Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Πέμπτη 27 Αυγούστου 2020

Γιατί ΔΕΝ θα στείλω το δικό μου παιδί στο σχολείο ΟΣΟ ΙΣΧΥΕΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ


Νίκος Αντωνιάδης

Γιατί ΔΕΝ θα στείλω το δικό μου παιδί στο σχολείο ΟΣΟ ΙΣΧΥΕΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ


Και ας με κρίνει ο ΘΕΟΣ :

Ας κρίνει ο ΘΕΟΣ αν του κάνω κακό ή ΑΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟ ΜΥΑΛΟ, ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ, ΤΗ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ
__________________
-Γιατί ο κορωνοϊός ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ υπόθεση και ΟΧΙ ΙΑΤΡΙΚΗ

-Γιατί ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ο κορωνοϊός είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ και ΟΧΙ ΙΑΤΡΙΚΗ

-Γιατί ΠΟΥΘΕΝΑ στον ΚΟΣΜΟ η μάσκα δεν αντιμετωπίζεται με τον ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ

-Γιατί αν κυκλοφορούσε μία πανώλη ανάμεσά μας ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ

-Γιατί αν κυκλοφορούσε μία πανώλη ανάμεσά μας δεν θα φορούσα μία μάσκα στο παιδί μου ΑΛΛΑ ΤΡΕΙΣ


-Γιατί εγώ ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΜΑΙ από τον ΣΗΜΕΡΙΝΟ Χατζή αλλά από τον ΧΘΕΣΙΝΟ που με ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΣΕ για την ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ της χρήσης μάσκας από το ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ
-Γιατί εγώ ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΜΑΙ από τον ΣΗΜΕΡΙΝΟ Τσιόδρα αλλά από τον ΧΘΕΣΙΝΟ που μου έλεγε ότι η χρήση μάσκας ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ τα ΥΓΙΗ παιδιά

-Γιατί εγώ ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΜΑΙ από τον ΣΗΜΕΡΙΝΟ Τσιόδρα, αλλά από τον ΧΘΕΣΙΝΟ που μου έλεγε ότι το παιδί μου Δ Ε Ν ΕΙΝΑΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ, όταν άλλαξε αυτά που έλεγε ΠΡΟΧΘΕΣ

-Γιατί εγώ ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΜΑΙ από τον ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΤΣΙΟΔΡΑ αλλά από τον ΧΘΕΣΙΝΟ που μου έλεγε ότι οι μάσκες ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ

-Γιατί εγώ ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΜΑΙ από τον ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΤΣΙΟΔΡΑ αλλά από τον ΧΘΕΣΙΝΟ που μου έλεγε ότι ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ έχει ΑΣΠΙΔΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ από τον κορωνοϊό

-Γιατί εγώ ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΜΑΙ από τον ΣΗΜΕΡΙΝΟ Σύψα αλλά από τον ΧΘΕΣΙΝΟ που μου έλεγε ότι η χρήση μάσκας προστατεύει ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΠΑΣΧΟΝΤΕΣ και είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ

-Γιατί εγώ ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΜΑΙ από τη ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΛΙΝΟΥ αλλά από τη ΧΘΕΣΙΝΗ που ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕ με ΤΣΙΟΔΡΑ & ΣΥΨΑ και ΔΕΝ μου έλεγε ότι αυτοί οι ΔΥΟ έλεγαν ΨΕΜΑΤΑ ότι η χρήση μάσκας προστατεύει μόνο τους πάσχοντες και είναι επικίνδυνη για τον γενικό πληθυσμό

-Γιατί εγώ ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΜΑΙ από τη ΣΗΜΕΡΙΝΗ κυβέρνηση αλλά από τη ΧΘΕΣΙΝΗ που ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Χ Ω Ρ Ι Σ ΜΑΣΚΕΣ

-Γιατί ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΟΥΝ για τη ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ όταν μου λένε ότι ο κορωνοϊός κολλάει στις τάξεις ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ μέσα και έξω από τις τάξεις

-Γιατί ΚΑΝΕΝΑΣ από όλους αυτούς που ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ τη μάσκα στα παιδιά μας ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ για τις ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ στα παιδιά μας

-Όπως ΔΕΝ αναλαμβάνουν ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΟΥ για τις ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΟΥ σε μας και ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ

-Γιατί με ΤΡΟΜΑΖΕΙ η ΑΝΑΦΟΡΑ της ΚΕΡΑΜΕΩΣ στις 24 Αυγούστου στην ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΣΤΗ “ΝΕΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ”.

-Γιατί ΔΕΝ μίλησε για προσαρμογή των παιδιών στην ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ αλλά στη ΝΕΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ

-Γιατί μίλησε για ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ

-Γιατί με ΤΡΟΜΑΖΕΙ ότι η αναφορά της Κεραμέως στη “νέα κανονικότητα” ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΑ

-Γιατί με ΤΡΟΜΑΖΕΙ ότι την ΙΔΙΑ ΩΡΑ η ΓΙΑΜΑΡΕΛΛΟΥ μας έλεγε πόσο θα ωφελήσει η μάσκα ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΚΟΡΩΝΟΪΟ αλλά για ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥΣ και για ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΡΙΠΕΣ

-Γιατί ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ θυμήθηκα τον νόμο 4682/2020 που ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ με απειλή ΦΥΛΑΚΙΣΕΩΝ τις ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ και τον ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ, τον δικό μας αλλά ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ

-ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ εφαρμόζεται ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥΣ και ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ

-Γιατί με ΤΡΟΜΑΖΕΙ ότι η ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, αφού πρώτα ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΕ με τον ΧΑΤΖΗ, μας λέει πόσο καλή είναι η χρήση μάσκας για τα παιδιά και ότι στην ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ η χρήση μάσκας είναι ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ.

