Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Σάββατο 13 Μαρτίου 2021

Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ , ΑΛΛΑΞΕ ΔΙΑΔΡΟΜΗ , ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΡΙΟ , ΠΗΡΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ , ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ !

 Νίκος Αντωνιάδης

Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ,
ΑΛΛΑΞΕ ΔΙΑΔΡΟΜΗ, ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΡΙΟ, ΠΗΡΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ !!!!!!

Από όλα αυτά που μου είπε, και επειδή μου είπε πολλά και εκπληκτικά πράγματα που έγιναν στο Αίγιο, και την αποφασιστικότητά τους εκεί να τον στείλουν ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ στο Ρίο, όταν τότε όλα άλλαξαν μετά την ανάρτησή μου, και όταν τους είπε, "κάντε ό,τι νομίζετε, μη με αφήσετε να φύγω ,αλλά εγώ έχω στείλει μήνυμα στον Αντωνιάδη", οπότε του έδειξαν την πόρτα της εξόδου, και της ελευθερίας ,πλην όμως ,έχω να βοηθήσω αυτήν την ώρα μία ετοιμόγεννη κοπέλα, για την οποία έχει πονηρούς σκοπούς το "Αλεξάνδρα", κρατάω προς το παρόν αυτό...:
-Ναι; Ποιος είναι;
-Ο Χρήστος είμαι, ο Διαμαντόπουλος :
Είμαι σπίτι !!!
-Χρήστοοοοοοοοοοο !!!!!!
-Αντωνιάδη μου, ένα θα σου πω...:
Είσαι όαση...
Χρήστο, διορθώνω :
Όαση είναι ΟΛΟΙ αυτοί οι χιλιάδες ΕΛΛΗΝΕΣ που σε έψαχναν μαζί μου !!!!!!
Και το ΒΡΟΝΤΕΡΟ μήνυμα που στέλνουμε στους άθλιους δυνάστες μας ,
όλοι εμείς εδώ ,
μαζί σου ,
είναι Ε Ν Α :
ΕΙΜΑΣΤΕ Χ Ι Λ Ι Α Δ Ε Σ ,
ΕΙΜΑΣΤΕ Ε Λ Λ Η Ν Ε Σ ,
ΕΙΜΑΣΤΕ, ΠΑΝΩ ΑΠΟ Ο Λ Α ,
Α Ν Θ Ρ Ω Π Ο Ι ,
ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Ε Ν Ω Μ Ε Ν Ο Ι !!!!!!
ΚΑΙ Ο Λ Ο Ι Μ Α Ζ Ι ,
ΘΑ Γ Κ Ρ Ε Μ Ι Σ Ο Υ Μ Ε ΤΗΝ Α Π Α Τ Η ,
ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ι Α ΜΑΣ ΠΙΣΩ !!!!!!
Όπως πήρες εσύ σήμερα πίσω τη δική σου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ. 

Οι άνθρωποι βασικά χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Στα γουρούνια σε εμφανείς και αφανείς θέσεις ισχύος, και στους αποβλακωμένους σε παθολογικό βαθμό. Οι πρώτοι διαρκώς ψεύδονται και εξαπατούν ασυστόλως τους δεύτερους, σε  σημείο που είναι για γέλια και για κλάματα. Οι παθολογικά αποβλακωμένοι απλώς... "κοιτάνε την δουλειά τους". Αυτές οι δύο κατηγορίες καθορίζουν πλήρως τις εξελίξεις, ενεργητικά και παθητικά αντιστοίχως.


Η εναλλακτική ενημέρωση είναι σταγόνα στον ωκεανό της συστημικής ενημέρωσης, ενώ η πρώτη λογοκρίνεται και αποκλείεται και από τις μηχανές αναζήτησης-google, κοινωνικά δίκτυα κλπ, και είναι σαν να μην υπάρχει, πράγμα του γίνεται σταθερά πολύ χειρότερο.  Η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν δεν προωθείς σε άλλους την εναλλακτική ενημέρωση που γνωρίζεις, πράξη που έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία διότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθηθεί, τότε χωρίς να το καταλαβαίνεις, μέσω αυτής της παράλειψης γίνεσαι συνυπεύθυνος και συνένοχος της εγκληματικής συμμορίας και του ελληνικού παραρτήματος της με τις μαριονέτες που χάριν συνεννόησης τους λέμε πολιτικούς, που χωρίς εντολή δεν επιτρέπεται ούτε να φτερνιστούν.

Ο μέσος άνθρωπος κοιμάται όρθιος (λόγω άγνοιας και παραπληροφόρησης). Η τηλεόραση και το επιφανειακό σερφάρισμα στο συστημικό διαδίκτυο τον κοιμίζουν ακόμα βαθύτερα. Μόνο εσύ και άλλοι σαν εσένα, στον βαθμό που είστε αφυπνισμένοι, μπορείτε να ξυπνήσετε άλλους. Μην το ξεχνάς αυτό. Συνέχεια »