Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Σάββατο 10 Ιουνίου 2023

Λοιπόν... ας αρχίσει ο καθένας να κάνει αυτό που του αντιστοιχεί και ας αφήσει τις επαναστατικές μλκίες για αργότερα...

Katerina Doukoumopoulou

 Λοιπόν...επειδή θέλω να ολοκληρώσω το θέμα που έχω ξεκινήσει εδώ και πάρα πολύ καιρό... κι επειδή έχω βαρεθεί να βλέπω σχόλια που λένε... "μα γιατί δεν αντιδράει κανείς;" "τι κάνουν οι εκπαιδευτικοί;" "μα τι κάνουν οι γονείς;;;"... έχω βαρεθεί να βλέπω γελοία υπονοούμενα του στυλ... "ωραία τα λες εδώ μέσα" ή "καλός ο καναπές, αλλά στους δρόμους πότε θα βγούμε;" "κι εσύ τι κάνεις γι'αυτό αντί να γράφεις κατεβατά εδώ μέσα; " (ενώ εσύ μου απαντάς από διαδήλωση στο Σύνταγμα, ε μλκα;)

Είναι προφανές ότι τέτοιου είδους σχόλια προέρχονται από άτομα που όντως δεν έχουν κουνήσει τον κwλο τους και για τίποτα... από άτομα που τα περιμένουν όλα από άλλους...

Λοιπόν... ας αρχίσει ο καθένας να κάνει αυτό που του αντιστοιχεί και ας αφήσει τις επαναστατικές μλκίες για αργότερα... λες και ζουν σε άλλον κόσμο μλκ μου! Λες και δεν βλέπουν πόση μασκούλα κυκλοφορεί ακόμα... λες και δεν βλέπουν τους αριθμούς των εμφολιασμένων γύρω τους... λες και δεν είδαν τα ποσοστά του Κούλη...

Στο θέμα της τσόντας... εεε.. της σεχουαλικής αγωγής τώρα...
Ελαβα προχθές στο messenger τη δήλωση-αίτηση απαλλαγής (εικ.1)από το συγκεκριμένο "μάθημα" (θα το λέω "μάθημα", σε εισαγωγικά, για να μην χάνω χρόνο κάθε φορά εφευρίσκοντας βρισιές) η οποία, αν θυμάμαι καλά, έχει συνταχθεί από τον εξαίρετο και μαχητικό νομικό κ. Γκεκόπουλο. (Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος)

Αυτή την αίτηση λοιπόν, έχοντας κάνει μερικές δικές μου, πολύ σημαντικές κατά τη γνώμη μου προσθήκες, (εικ. 2)την έχω καταθέσει στο σχολείο της κόρης μου όχι χθες, αλλά εδώ και 2 χρονια, όταν άρχισε έντονα η συζήτηση για την εισαγωγή αυτού του... "μαθήματος" στα σχολεία... συνοδευόμενη από το "διδακτικό" πλαίσιο που αφορούσε σε ηλικίες κυρίως 11-14 (εικ. 3 +) και το οποίο υποτίθεται πως πρέπει να ακολουθεί ο κάθε ΑΣΧΕΤΟΣ που θα αναλάβει να το "διδάξει"... ρίξτε μια ματιά να φρίξετε...
(μαζί με αυτήν κατατέθηκε και δήλωση απαγόρευσης οποιασδήποτε ιατρικής πράξης στο παιδί μου εν ώρα σχολείου και χωρίς ενημέρωση /συναίνεση, αλλά αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο ζήτημα και δεν έχει σχέση με αυτό που συζητάμε τώρα εδώ...)

Η αίτηση αυτή λοιπόν, κατατεθημένη και πρωτοκολλημένη βρίσκεται ακόμα στο σχολείο και θα κατατεθεί εκ νέου τώρα που η κόρη μου θα ξεκινήσει στη νέα βαθμίδα του Λυκείου...

