Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

28/06/2013 Η εκδίκαση της μήνυσης Γεωργιάδη κατά του Αρτέμη Σώρρα!!! Ολοι εκεί!!!

 ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ!!! ΤΩΡΑ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΨΕΜΜΑΤΑ!!!


Συνελληνίδες, Συνέλληνες,

Ηρθε η ώρα να βρεθούμε δίπλα στον Αρτέμη Σώρρα και σε μέλη του Συμβουλευτικού Οργανισμού EI-END.
Να υποστηρίξουμε τον αγώνα τους-μας! ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ!...

Την Παρασκευή 28/6/2013 στα Δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων των Αθηνών εκδικάζεται η μήνυση των
Α.Γεωργιάδη- Ι. Δαραβίγκα κατά Αρτεμίου Σώρρα με ισχυρισμό εκ μέρους των ότι τα ήδη κατατεθειμένα αμερικάνικά
ομόλογα ΑΑΑ εις το όνομα της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας είναι.....πλαστά ή ανύπαρκτα!
Η' Μονομελές Πλημμελειοδικείο, Κτήριο Προκάτ, Αίθουσα 1
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ΕΚΤΙΝΑΣΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΙΘΕΡΑ!

https://www.facebook.com/groups/topotami/

http://alfeiospotamos.blogspot.gr/2013/06/ei-end.html



ΑΡΤ. ΣΩΡΡΑΣ: ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΧΑΙΡΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΟΝ ΝΕΑΡΟ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟΣ Ο
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΓΕΝΙΑ. ΕΑΝ ΑΥΤΗ Η ΓΕΝΙΑ ΧΑΘΕΙ ΘΑ ΧΑΘΕΙ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΝΕΕ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΟΙ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΙΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ.
ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΔΟΣΕΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ. ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ Η ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΔΩΣΩ.
ΟΜΩΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΣΟ ΘΑ ΚΥΛΑΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΙΜΑ ΣΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΡΘΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΠΟΤΕ. ΟΜΩΣ ΝΕΕ ΜΟΥ ΕΙΔΕΣ ΟΤΙ ΒΓΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ 1 Η 2 ΜΙΣΘΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ [ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ] Ο ΚΑΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΛΕΙΨΑΝΑ ΜΑΣ ΠΕΤΑΓΑΝ ΤΟ ΓΑΝΤΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΟΜΟΛΟΓΑ ΣΑΠΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΑ 1000000 ΕΥΡΩ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΨΩΜΙ ΓΑΛΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΤΙ ΝΑ 'ΝΑΙ ΕΛΕΓΑΝ ΤΑ ΖΩΑ.
ΤΩΡΑ ΝΕΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ 1.500.000 ΦΟΡΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΕΤΑΞΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ Η ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΚΤΗΝΟΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ 12% ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΣΑΝ ΜΕΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΤΑ ΔΩΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ 4 ΜΕΤΟΧΕΣ ΟΠΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΕΕ ΜΟΥ ΕΣΥΥΥΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΤΟΙΧΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΦΥΠΝΙΣΤΕΙ ΑΚΟΜΗ ΔΙΟΤΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΗΔΗ ΝΙΚΗΣΕΙ.

ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΟΛΕΜΑΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΣΩ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΘΑ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΕΝΟΣ Η ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΑΝΤΙΠΟΔΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ Ο,ΤΙ ΝΟΥΜΕΡΟ ΟΠΟΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΠΟΙΟ ΚΡΑΤΟΣ Η ΚΡΑΤΗ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΣΚΕΦΤΩ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΗΣΥΧΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ. ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΠΡΙΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΝΤΑΡΑΜΕ ΟΛΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΑΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ.

ΕΣΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ ΤΙ ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ;

ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΤΩΡΑ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ Η ΜΟΙΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ.

ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΕΑΝ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ ΔΙΑΛΕΞΑΜΕ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΠΟΝΤΑΡΑΜΕ ΟΛΑ ΜΑΣ ΕΠΑΝΩ ΣΟΥ.
ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ.

το είδα







<<<    Για να μαζέψεις ρίγανη ,θυμάρι , κάππαρη ,αλισφακιά και μανιτάρια θέλεις… άδεια. 



 Μεγάλο δούλεμα!!!«Ο Λαζόπουλος μας είχε ανασφάλιστους και μας απέλυσε γιατί κάναμε στάση εργασίας για την ΕΡΤ»    >>>



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ. 

Οι άνθρωποι βασικά χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Στα γουρούνια σε εμφανείς και αφανείς θέσεις ισχύος, και στους αποβλακωμένους σε παθολογικό βαθμό. Οι πρώτοι διαρκώς ψεύδονται και εξαπατούν ασυστόλως τους δεύτερους, σε  σημείο που είναι για γέλια και για κλάματα. Οι παθολογικά αποβλακωμένοι απλώς... "κοιτάνε την δουλειά τους". Αυτές οι δύο κατηγορίες καθορίζουν πλήρως τις εξελίξεις, ενεργητικά και παθητικά αντιστοίχως.


Η εναλλακτική ενημέρωση είναι σταγόνα στον ωκεανό της συστημικής ενημέρωσης, ενώ η πρώτη λογοκρίνεται και αποκλείεται και από τις μηχανές αναζήτησης-google, κοινωνικά δίκτυα κλπ, και είναι σαν να μην υπάρχει, πράγμα του γίνεται σταθερά πολύ χειρότερο.  Η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν δεν προωθείς σε άλλους την εναλλακτική ενημέρωση που γνωρίζεις, πράξη που έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία διότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθηθεί, τότε χωρίς να το καταλαβαίνεις, μέσω αυτής της παράλειψης γίνεσαι συνυπεύθυνος και συνένοχος της εγκληματικής συμμορίας και του ελληνικού παραρτήματος της με τις μαριονέτες που χάριν συνεννόησης τους λέμε πολιτικούς, που χωρίς εντολή δεν επιτρέπεται ούτε να φτερνιστούν.

Ο μέσος άνθρωπος κοιμάται όρθιος (λόγω άγνοιας και παραπληροφόρησης). Η τηλεόραση και το επιφανειακό σερφάρισμα στο συστημικό διαδίκτυο τον κοιμίζουν ακόμα βαθύτερα. Μόνο εσύ και άλλοι σαν εσένα, στον βαθμό που είστε αφυπνισμένοι, μπορείτε να ξυπνήσετε άλλους. Μην το ξεχνάς αυτό. Συνέχεια »