλητα για την Παλαιστίνη και της Αντιιμπεριλιαστικής Δράσης στα γραφεία τους, τους κατεβάζω πανό ή καμιά φορά κάνω καμιά καλλιτεχνική παρέμβαση στα πολιτικά τους περίπτερα πειράζοντάς τους τις φωτογραφίες.

υ.γ. Οποιαδήποτε συγγένεια με τον φίλο μου τον φασίστα τον Συριζαίο Σιωνιστή από την Γλυφάδα ελέγχεται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