Οι κατασκευαστές εμβολίων έχουν ιστορικό «επιθετικού μάρκετινγκ ακατάλληλων φαρμάκων, άσκηση πίεσης σε γιατρούς, ισχυρισμούς σχετικά με δοκιμές φαρμάκων σε παιδιά χωρίς τη σωστή συγκατάθεση» και πολλά άλλα…
γράφει η Ashley Sadler
Οι πολιτικοί και οι εταιρικοί διευθύνοντες σύμβουλοι που προσφέρουν έξυπνα κίνητρα για να ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να ανασηκώσουν τα μανίκια τους για τα εμβόλια COVID-19 τείνουν να μην μιλούν για την ανησυχητική ιστορία των εταιρειών εμβολίων για παράνομες επιχειρηματικές πρακτικές, όπως δόλιο μάρκετινγκ, παραβίαση διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και αποφυγή ενημέρωσης των καταναλωτών για τοξικά συστατικά .
Μεταξύ του 1991 και του 2017, οι Johnson & Johnson, Pfizer και AstraZeneca – τρεις κατασκευαστές εμβολίων των οποίων τα εμβόλια COVID χρησιμοποιούνται ευρέως σε όλο τον κόσμο – έχουν καταβάλει μαζί συνολικά 8,62 δισεκατομμύρια δολάρια για την επίλυση αστικών και ποινικών κατηγοριών σε 67 πολιτείες και ομοσπονδιακούς οικισμούς (δείτε σχετικό PDF στο τέλος αυτής της παραγράφου). Η Moderna, ένας