Ξέρουν αυτοί…Ύπουλα,μεθοδευμένα,ενώ όλοι ασχολούνται με την κρίση,τις εκλογές κτλ, αυτές στην »δουλίτσα» που τους έχει ανατεθεί!
Να στείλουν την μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης,πεσκέσι στους Τουρκαλάδες !
Να ζούν στην Ελλάδα,αλλά να αισθάνονται Τούρκοι..
( Υπάρχει άραγε κάποιος ειδικός λόγος γι’αυτόν τον καημό τον αγιάτρευτο που διακατέχει τις κυρίες Φραγκουδάκη και Δραγώνα, μιας και ο λόγος είναι γι’αυτές;;)
Αλλά ευτυχώς που σε αυτή την χώρα,υπάρχουν και σκεπτόμενοι και κάτι τέτοιοι ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ,βρίσκουν τον μάστορα τους..
Μαρία Τριανταφύλλου
…………………………………………
«Εις το επανιδείν» κυρία Δραγώνα και Φραγκουδάκη! Αντιδράσεις εκπαιδευτικών σε εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη
(μια διαφορετική ερμηνεία του προγράμματος είναι η Τουρκοποίηση των Πομάκων και των Ρομά της Θράκης).
Μάλιστα αν και η παρουσίαση προέτρεπε σε «διάλογο»
η συζήτηση που ακολούθησε άρχισε να εκνευρίζει τους διοργανωτές που απαγόρευσαν τον άμεσο διάλογο και έσπευσαν να επικαλεστούν την έλλειψη χρόνου για «να τελειώνουν»!
Τον λόγο έλαβε αρχικά μια καθηγήτρια που ρώτησε αν στο πρόγραμμα των κυριών Δραγώνα και Φραγκουδάκη εφαρμόζεται η διάταξη του Συντάγματος που προβλέπει ότι «το σχολείο πρέπει να καλλιεργεί την εθνική (Ελληνική) συνείδηση»:
- Ότι οι Πομάκοι μαθητές έχουν ως μητρική γλώσσα τα Πομακικά, και όταν έρχονται στο μειονοτικό σχολείο (Δημοτικό) ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ από την πρώτη στιγμή να ακούνε τον δάσκαλο να τους μιλάει σε μια άγνωστη σε αυτούς γλώσσα, την τουρκική.
- Ότι παρά το 15ετές πρόγραμμα και τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που έχουν δαπανηθεί, όπως διαπίστωσε ο ίδιος η ελληνομάθεια των Πομάκων έχει ελάχιστα βελτιωθεί
- Ζήτησε να του επιβεβαιώσουν ότι ακόμη και το μοναδικό βιβλίο που περιείχε τις μόλις 2(δύο) Πομακικές λέξεις ΑΛΛΑΞΕ (σε σύνολο 40 βιβλίων που εξέδωσαν οι κυρίες Δραγώνα-Φραγκουδάκη που δεν περιείχαν το παραμικρό για τους Πομάκους), και ακόμη και οι δύο αυτές λέξεις την επόμενη χρονιά τροποποιήθηκαν ή εξαλείφθηκαν (δείτε σχετικά εδώ).
- Ρώτησε γιατί περιορίζονται στο να μαθαίνουν σε χριστιανούς δασκάλους της Θράκης τα Τουρκικά ως μέσο επικοινωνίας με τους μαθητές και δεν τους μαθαίνουν αντίστοιχα Πομακικά ή Ρομά. Πως θα αισθανθεί ο Πομάκος μαθητής ακούγοντάς τον χριστιανό δάσκαλο να του μιλάει στα τουρκικά προσβάλλοντας έτσι την ιδιαίτερη πολιτιστική Πομακική του ταυτότητα και βίαια ταυτίζοντάς την με την Τουρκική; Επίσης τις ρώτησε γιατί δεν συνεργάζονται με Πομακικούς συλλόγους για να εκδώσουν αντίστοιχα βιβλία και αναγνωστικά στα Πομακικά:
-
Το εκτουρκιστήριο πρόγραμμα «Φραγκουδάκη-Δραγώνα»
-
Α. Φραγκουδάκη-Θ. Δραγώνα, Χ. Νικοπούλου-Ε. Νικόπουλος: Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων;
-
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων ή Πρόγραμμα ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ;
-
ΚΟΣΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ (νέα ερώτηση στη Βουλή)
-
Η Θ. Δραγώνα ενέκρινε προγράμματα στα οποία συμμετείχε και η ιδία
το είδα http://www.filonoi.gr/katheis-ef-o-etaxthei/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου