Έχουμε τονίσει κουραστικά ότι, σήμερα, τα τοξικά δηλητήρια και κάθε μολυσματική διαστροφή στοχεύουν τη νεολαία, από τα πρώτα, αδιαμόρφωτα, χρόνια της ζωής της: Με τα ΜΜΕ και με τα «νέα» σχολικά εγχειρίδια.
Κοινός παρανομαστής και των δύο αυτών δομών («νέο σχολείο» - ΜΜΕ) της μόλυνσης, της διαστροφικής κακοήθειας και των ποικίλων δηλητηρίων είναι ο αγοραίος, καταναλωτικός σκανδαλισμός, του «ερωτικού ενστίκτου».
Στοχεύουν στο ευαίσθητο αυτό «σημείο» του άγουρου παιδικού ερωτισμού για να εντοιχίσουν τη νεολαία, από τα πρώτα ερωτικά της ξυπνήματα, μέσα στις πορνογραφικές «καθηλώσεις» της εμπορευματοποίησης του σεξ, μέσα στις φόρμες μια κεκαλυμμένης, έμμεσης και «κουλτουριάκικης» ΠΑΡΤΟΥΖΑΣ.
Η παρτούζα και τα συνακόλουθά της, οι παρά φύση επιμειξίες, είναι η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ της Νέας Εποχής, σε όλα τα πεδία: Πολιτικό, κοινωνικό, ψυχολογικό, σεξουαλικό...
Και είναι αυτή η φιλοσοφία που γεννάει η
φρενοβλαβής θεοποίησης της «ελεύθερης αγοράς» και στοχεύει στη ΔΙΑΛΥΣΗ των πάντων και στην υποταγή των ΠΑΝΤΩΝ στην αγελαία κατάσταση του καταναλωτή: Καταναλωτής προϊόντων, ανθρώπων, του σεξ, των «ψυχών» και των ιδεών…
Σε αυτήν την κατάσταση του αφηνιασμένου καταναλωτή θέλουν να «εκπαιδεύσουν» τη νεολαία από τα πρώτα βήματά της στη ζωή.
Το κείμενο της Ρούλας Κακλαμανάκη (γνήσιο τέκνο της πασοκικής «κουλτούρας» των διαστροφών), στο αναγνωστικό της Πρώτης Δημοτικού είναι απροκάλυπτα κείμενο «οφθαλμοπορνικών καθηλώσεων» και σκανδαλολογικής «σεξολαγνείας».
Ο στόχος του είναι ένας και μοναδικός:Να αφυδατώσει κάθε αληθινό ερωτικό συναίσθημα, να ξύσει τα «ένστικτα» και να τα φορμάρει στις αγοραίες απαιτήσεις του καταναλωτικού σεξ: Στις «φόρμες» της σκανδαλιστικής, αγοραίας πορνείας…
Διαβάστε το κείμενο:
«Βιβλίο της Α΄ γυμνασίου (προς 13χρονα), παρουσιάζει δεσμό 15χρονης με 25χρονο ηλεκτρολόγο, ως «πρώτο έρωτα» με ρομαντική διάθεση!!!!!!!»
Κυκλοφορεί σε πολλά ιστολόγια. Εμείς το διαβάσαμε ΕΔΩ:
http://greki-gr.blogspot.gr/2013/05/13-15-25.html
Ο Δημήτρης Νατσιός έχει γράψει για το περιστατικό από το Σεπτέμβριο του 2009.
Τίτλος άρθρου: Η μαστροπεία σε σχολικά βιβλία
ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=21429#21429
Μεταφέρουμε ένα απόσπασμα:
Επανέρχομαι στον… «ιό» των βιβλίων. Το πρόβλημα δεν εντοπίζεται μόνον στα βιβλία του Δημοτικού. Διαπέρασε και την όχθη του Γυμνασίου, που μάλλον τα πράγματα χειροτερεύουν. Τα βιβλία του Γυμνασίου – της γλώσσας – συνιστούν κι αυτά κακέκτυπα της τηλοψίας, προβάλλουν λανθασμένα πρότυπα, αποϊεροποιούν εδραίες αξίες, προωθούν τον πρόωρο ερωτισμό, την άκαιρη σεξουαλικότητα. Αποαθωοποιούν, με έναν λόγο τα παιδιά, σε μια ηλικία που μονάχη έγνοια τους πρέπει να είναι η σπουδή και η μόρφωση.
Για του λόγου το αληθές, παρεμβάλλω ένα κείμενο, το οποίο περιέχεται στο «τετράδιο εργασιών» του μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα», Α’ Γυμνασίου (σελ. 16). Δηλαδή απευθύνεται σε παιδιά 12-13 ετών, που μόλις εγκατέλειψαν το δημοτικό σχολείο. Τίτλος του «Οσάκις» . Επαναλαμβάνω αποσκοπεί στην γλωσσική και πνευματική καλλιέργεια μαθητών Α’ Γυμνασίου:
«Ο καθηγητής της φιλολογίας έριχνε κάθε μέρα το μπαλάκι. Όλη η τάξη το έπιανε σαν ένα γαργαλιστικό μήνυμα. Το πετούσε ο ένας στον άλλον. Χαράς ευαγγέλια. «Οσάκις…» άρχισε τη φράση του ο φιλόλογος.