Όταν ο δ/ντης πήρε την δήλωση στα χέρια του και έριξε μια γρήγορη ματιά, μου είπε ότι δεν προβλέπεται τέτοιου είδους απαλλαγή για να πάρει την απάντηση "φροντίστε λοιπόν να προβλεφθεί... αν δεν θέλετε να βρεθούν διευθυντές και εκπαιδευτικοί υπόλογοι για την προώθηση της τσόντας στα σχολεία... ρίξτε μια ματιά και πείτε μου... θα θέλατε το 11χρονο παιδί σας να έρχεται σε επαφή με τέτοιου είδους πληροφορίες; και μάλιστα από άσχετους; μόνο και μόνο επειδή παρακολούθησαν ένα σεμινάριο της κακιάς ώρας για ένα τόσο ευαίσθητο ζήτημα;"

Και άρχισα να του διαβάζω αποσπάσματα από τον" εκπαιδευτικό οδηγό μέρος του οποίου παραθέτω στις εικόνες... "τι είδους βίντεο θα ζητήσετε από τα παιδιά μας να αναζητήσουν πάνω στο θέμα της πορνογραφίας κύριε διευθυντά ;;;; εκπαιδευτικού περιεχομένου; Ή θα μπουν στη διαδικασία να ψάξουν τσόντες στο διαδίκτυο για να απαντήσουν στα περί πορνογραφίας ερωτήματα;

Εννοείται πως δεν είπε κουβέντα παρα μόνο
" καλά καλά... Ίσως και να μην επιλέξει ο καθηγητής αυτή την ενότητα "...

Όντως... το "μάθημα" δεν έγινε ποτέ... σε καμία τάξη του συγκεκριμένου γυμνασίου διότι επιλέχθηκε κάτι περιβαλλοντικό...

Και σε καμία περίπτωση δεν υπονοώ ότι έπαιξα καταλυτικό ρόλο σε αυτή την επιλογή. Απλά γλυτώσαμε περαιτέρω μπλεξίματα με μηνύσεις τη δεδομένη στιγμή...
Αυτό λοιπόν που θέλω να τονίσω είναι ότι, αν ο καθένας κινηθεί στο βαθμό που του αντιστοιχεί, τότε γινόμαστε πολλοί... και τότε καταφέρνουμε πράγματα...

Τόσο ΔΎΣΚΟΛΟ είναι να κατατεθεί μια τέτοια δήλωση από όλους τους γονείς που, όπως κι εγώ, έχουν εξοργιστεί από την ενδεχόμενη εφαρμογή αυτού του προγράμματος;;; Είναι;;;;;

Ας μην ακούσω λοιπόν άλλες μλκίες για το πόσο γράφω εδώ μέσα και τι κάνω, από άτομα που δεν γνωριζουν τίποτα άλλο... ας τα πληροφορήσω για πολλοστή φορά ότι όσα βλέπουν εδώ είναι ελάχιστο δείγμα των όσων γίνονται έξω από δω... ούτε έχω σκοπό να κάθομαι να διατυμπανίζω σε ποστ "τα ηρωικά μου κατορθώματα" όπως κάνουν κάποιοι/ες που τάχα μου τάχα μου δεν ενδιαφέρονται για καρδούλες... κ μλκίες τούμπανα...

Ούτε θα κάτσω να περιμένω άπραγη το τέλος της ανθρωπότητας και την απόλυτη καταστροφή που προφητεύουν κάποιοι αφυπνισμένοι ξερόλες που προσπαθούν να με πείσουν πως, ό,τι και να κάνω δεν έχει νόημα...

Κατά τ'άλλα... έξω έχει μια όμορφη μέρα και τα πουλάκια κελαηδούν ακόμα... όταν σταματήσουν, ίσως σκεφτώ να μιζεριάσω, να τα παρατήσω και να αρχίσω να σκαβω τον λάκκο που θα πέσω μέσα... το καπάκι να κλείσει κάποιος, ντάξει;





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