Click away! Ο Μπαμπινιώτης διαμαρτύρεται ξανά. Είναι μόνο στην ελληνική απόδοση το πρόβλημα; Ή μήπως το κλικ & αποστάσεις είναι ένα περιοριστικό-υποκριτικό-εξοντωτικό-παράνομο μέτρο ανάμεσα στα πολλά που επιβάλλονται ανά εβδομάδα; Ήδη ο πνευμονολόγος Βασιλακόπουλος μίλησε για λιανεμπόριο με ραντεβού. Ποιος επιβάλλει τα lockdown, τα social distancing κλπ στους Έλληνες; Η επιτροπή Τσιόδρα & Σια; Ο Μητσοτάκης; Μήπως κάποιος υπερεθνικός, μη κυβερνητικός παράγοντας;
Κάθε τόσο ακούμε και έναν καινούριο όρο, ή ένα νέο μέτρο που περιγράφει μια νέα απόκλιση από την προηγούμενη ζωή που την χαρακτηρίζουν «κανονικότητα». Κάθε τέτοια μπούρδα αποτελεί μια νέα επίθεση, που παρουσιάζεται ως «σωτηρία». Υποτίθεται ότι την σκαρφίζεται η κυβέρνηση για το καλό μας, λαμβάνοντας υπόψη «νέα δεδομένα». Αρκεί όμως να προσέξουμε ότι η στοχοποίηση και το εισαγόμενο ψέμα επαναλαμβάνεται. Οι σημερινές αφόρητες πιέσεις θυμίζουν την περίοδο «kalo kouragio» του Όλι Ρεν. Η κοινωνική ομηρία με τους κατ’ οίκον εγκλεισμούς, ο εκβιασμός με
τις μελλοντικά ανταλλάξιμες μάσκες είναι καταστάσεις παραπλήσιες με την περίοδο της εξόδου από το ευρώ, των κλειστών Τραπεζών, και του «il faut voter OUI indépendamment de la question posée» (πρέπει να ψηφίσετε ΝΑΙ, ανεξάρτητα από το ερώτημα που θα σας τεθεί) του Ζαν Κλώντ Γιουνκέρ. Τα σημερινά κρούσματα και οι θάνατοι μαγειρεύονται όπως το έλλειμμα της ΕΛΣΤΑΤ το 2010. Οι «ασυμπτωματικοί άρρωστοι» είναι όπως ο «λαθρεπιβάτης-Ελλάς» της Ευρωζώνης. Ας θυμηθούμε ότι κάποιοι πολιτικοί μας πριν μερικά χρόνια ξεχνούσαν ν’ αλλάξουν τον τόπο στην ημερομηνία του νόμου, τυπώνοντας στο Φ.Ε.Κ. «Βερολίνο» αντί «Αθήνα». Ας δούμε ότι σε όλα τα κράτη, εκείνοι που σήμερα σκαρφίζονται παρόμοιες «Αντι-Covid λύσεις» έχουν βάλει την υπογραφή τους στα «Covid-19 προβλήματα» που δημιουργήθηκαν ελέω Π.Ο.Υ. (που είναι κάτι σαν Fitch, Moody’s, S&P). Ποιος είναι ο βασικός χρηματοδότης του; Το ίδρυμα Μπιλ & Μελίντα Γκέιτς (κάτι σαν private ESM). Ας ακολουθήσουμε το χρήμα λοιπόν.
Following the money
Τι είχε πει -χωρίς αντίλογο- από τις 3 Απριλίου 2020 (ή νωρίτερα) στο Daily Social Distancing Show ο μελλοντολόγος, φιλάνθρωπος, γιατρός και πολιτικός Μπιλ Γκέιτς: ότι θα δούμε πολλά ασυνήθιστα μέτρα μέχρι να εμβολιάσουμε το μεγαλύτερο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού (We’ll have a lot of unusual measures until we get the world vaccinated, στο 20:21). Ποιος τα εμφανίζει στην Ελλάδα ξέρουμε. Η Greek government είχε ήδη έτοιμη την Π.Ν.Π. και μια εβδομάδα μετά ήταν έτοιμος και ο N.4675. Είναι απόλυτα σαφές ότι έχουμε φύγει από τα μνημόνια της «πτώχευσης» στην οποία δικαίωμα διαπίστωσης είχε μόνον η Eurostat. Έχουμε πάει στην πολύ χειρότερη μορφή τους: στα παγκόσμια μνημόνια της νέας κανονικότητας που δεν έχουν ως τόπο νομοθεσίας το Βερολίνο, αλλά την έδρα του Γκεμπρεγέσους ή μάλλον του Βασίλη Γκέιτς.
