Καταγγελίες που δημιουργούν αλγεινές εντυπώσεις για την προσπάθεια της εταιρείας να εκμεταλλευτεί ακόμη και παροχή δωρεάν μηνυμάτων προς τον 13033.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες η εταιρεία δεν επιτρέπει σε όσους χρήστες έχουν αρνητικό υπόλοιπο στους λογαριασμούς τους να αποστείλουν μήνυμα στο 13033 για ενδεχόμενη μετακίνησή τους. Παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε μεσούσης της πανδημίας και παρά το γεγονός ότι η αποστολή μηνυμάτων στην συγκεκριμένη υπηρεσία είναι δωρεάν όπως άλλωστε διαβεβαίωσαν οι αρμόδιοι υπουργοί της κυβέρνησης από την πρώτη στιγμή. Μάλιστα η αναλγησία της Cosmote είναι τέτοια που ζητεί από τους χρήστες να τοποθετήσουν νέα κάρτα στα καρτοκινητά τους τηλέφωνα προκειμένου να μπορούν να στέλνουν τα ΔΩΡΕΑΝ μηνύματα στον πενταψήφιο αριθμό ώστε να είναι συνεπείς με τις υποχρεώσεις τους προς τις οδηγίες της πολιτείας.
Συγκεκριμένα χρήστης της Cosmote κατήγγειλε στο