Τρίτο Μέρος
Οι οδηγίες συνταγογράφησης οπιοειδών του ΠΟΥ προώθησαν την εκτεταμένη χρήση οπιοειδών
Οι οδηγίες του ΠΟΥ Υπηρέτησαν ως Υλικό Μάρκετινγκ για την Purdue Pharmaceutical
Οι οδηγίες του ΠΟΥ αύξησαν τον εθισμό στα οπιοειδή παγκοσμίως και τους θανάτους
Οι λεπτομέρειες της συνεργασίας του ΠΟΥ και των κατασκευαστών οπιοειδών αποκαλύφθηκαν στα έγγραφα της εταιρείας κατά τη φάση ανακάλυψης αγωγών εναντίον της Purdue στις ΗΠΑ.
Αυτά τα έγγραφα αποκαλύπτουν ότι όταν η Purdue δημιούργησε το επιθετικό μάρκετινγκ οπιοειδών στη δεκαετία του 1990, μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ της Purdue ήταν να εξαπατήσει τους γιατρούς σχετικά με τις