Το πιο «ασυνήθιστο μέτρο», αυτό της μάσκας, είναι, σύμφωνα με τον Μητσοτάκη το εμβόλιο πριν το εμβόλιο [διάγγελμα 22/10/2020]. Το προωθεί το ίδρυμα Γκέιτς. Στον ίδιο προστατευμένο μονόλογο της αυτάρεσκης παρουσίας του ο Γκέιτς δεν δίστασε να κομπάσει για την παγκόσμια νομοθετική του δύναμη. Είπε: ίσως ν’ αποφασίσουμε ότι οι μάσκες είναι απαραίτητες (we may decide masks are important, στο 20:01) δείχνοντας σε όλη την υδρόγειο ποιος έχει υποκαταστήσει την επιστήμη της ιατρικής: η ελέω χρημάτων και μη-εξουσιοδοτημένη πολιτική. Το μη κυβερνητικό ίδρυμά του και ένα ακόμα πολιτικό ίδρυμα που χρηματοδοτεί αφειδώς: ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας. Υπάρχει βέβαια και το «until». Μέχρι να εμβολιάσουμε τον κόσμο είχε προβλέψει ο Γκέιτς (until we get the world vaccinated). Εκεί υποκρύπτεται ο εκβιασμός κι αυτό παπαγάλισε ο Μητσοτάκης τον Οκτώβριο, αυτό νομοθέτησε από τον Φεβρουάριο ως τον Απρίλιο. Δεν είναι περίεργο που στη δήλωση του Μητσοτάκη «Δεν θα κυνηγάω με το εμβόλιο στο δρόμο ανθρώπους» (28/11/2020) κανείς δεν τόλμησε να ρωτήσει για την ΠΝΠ 25/2/20 για τον 4675/20, για τον 4682/20. Την πρόγευση την έδωσε ο αψέκαστος-εκλεγμένος επαναλαμβάνοντας ό,τι είπε ο Gates: «ο εμβολιασμός δεν θα είναι υποχρεωτικός- μπορεί όμως οι άνθρωποι να θέλουν να ταξιδέψουν και να μην μπορούν. Είναι τόσο απλό». «Health Pass» λοιπόν, όπως διαφημίζει και το εγχώριο παράρτημα του LSE, κατά το «Game Pass» της Microsoft. Αλλιώς, δεν Pas Pouthena με τον εντοπισμό-παρακολούθηση-επιτήρηση να αποτελεί μια ευγενική προσφορά της Silicon Valley. Μόνον ο Mr PSI έλειψε. Κανονικά, έπρεπε να ξαναβγεί και να ξαναδιαφημίσει την συνταγματικότητα της μόνιμης ψηφιακής διεπαφής του Π.Ο.Υ. με τα ανθρώπινα σώματα.
Ως προς το πολιτικό-ανθρωπιστικό μέρος των «ασυνήθιστων μέτρων»: έχουμε κατάλυση δικαιωμάτων-ελευθεριών, καταστροφή οικονομιών-επαγγελμάτων, διάλυση εργασιακών σχέσεων, διάχυση του τρόμου, διχασμό των κοινωνιών και επιβάρυνση του ανθρώπινου ψυχισμού. Για όλα αυτά που μεταφράζονται και σε ανθρώπινες ζωές, ο Γκέιτς απαντά ως αρμόδιος, ως αυθεντία, ως ειδικός και ως ο μέγιστος φιλάνθρωπος.
Gates: the Doctor, the Auctoritas, the Philanthropist, the God
- μιλάει ως γιατρός ενώ δεν είναι;
- μιλάει ως πολιτικός ενώ δεν είναι;
- μιλάει ως φιλάνθρωπος ενώ αποδεδειγμένα δεν είναι;
- επανακαθορίζει τον άνθρωπο ως υλική οντότητα, όταν μάλιστα η μόνη ιδιότητα που θα μπορούσε να επικαλεστεί είναι αυτή του πληροφορικού;
Στο τελευταίο έχει νόημα κάποια απάντηση. Η πληροφορική έχει άμεση σχέση με τη σωματική υγεία, αφού ο Γκέιτς προωθεί το ψηφιακό πιστοποιητικό (διαβατήριο) υγείας. Γίνεται όμως επικίνδυνη, όταν η «ελεγχόμενη αναπαραγωγή» στην οποία φανερά μετέχει, μπορεί να συνδεθεί με τα γενετικά εμβόλια και τον μετανθρωπισμό (transhumanism).
Η κορύφωση της αποθέωσης για τον Bill και του θράσους για τον Trevor είναι το σημείο όπου ο τελευταίος λέει ότι όλοι έχουν γνώμη για τον corona virus, επειδή διαθέτουμε ελάχιστες κεντρικές πηγές αξιόπιστης πληροφόρησης [10:50]. Στη συνέχεια ρωτάει τον Bill «Τι νομίζεις ότι αγνοεί ο κόσμος για τον ιό και τι θα έπρεπε να γίνει πέρα από τα γνωστά, ώστε να μην επιδεινωθεί η κατάσταση λόγω της άγνοιας;». Η φράση αυτή δεν ανέδειξε απλώς τον Bill Gates ως ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟ των ΕΙΔΙΚΩΝ. Θέλησε να εμπεδώσει την επερχόμενη, μόνιμη αλλαγή του δυτικού πολιτικού στάτους, δηλαδή, την μετάβαση από τις κοινωνίες των πολιτικών στις κοινωνίες των ειδικών και των χρηματοδοτών τους. Αυτό είναι και το κύριο νόημα της εμφάνισης του Γκέιτς. Πώς αποφεύγει τελείως κάθε συζήτηση, κάθε απάντηση για όλα αυτά ο «ειδικός»; Με τον μονολεκτικό αφορισμό «συνωμοσιολόγος». Κι αν αυτό γίνεται με πρόσωπα γνωστά όπως ο Γκέιτς, τι να πει κάποιος για πρόσωπα όπως ο Elon Musk.
Ένα ακόμα στοιχείο που αξίζει να σημειωθεί: πόσες φορές και με ποιον τρόπο μίλησε για τον Dr. Fauci, δείχνοντας την μεταξύ τους σχέση. Ποιος δίνει και ποιος παίρνει διαταγές. Φαίνεται καθαρά ότι κάποια φωτισμένα άτομα [individuals, στο 2:17] βρίσκονται στην πρωτοπορία της ανθρωπότητας και όλες οι κυβερνήσεις οφείλουν να ακολουθήσουν και να επιβάλλουν στις κοινωνίες το φως που εκπέμπουν.
Όσο για την φιλανθρωπία του, είναι προφανώς υπεύθυνη και για τη δωρεάν διάθεση των Windows 10 (εξακολουθεί η δωρεάν αναβάθμιση από τα 7, ενώ στο e-bay τα Windows 10 διατίθενται εδώ και χρόνια σε τιμές από 1 έως 5 δολάρια). Ο κανόνας της αγοράς λέει ότι όταν ένα προϊόν διατίθεται δωρεάν, τότε το πραγματικό προϊόν είναι ο «αγοραστής» του. Τέλος, για να είναι κάποιος «φιλάνθρωπος», πρέπει πρώτα να μην είναι άνθρωπος. Ας το παρακάμψουμε όμως αυτό κι ας αναρωτηθούμε: Τι σόι φιλεύσπλαχνος, ελεήμων ή «φιλάνθρωπος» είναι ο Μπιλ όταν μονοπωλεί με αθέμιτα μέσα, όταν υποστηρίζει με μανία τη μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού;
Συνεπώς, τι εκπροσωπεί ο Gates με τα «ασυνήθιστα μέτρα» του και τους εμβολιασμούς του; Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η κουβέντα του Απριλίου 2020 ήταν ιδιωτική. Έγινε μεταξύ του Trevor και του Bill και δεν αφορά κανέναν. Θα μπορούσαμε;
Δυο υστερόγραφα
Στο ίδιο κάδρο -στην υποδοχή ενός μέγα διανοητή και μιας καταξιωμένης αυθεντίας που δεν έχει ν’ αποδείξει τίποτα- φιλοξένησε ξανά ο Trevor Noah τον Bill Gates πριν 10 μέρες. Εκτός της προβολής των θέσεων του Bill, ο Trevor ανέλαβε να χλευάσει και να δυσφημήσει ξανά -εν τη απουσία τους- αυτούς των οποίων η επιστημονική γνώμη διώκεται από το παγκόσμιο πολιτικό-μιντιακό καθεστώς του οποίου ηγείται η παγκόσμια τυραννία του Bill. Αυτό κάτι λέει και δεν μπορεί να χαθεί μέσα στην προσπάθεια του Τρέβορ να δημιουργήσει ατμόσφαιρα σεβασμού, εντός του οποίου η αυτόκλητη υγειονομική αυθεντία απαγγέλλει το φιλάνθρωπο αφήγημά της.
Σύμφωνα με την δυτική ιστορία, ο Μεσαίωνας λήγει όταν αμφισβητούνται οι αυθεντίες, όταν κατοχυρώνεται το δικαίωμα λόγου στον καθένα, όταν κατοχυρώνονται τα ανθρώπινα δικαιώματα και η ελευθερία του Τύπου. Το τελευταίο ερώτημα δεν έχει να κάνει με τον Γκέιτς, αλλά με τις κυβερνήσεις του δυτικού κόσμου. Ποιος είναι ο αόρατος-μυστικός δεσμός που μετατρέπει τους εκλεγμένους κυβερνώντες σε εκφωνητές του αφηγήματος κάθε «ειδικού» όπως ο Γκέιτς; Εφόσον υπάρχει, το πολίτευμα της respublica έχει πάει περίπατο και ο προ των πυλών, νέος Μεσαίωνας φαντάζει χειρότερος. Ένας τέτοιος δεσμός είναι σίγουρα υπαρκτός. Γιατί, η ταυτόχρονη, παγκόσμια αποδοχή μεταβίβασης της εξουσίας στους ειδικούς δεν μπορεί να αποτελεί σύμπτωση, επιπλέον δε, ουδείς συστημικός είχε χαρακτήρισε «συνωμοσιολόγο» την Άννα Ψαρούδα-Μπενάκη.
Στέργιος Ζυγούρας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου