ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
Πόσο καθοριστικός είναι ο ρόλος της παιδείας στη διαμόρφωση της ομοιόμορφης, κομφορμιστικής σκέψης; Πώς φτάσαμε στο σημείο κάθε άποψη που υπερβαίνει το ακαδημαϊκό, επιστημονικό και μιντιακό κατεστημένο, να θεωρείται συνωμοσία, παραλήρημα, ακόμη και ανοησία; Πως η δημόσια εκπαίδευση της Δύσης διαμορφώνει μάζες ακαλλιέργητων μορφωμένων, που γίνονται κρατικοί εμπειρογνώμονες και ινστρούχτορες της παγκοσμιοποίησης των ελίτ; Πώς η δημοκρατία παρέδωσε τη θέση της στον ολοκληρωτισμό;