Ιστορικό: Από την πρώτη Οκτωβρίου 2013 οι εργαζόμενοι του εργοστασίου της Coca Cola Θεσσαλονίκης βρίσκονται σε κινητοποιήσεις με αποκλειστικό αίτημα την επαναλειτουργία του εργοστασίου και την ακύρωση των απολύσεων. Ως μέσο πίεσης χρησιμοποιούν την πρακτική του Μποϋκοτάζ: «Ούτε γουλιά Coca Cola μέχρι να επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης».
Το σύστημα πληροφόρησης: Σε όλο αυτό το διάστημα η ενημέρωση για τον αγώνα των απεργών αποσιωπήθηκε (και αποσιωπείται) συστηματικά από τα μεγάλα κανάλια και τις εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας. Οι απεργοί αποδίδουν το γεγονός στη μεγάλη ισχύ που έχει η Coca Cola λόγω των τεράστιων κονδυλίων που διαθέτει για διαφήμιση και για άλλες μορφές προβολής, όπως οι «χορηγίες», «δραστηριότητες» κλπ.
Το γεγονός σημείωσε και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ) σε ειδική ανακοίνωσή της για το «παράδοξο» φαινόμενο: «Παρά τον εννεάμηνο αγώνα τους οι απεργοί της Κόκα Κόλα αντιμετωπίζουν αποκλεισμό από τα μεγάλα μέσα ενημέρωσης».
Το κενό ενημέρωσης καλύπτουν σε μεγάλη έκταση το Διαδίκτυο -παρά τις παρεμβάσεις της Coca Cola σε