«Ναι. Ναι. Ο Σάκης! Ο Σάκης!» φώναζαν όλες μαζί οι μαθήτριες γελώντας. Κι ο καθηγητής τρελαινόταν. «Οσάκις…» επαναλάμβανε τονίζοντας τη λέξη σαν να έλεγε «σκάστε».«Ο Σάκης! Ο Σάκης!» ακουγόταν πάλι από κάτω και το γέλιο έδινε κι έπαιρνε. Ο καθηγητής δεν μπορούσε να ξεχωρίσει ποιες από τις μαθήτριες ήταν οι δράστες. Η λέξη – μπαλάκι κυλούσε ακαριαία σε κλάσμα δευτερολέπτου μέσα από τα χείλια τους που ήταν κρυμμένα στο κάτω μέρος του σκυμμένου τους κεφαλιού. Νόμιζε πως απλώς επαναλάμβαναν τη λέξη. Πως τις ερέθιζε αυτή η λέξη. Δεν ήταν όμως έτσι. Άλλο πράγμα το «Οσάκις» κι άλλος άνθρωπος «Ο Σάκης».
Ο Σάκης ήταν ηλεκτρολόγος με μαγαζί. Μεγαλύτερός τους, 20 με 25 ετών. Τα είχε φτιάξει με την Αλέκα. Μια από τις μαθήτριες της τάξης. Ψηλή κι αδύνατη, με κοντά ξανθά μαλλιά και μεγάλα καστανά μάτια, μακρύ λαιμό και μακριά χέρια και πόδια, κάπως ξερακιανή, αλλά ζόρικη. Στα 15-16, όπως όλες τους. Η πρώτη που έβγαινε ραντεβού μήνες τώρα. Ο Σάκης την περίμενε το μεσημέρι στην άλλη γωνία κι οι άλλες μαθήτριες έτρεχαν από πίσω της να τον δούνε. Τα σχόλια έδιναν κι έπαιρναν. Ήταν ο πρώτος έρωτας της τάξης.
Ο καθηγητής φώναξε την πρώτη μαθήτρια, τη Μαρία, στο γραφείο του και τη ρώτησε. «Τι συμβαίνει με το «Οσάκις»; Γιατί αυτή η αντίδραση;»
«Δεν ξέρω, κύριε. Στο δικό μου θρανίο δεν ξέρουμε τίποτα. Το πήραν έτσι φαίνεται και το διασκεδάζουν» του απάντησε. Ρώτησε κι άλλες μαθήτριες. Μερικές δεν κρατήθηκαν και γελούσαν. Ο καθηγητής προσπάθησε να βγάλει από το λεξιλόγιό του τη λέξη «Οσάκις». Αυτή όμως αντιστεκόταν. Του έβγαινε αυθόρμητα, έστω και με κάποια καθυστέρηση. Τότε, όμως, γινόταν πανζουρλισμός. Σαν να την είχε στερηθεί η τάξη και ξεσπούσε «Ο Σάκης! Ο Σάκης!», φώναζαν ακόμα πιο δυνατά και γελούσαν με την καρδιά τους. Γιατί ήταν υπόθεση καρδιάς και όχι γραμματικής».
Ερωτώ: Τι διαβάζουμε εδώ; Περιγράφει ή δεν περιγράφει το κείμενο μια αποπλάνηση ανηλίκου;.
Ερωτώ: Όπως παρουσιάζει το κείμενο αυτήν την σχέση, σαν κάτι το φυσιολογικό, το ακίνδυνο, δεν αποτελεί έμμεση παρότρυνση για επιδίωξη τέτοιων καταστρεπτικών σχέσεων; Ποιος γονέας θα ανεχόταν η κόρη του «να βγαίνει ραντεβού» με εικοσιπεντάχρονο; Εδώ πρόκειται για εξύμνηση της παιδεραστίας, του βδελυρού αυτού εγκλήματος, για το οποίο ανατριχιάζουμε όλοι και στο άκουσμά του.
Κάτω από το κείμενο «καμαρώνει», για εμπέδωση προφανώς, η εξής κρανιοκενής ερώτηση: «γιατί γελούσε η τάξη, όταν ακουγόταν η λέξη Οσάκις στο κείμενο». Τι θα απαντήσει το παιδί σε μια τέτοια «παραλυμένη» ερώτηση; Όπως έγραφε σε ένα εξαιρετικό του κείμενο ο αγαπητός μου φίλος, γιατρός Φώτης Μιχαήλ:
«Αντί να διδάσκεται η αρμονική συζυγία, έχουμε πρόωρη σεξουαλική καθοδήγηση. Το πρώτο θα μας εξασφαλίσει ευτυχισμένα νιάτα, ενώ το δεύτερο, θα μας φορτώσει με σοβαρά σωματικά και ψυχικά τραύματα, όπως είναι οι ακριβοπληρωμένες επιπόλαιες σχέσεις οι βαριές καταθλίψεις και οι απόπειρες αυτοχειρίας».
το είδα
<<< Πεθαίνοντας Χριστιανός στη Συρία (φωτο)
Συνέντευξη εκπροσώπου του "Ευρωπαϊκού Μετώπου Αλληλεγγύης για την Συρία" >>>
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου