Τρανή απόδειξη η λέξη γαρδούμπα. Προέρχεται από τη λέξη γαρδούμιον. Το οποίον γαρδούμιον, ως φαίνεται, κατανάλωνε τότε το αρειμάνιο προγονικό με την ίδια ανεξήγητη απόλαυση που το χαρίεν απογονικό χλαπακιάζει σήμερα τη γαρδούμπα.
Προφανώς, την ίδια σχέση γαρδουμίου-γαρδούμπας είχε υπ’ όψιν του ο Χομπσμπάουμ, όταν διαπίστωνε ότι «με την Καταστροφή του 1922 οι Ελληνες ξεριζώθηκαν από τη Μικρά Ασία ύστερα από τρισχιλιετή συνεχή και αδιάλειπτη παρουσία». Αϊ-στο-διάολο! Είδατε σε τι γκάφα μπορεί να οδηγήσει έναν επιφανή ιστορικό μια γαρδούμπα;
Ευτυχώς όμως, η έφοδος των ηλιθίων κατά της Ιστορίας (στα σχολεία τουλάχιστον) συνεχίζεται, Υπό την αιγίδα της κυβέρνησης Σόρος-ΜΚΟ ο Ζουράρις. Καθ’ ότι νεόκοπη ανθυπορεπούσειος ιστορικός (ιστορικιά, αν προτιμάτε) ισχυρίζεται με άρθρο της στην εφημερίδα που έχει πάρει εργολαβία την εξαφάνιση της Ιστορίας, ότι ως τώρα η εν λόγω επιστήμη εγράφετο προς τόνωσιν του «εθνικού αφηγήματος» - προς καλλιέργειαν της «εθνικής ταυτότητας», κι όχι της «ιστορικής ταυτότητας» - μια ταυτότητα (η ιστορική) που πρέπει να αντικαταστήσει την εθνική, για το καλό της αυτογνωσίας μας.
Δηλαδή ο Ράνσιμαν, ο Ευσέβιος, ο Βασίλιεφ, ο Θουκυδίδης, ο Κήγκαν και καμιά δεκαριά χιλιάδες ιστορικοί (όλων των σχολών) έγραφαν όλους αυτούς τους αιώνες για να τονώσουν την εθνική ταυτότητα των Ελλήνων; Τι στο διάολο; όλοι γαρδούμπες τρώγανε;
Ομως οι καθ’ ημάς γελοίοι (εκ της αρχαίας λέξης γελοίος) - (με περισπωμένη) - (υπέχουσα θέσιν περικεφαλαίας) που εμφανίζονται αυτόκλητοι (και βεβαίως εκλεκτοί) για να τα κάνουν μπάχαλο, μήπως αισθάνονται τώρα κάποιαν αμηχανία με όσα έλεγαν, για παράδειγμα, περί τη FYROM - περί Μακεδονίας, Μακεδόνων, Μακεδονικού έθνους και Μακεδονικής γλώσσας; Αισθάνονται κάποιες τύψεις (εκ της αρχαίας λέξης τύψις) τώρα