Δεινός πολέμιος της απόδοσης 'ιθαγένειας' σε μη 'ιθαγενείς', συχνά καλούμαι να ορίσω ποίο είναι το ακριβές κριτήριο για την Ελληνικότητα... Δηλαδή, τί ορίζει τον «Έλληνα».
Και ενώ, προσωπικά, από μικρό παιδί, μεγαλωμένος την δεκαετία του '60, θεωρούσα αυτονόητη την Ελληνικότητα, όπως οι περισσότεροι της γενιάς μου, με παππούδες και γιαγιάδες από Κρήτη, Λέσβο και Μικρά Ασία, όλοι τους Έλληνες που πάντοτε μου μιλούσαν Ελληνικά, τραγουδούσαν Ελληνικά, χόρευαν Ελληνικά και μου έλεγαν Ελληνικές ιστορίες, έχοντας θύμισες από το χωριό και τις πόλεις, όπου όλοι κοιμόμασταν με ανοιχτά τα παράθυρα μεσημέρι βράδυ επειδή μόνο Έλληνες κατοικούσαν στην Ελλάδα τότε και κρατούσαμε αρχέγονες παραδόσεις σε κάθε έκφανση της καθημερινότητός μας με άξονα την γλώσσα, την θρησκεία και την οικογένεια, ήλθαν οι καιροί που οι τελευταίες δύο γενιές Ελληνοπαίδων, μη έχοντας βιώσει την προαναφερόμενη προ-λαθρομεταναστευτική Ελλάδα, αλλά και την προ-Ευρωπαϊκή Ελλάδα με τις διεθνιστικές διατάξεις της στην παιδεία, και τον βομβαρδισμό των διεθνών ΜΜΕ, έφτασαν όχι μόνο να αμφισβητούν την Ελληνικότητά τους, αλλά και να πιάνουν από τα μούτρα όποιον τολμά να ισχυριστεί ότι είναι καθαρός Έλληνας. Επικαλούμενοι Σλαβο-τουρκικές καί αναρίθμητες άλλες «προσμίξεις,» αντλώντας και υλικό από φθονούντες ημάς τους Έλληνες ξένους αναθεωρητές της ιστορίας, όπως τον Φάλμεραϋερ, καθοδηγούμενοι από ένα ανθελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα που έχει αφαιρέσει και την λέξη «εθνικό» από το Υπουργείο Παιδείας, εκτοξεύουν χολή ταυτίζοντας τον κάθε Έλληνα που επικαλείται τις αρχέγονες πατρογονικές του ρίζες ως «φασίστα,» «ρατσιστή» και όλες τις πολυμασημένες καραμέλες της εθνοκτόνου Νέας Τάξης που θέλει να διαλύσει ό, τι αντιστέκεται στην απόλυτη ισοπέδωση των λαών βάλλοντας βάναυσα κατά της γλώσσης, της ιστορίας, του έθνους, της πατρίδος.
Τί συγκροτεί τον Έλληνα λοιπόν...
Η απάντηση δεν είναι τόσο απλή, επειδή