Δεν πρέπει να απορεί κανείς με την υπερχρέωση των κρατών, ούτε με την επιβολή υπερβολικών φόρων – με κερδισμένη πάντοτε μία μειοψηφική ελίτ που όμως, σε αντίθεση με τη συντριπτική πλειοψηφία, λειτουργεί ως συνεκτική ομάδα, αυξάνοντας έτσι γεωμετρικά την ισχύ, την πολιτική επιρροή και τον πλούτο της.
Άποψη
Στην Ελλάδα αυξάνονται συνεχώς τα διόδια στους αυτοκινητοδρόμους, χωρίς κανένας να δίνει ιδιαίτερη σημασία – παρά το ότι πρόκειται για μία ακόμη φορολόγηση των Ελλήνων, από την οποία δεν κερδίζει μόνο το δημόσιο για να εξυπηρετούνται οι διεθνείς πιστωτές του αλλά, επίσης, οι εταιρείες διαχείρισης τους. Για να καταλάβει κανείς τι ακριβώς συμβαίνει ή/και για να προβλέψει τι θα συμβεί στο μέλλον, είναι σκόπιμο να αναφερθεί μία έρευνα που αφορά το γερμανικό καρτέλ των διοδίων – ειδικά όσον αφορά την επιβάρυνση των φορτηγών που τοποθετείται στα 4,5 δις € ετήσια, καθώς επίσης τις εταιρείες που εκμεταλλεύονται το δημόσιο, χρεώνοντας πολύ περισσότερα με τη γνωστή μέθοδο του χρηματισμού για να μη γίνονται αντιληπτές.
Εν προκειμένω ερευνήθηκε η Toll Collect, η οποία έχει αναπτύξει και