Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Τετάρτη 10 Μαρτίου 2021

Τ Ρ Ο Μ Ο Σ ΣΤΟ Θ Ρ Ι Α Σ Ι Ο ! Α Υ Τ Ε Σ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΣΩΛΗΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΙΛΕΙ Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ ! ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΒΒΑΪΔΗΣ, 53 ΕΤΩΝ

 Νίκος Αντωνιάδης

Τ Ρ Ο Μ Ο Σ ΣΤΟ Θ Ρ Ι Α Σ Ι Ο !!!!!!!!!
Α Υ Τ Ε Σ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΣΩΛΗΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΙΛΕΙ Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ !!!!!!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΒΒΑΪΔΗΣ, 53 ΕΤΩΝ :
-"ΠΑΡΕ ΜΕ ΑΠΟ ΕΔΩ, ΣΩΣΕ ΜΕ" !!!!!!!
-"ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ, ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΔΙΑΣΩΛΗΝΩΣΟΥΝ" !!!!!!!!!!!!
-"ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ 80, ΕΝΩ ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ 92 ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΑ ,
ΚΑΙ 96 ΜΕ ΜΑΣΚΑ" !!!!!!!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΜΕ ΔΥΟ ΤΕΣΤ ΘΕΤΙΚΑ, ΚΑΙ ΔΥΟ ΤΕΣΤ ,
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ !!!
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΔΥΣΠΝΟΙΑ ΟΥΤΕ ΠΥΡΕΤΟ, ΤΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΟΞΥΓΟΝΟ ΖΕΣΤΟ (!!!), ΕΝΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Κ Α Λ Α !!!!!!
ΜΟΥ ΜΙΛΑΕΙ, ΚΑΙ
ΑΝ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ,
ΘΑ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥ...
-"ΤΡΕΜΩ !!!

ΕΧΩ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ 80 ΧΡΟΝΩΝ
-Μου είπε το όνομά του-
Δ Ε Μ Ε Ν Ο" !!!!!!

Τον ρώτησα :
-Γιατί τον έχουν δέσει τον άνθρωπο, Γιάννη;
Αντιδρούσε;
-Τίποτα, Νίκο. Αλλά όταν τους βάζουν μάσκες και δεν έρχονται ποτέ να τις αλλάξουν και περνάνε οι ώρες, τι θα κάνεις; Δεν θα την βγάλεις;
ΟΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΔΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ !!!!!!!!!!!!

Δωμάτιο 410 :
Διαδώστε το παντού !!!
ΕΙΠΑ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ :

-ΦΩΝΑΞΕ Τ Ω Ρ Α ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ !!!
-ΕΓΩ ΚΑΝΟΝΙΖΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΣΟΥ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ.
ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ,
ΜΗΝ ΧΑΝΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ :
Έχουμε καιρό από αύριο γι αυτά...
Ο Γιάννης φωνάζει τους γιατρούς.
Έρχεται ένας γιατρός.
-Θέλω να υπογράψω και να φύγω.
-Δεν μπορείς να φύγεις !!!
-Μίλησα με τον Νίκο Αντωνιάδη και μου είπε ότι μπορώ να φύγω και κανονίζει ήδη να φύγω.
-Εντάξει, μπορείς να φύγεις !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Στις 8:30 θα είναι το ασθενοφόρο για να τον οδηγήσει στον δρόμο της ελευθερίας.
Είπα στη γυναίκα του να αγοράσουν ένα οξύμετρο και μία φιάλη οξυγόνου.
Το ίδιο του είπαν και στο Θριάσιο...

ΠΡΟΣ ΘΡΙΑΣΙΟ :
-ΘΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΕΣΤ!!!
Και αύριο θα σας ζητήσω όλον τον φάκελο της νοσηλείας του.
Και τα δείγματα...

Υ.Γ. Γιάννη μου ,
στο είπα, δεν στο είπα;
Ότι θα σε βγάλω από κει μέσα...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ. 

Οι άνθρωποι βασικά χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Στα γουρούνια σε εμφανείς και αφανείς θέσεις ισχύος, και στους αποβλακωμένους σε παθολογικό βαθμό. Οι πρώτοι διαρκώς ψεύδονται και εξαπατούν ασυστόλως τους δεύτερους, σε  σημείο που είναι για γέλια και για κλάματα. Οι παθολογικά αποβλακωμένοι απλώς... "κοιτάνε την δουλειά τους". Αυτές οι δύο κατηγορίες καθορίζουν πλήρως τις εξελίξεις, ενεργητικά και παθητικά αντιστοίχως.


Η εναλλακτική ενημέρωση είναι σταγόνα στον ωκεανό της συστημικής ενημέρωσης, ενώ η πρώτη λογοκρίνεται και αποκλείεται και από τις μηχανές αναζήτησης-google, κοινωνικά δίκτυα κλπ, και είναι σαν να μην υπάρχει, πράγμα του γίνεται σταθερά πολύ χειρότερο.  Η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν δεν προωθείς σε άλλους την εναλλακτική ενημέρωση που γνωρίζεις, πράξη που έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία διότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθηθεί, τότε χωρίς να το καταλαβαίνεις, μέσω αυτής της παράλειψης γίνεσαι συνυπεύθυνος και συνένοχος της εγκληματικής συμμορίας και του ελληνικού παραρτήματος της με τις μαριονέτες που χάριν συνεννόησης τους λέμε πολιτικούς, που χωρίς εντολή δεν επιτρέπεται ούτε να φτερνιστούν.

Ο μέσος άνθρωπος κοιμάται όρθιος (λόγω άγνοιας και παραπληροφόρησης). Η τηλεόραση και το επιφανειακό σερφάρισμα στο συστημικό διαδίκτυο τον κοιμίζουν ακόμα βαθύτερα. Μόνο εσύ και άλλοι σαν εσένα, στον βαθμό που είστε αφυπνισμένοι, μπορείτε να ξυπνήσετε άλλους. Μην το ξεχνάς αυτό. Συνέχεια »