Είναι να απορεί κανείς πως ένας έλληνας καθηγητής πανεπιστημίου, που μάλιστα για ένα διάστημα βρέθηκε στη θέση του οικονομικού συμβούλου του πρωθυπουργού έρχεται σήμερα να ρίξει νερό στον μύλο όλων αυτών που επί μήνες προσπαθούν να πείσουν την ευρωπαϊκή κοινή γνώμη πως το νότιο άκρο της βαλκανικής κατοικείται από έναν λαό που τρώει, πίνει, γλεντάει και κόβει βόλτες με πολυτελή τζιπ με τα λεφτά του Γερμανού, του Γάλλου ακόμη και του ταπεινού Σλοβάκου εργάτη.
Διαβάσαμε πριν λίγες ημέρες ένα απόσπασμα της έρευνας του καθηγητή Ηρακλή Πολεμαρχάκη, έρευνα στην οποία η Λάρισα καταγράφεται ως η πρώτη πόλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε πωλήσεις Porsche Cayenne.
Η «είδηση» βρήκε αμέσως τον χώρο και τον χρόνο που της άξιζε στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων και όχι μόνο όπου οι κάτοικοι της Θεσσαλικής πρωτεύουσας χαρακτηρίστηκαν ούτε λίγο ούτε πολύ ως οι τα «αρχιλαμόγια» της Ευρώπης που μετέτρεπαν τις επιδοτήσεις της κοινότητας σε πολυτελή τζιπ 4 επί 4.
Μια ιστορία θαρρείς βγαλμένη από σαπουνόπερα με Έλληνες αγρότες που οργώνουν τον κάμπο με τις μαύρες απαστράπτουσες Cayenne τους, την ώρα που οι φτωχοί πλην τίμιοι Σλοβάκοι ξημεροβραδιάζονται στις φάμπρικες για 430 ευρώ το μήνα.
Ένα παραμύθι που θα διαβαζόταν τις κρύες νύχτες του χειμώνα αν είχε και έναν δράκο, γιατί ούτε δράκο έχει μα ούτε και Porsche. Και αυτό γιατί σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων της ίδιας της γερμανικής εταιρείας αυτοκινήτων
τo 2010 πωλήθηκαν 49 Καγιέν σε όλη την Ελλάδα,
το 2009 πωλήθηκαν 194,
το 2008 πωλήθηκαν 226.
Το 2007, 265.
Το 2006, 179.
Το 2005, 267.
Το 2004, 301.
Το 2003, μόλις 89.
To 2002 που πρωτοκυκλοφόρησε δεν καταγράφονται πωλήσεις στην Ελλάδα.
Σύνολο 1.570 οχήματα.
Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της ίδιας της Porsche στην