-Γιατί και η ΜΠΟΥΡΓΚΑ είναι μέρος της καθημερινότητας σε άλλες χώρες, αλλά μέχρι σήμερα ΚΑΝΕΙΣ δεν επικαλέστηκε την καθημερινότητα αυτή για να επιβάλλει την μπούργκα και στη δική μας

-Γιατί με ΤΡΟΜΑΖΕΙ ότι ΟΛΑ ΟΣΑ μας λένε και κάνουν οδηγούν στην ΑΠΟΔΟΧΗ από τα ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ της μάσκας ως μέρος της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ

-Γιατί με ΤΡΟΜΑΖΕΙ ότι η μάσκα σταθερά και μεθοδικά γίνεται ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ και καθιερώνεται ως ΑΝΑΠΟΣΠΑΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ

-Γιατί με ΤΡΟΜΑΖΕΙ ότι η μάσκα γίνεται ΜΟΔΑ και ότι στήνεται ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ στη μόδα αυτή

-Γιατί με τρομάζει ότι η ΓΙΑΜΑΡΕΛΟΥ μας λέει ότι τα παιδιά θα πρέπει να αισθάνονται ΠΕΡΗΦΑΝΑ για τη ΜΑΣΚΑ ΤΟΥΣ

-Με ΤΡΟΜΑΖΕΙ ότι ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ μία κοινωνία ΦΟΒΙΣΜΕΝΩΝ και ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΩΝ ΑΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

-Με ΤΡΟΜΑΖΕΙ η μεθοδευμένη ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ των ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΩΝ
Και για όλους αυτούς τους λόγους ΕΓΩ ΑΡΝΟΥΜΑΙ να συμμετάσχω στη “ΝΕΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ” :
ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΑΣΚΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ, ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ

Νίκος Αντωνιάδης

2 σχόλια:

  1. Γιατί εγώ ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΜΑΙ από τη ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΛΙΝΟΥ αλλά από τη ΧΘΕΣΙΝΗ που ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕ με ΤΣΙΟΔΡΑ & ΣΥΨΑ και ΔΕΝ μου έλεγε ότι αυτοί οι ΔΥΟ έλεγαν ΨΕΜΑΤΑ ότι η χρήση μάσκας προστατεύει μόνο τους πάσχοντες και είναι επικίνδυνη για τον γενικό πληθυσμό


    αυτο ειναι λαθος δεν προστατευει τους πασχοντες,αλα τους μη πασχοντες απο τους πασχοντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χωρις νεκρους η λευτερια ζαλο ομπρος δεν κανει,γιαντα απο παντα βρισκεται στου του τουφεκιου την κανη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ. 

Οι άνθρωποι βασικά χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Στα γουρούνια σε εμφανείς και αφανείς θέσεις ισχύος, και στους αποβλακωμένους σε παθολογικό βαθμό. Οι πρώτοι διαρκώς ψεύδονται και εξαπατούν ασυστόλως τους δεύτερους, σε  σημείο που είναι για γέλια και για κλάματα. Οι παθολογικά αποβλακωμένοι απλώς... "κοιτάνε την δουλειά τους". Αυτές οι δύο κατηγορίες καθορίζουν πλήρως τις εξελίξεις, ενεργητικά και παθητικά αντιστοίχως.


Η εναλλακτική ενημέρωση είναι σταγόνα στον ωκεανό της συστημικής ενημέρωσης, ενώ η πρώτη λογοκρίνεται και αποκλείεται και από τις μηχανές αναζήτησης-google, κοινωνικά δίκτυα κλπ, και είναι σαν να μην υπάρχει, πράγμα του γίνεται σταθερά πολύ χειρότερο.  Η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν δεν προωθείς σε άλλους την εναλλακτική ενημέρωση που γνωρίζεις, πράξη που έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία διότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθηθεί, τότε χωρίς να το καταλαβαίνεις, μέσω αυτής της παράλειψης γίνεσαι συνυπεύθυνος και συνένοχος της εγκληματικής συμμορίας και του ελληνικού παραρτήματος της με τις μαριονέτες που χάριν συνεννόησης τους λέμε πολιτικούς, που χωρίς εντολή δεν επιτρέπεται ούτε να φτερνιστούν.

Ο μέσος άνθρωπος κοιμάται όρθιος (λόγω άγνοιας και παραπληροφόρησης). Η τηλεόραση και το επιφανειακό σερφάρισμα στο συστημικό διαδίκτυο τον κοιμίζουν ακόμα βαθύτερα. Μόνο εσύ και άλλοι σαν εσένα, στον βαθμό που είστε αφυπνισμένοι, μπορείτε να ξυπνήσετε άλλους. Μην το ξεχνάς αυτό. Συνέχεια »