Τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ (CDC), που υποτίθεται ο ρόλος τους είναι να ασχολούνται με τις ιώσεις (λέμε τώρα), δίνουν οδηγίες στους διευθυντές των σχολείων να υιοθετήσουν μια αυτοαξιολόγηση που θα μετρήσει πόσο «περιεκτική» είναι η περιοχή τους για την κοινότητα LGBT.
Οι ανακοίνωση αναφέρει:
«Διευθυντές σχολείων: Το εργαλείο αυτοαξιολόγησης της συμμετοχικότητας LGBTQ μπορεί να σας βοηθήσει να μετρήσετε γρήγορα τη συμμετοχικότητα στο σχολείο σας. Δείτε τη βαθμολογία σας σήμερα και μάθετε τρόπους για να αυξήσετε τη συμμετοχικότητα…», ανέφερε το Τμήμα Εφηβικής και Σχολικής Υγείας (DASH) του CDC σε ένα tweet την περασμένη Τρίτη 27 Δεκεμβρίου. Στη συνέχεια, το tweet συνδέθηκε με ένα εγχειρίδιο με τίτλο «Η συμπερίληψη των ΛΟΑΤΚΙ στα σχολεία: Ένα εργαλείο αυτοαξιολόγησης».
Το εγχειρίδιο ορίζει την ένταξη ως «την παρουσία σαφών πολιτικών ή πρακτικών που αντιμετωπίζουν τις ανάγκες των μαθητών LGBTQ που διαφορετικά θα μπορούσαν να αποκλειστούν ή να περιθωριοποιηθούν λόγω παραγόντων όπως ο σεξουαλικός προσανατολισμός και η ταυτότητα / έκφραση φύλου».
Σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές, οι εκπαιδευτικοί, το προσωπικό των σχολείων και οι διοικητικοί υπάλληλοι καλούνται να μετρήσουν τη δέσμευσή τους για
συμμετοχικότητα μέσω μιας σειράς αξιολογήσεων. Στη συνέχεια, τους δίνεται η εντολή να προσδιορίσουν εάν εμπίπτουν σε μία από τις τρεις κατηγορίες: «Α», οι οποίοι ταξινομούνται ως εξαιρετικά περιεκτικοί, «Β», οι οποίοι θεωρούνται ότι βρίσκονται στο σωστό δρόμο προς τη μέγιστη συμμετοχικότητα και «Γ», που περιγράφει εκπαιδευτικούς και προσωπικό που δεν είναι επαρκώς συμπεριληπτικοί.Σε ένα παράδειγμα, οι υποψήφιοι που απαντούν ότι το φύλο και ο σεξουαλικός προσανατολισμός δεν είναι πάντα μοναδικά και μπορούν να «βιωσούν μια αλλαγή» λαμβάνουν βαθμολογία «Α» σύμφωνα με τα κριτήρια του εγχειριδίου. Όσοι δεν συμφωνούν με αυτή τη δήλωση λαμβάνουν βαθμολογία “C”…
Για τους δευθυντές, που διαβεβαιώνουν ότι οι σχολικές εκδηλώσεις, όπως η επιστροφή στο σπίτι και οι συγκεντρώσεις, περιλαμβάνουν τόσο ζευγάρια που συμμορφώνονται με το φύλο όσο και μη συμμορφούμενα με το φύλο, λαμβάνουν βαθμολογία Α, όπως και εκείνοι που παρέχουν τουαλέτες και αποδυτήρια όπου οι μαθητές είναι ελεύθεροι να επιλέξουν με βάση τον αυτοπροσδιορισμό φύλου της επιλογής τους.
Όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς, όσοι εμφανίζουν διακοσμήσεις με θέμα LGBT, όπως σημαίες υπερηφάνειας στις τάξεις τους, λαμβάνουν βαθμολογίες “Α”. Τέτοιες αξιολογήσεις αποδίδονται επίσης σε εκπαιδευτικούς που «παρουσιάζουν πληροφορίες για όλους τους τύπους σεξ, χωρίς να επικεντρώνονται στο διεισδυτικό φύλο πέους / κόλπου» και περιγράφουν την ανθρώπινη ανατομία ως ξεχωριστή από το φύλο χρησιμοποιώντας όρους όπως «σώμα με πέος ή σώμα με αιδοίο», ανέφεραν οι The Epoch Times.
Το tweet του CDC έχει προκαλέσει αντιδράσεις μεταξύ ορισμένων γονικών συλλόγων, ακτιβιστές της εκπαίδευσης και Ρεπουμπλικανούς πολιτικούς.
«Το CDC του Μπάιντεν είναι μια ριζοσπαστική αριστερή υπηρεσία που προωθεί την πολιτική αντί για την επιστήμη. Το CDC ΔΕΝ πρέπει να χρησιμοποιεί τα φορολογικά σας δολάρια για να πει στα παιδιά ότι μπορούν να «αλλάξουν» το φύλο τους», έγραψε σε ένα tweet η εκπρόσωπος των ΗΠΑ Μαίρη Μίλερ (R-IL). «Θα αντιταχθώ σε ΟΛΗ τη χρηματοδότηση της ατζέντας του Μπάιντεν για χειρουργικό και χημικό ευνουχισμό μικρών παιδιών!»
«Σοκαριστικό το γεγονός ότι η ίδια υπηρεσία που συνεργάστηκε στενά με τα συνδικάτα για να κρατήσει τα σχολεία κλειστά προωθεί τώρα αυτήν την αμφιλεγόμενη καθοδήγηση», δήλωσε η Nicki Neily, ιδρύτρια και πρόεδρος του Parents Defending Education.
Ορισμένες δημόσιες σχολικές περιφέρειες σε όλη τη χώρα έχουν υιοθετήσει παρόμοιες οδηγίες, πολλές από τις οποίες καθοδηγούν τους εκπαιδευτικούς να κρατούν μυστική την «ταυτότητα φύλου» των μαθητών τους από τους γονείς, εάν είναι απαραίτητο.
Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ δηλώνει ότι οι παιδόφιλοι «θα σώσουν την ανθρωπότητα»
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://newspunch.com/world-economic-forum-declares-pedophiles-will-save-humanity/
ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ 🌹