Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Τετάρτη 1 Ιουλίου 2020

Ο Ρατσισμός της Ομορφιάς: Η Unilever αφαιρεί λέξεις όπως «λευκό» και «λεύκανση» από προϊόντα της


H εταιρεία Unilever ανακοίνωσε σήμερα ότι το επόμενο βήμα στην εξέλιξη των προϊόντων περιποίησης δέρματος που παράγει είναι η υιοθέτηση μιας πιο ευρείας ματιάς στην εικόνα της ομορφιάς.

Συγκεκριμένα, λέξεις όπως fair/fairness (ανοιχτό, ανοιχτόχρωμο) white/whitening (λευκό, λεύκανση) light/lightening (φωτεινό/ φωτισμός) θα αφαιρεθούν από τις συσκευασίες των προϊόντων και τις διαφημίσεις.

«Είμαστε πλήρως αφοσιωμένοι να έχουμε μία παγκόσμια γκάμα προϊόντων περιποίησης, που είναι κατάλληλα για όλους τους τύπους δέρματος, γιορτάζοντας τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία της ομορφιάς. Αναγνωρίζουμε ότι η χρήση των λέξεων “ανοιχτός”, “λευκός”, “φωτεινός” υπονοούν ένα μονοδιάστατο ιδεώδες για την ομορφιά, που πιστεύουμε ότι δεν είναι σωστό… Καθώς εξελίσσουμε τα προϊόντα μας, είναι
αναγκαίο να αλλάξουμε και τη γλώσσα που χρησιμοποιούμε για να τα επικοινωνήσουμε» ανέφερε η Σάνι Τζέιν, πρόεδρος Ομορφιάς και Προσωπική Φροντίδας στη Unilever.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η μάρκα Fair & Lovely (Ανοιχτόχρωμη Και Υπέροχη) αλλάζει όνομα και τρόπο προσέγγισης των καταναλωτών.

«Εργαζόμαστε στην εξέλιξη της μάρκας μας “Fair & Lovely”, που πωλείται στην Ασία και κινούμαστε προοδευτικά προς μια πιο πολυσυλλεκτική εικόνα της ομορφιάς… Αλλάξαμε τη διαφήμιση, την επικοινωνία και πρόσφατα τις συσκευασίες. Το επόμενο βήμα είναι ν’ αλλάξουμε το όνομα της μάρκας. Θέλουμε να γίνει μια μάρκα που γιορτάζει το λαμπερό κι ακτινοβόλο δέρμα, ανεξαρτήτως χρώματος» ανέφερε η Τζέιν.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ. 

Οι άνθρωποι βασικά χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Στα γουρούνια σε εμφανείς και αφανείς θέσεις ισχύος, και στους αποβλακωμένους σε παθολογικό βαθμό. Οι πρώτοι διαρκώς ψεύδονται και εξαπατούν ασυστόλως τους δεύτερους, σε  σημείο που είναι για γέλια και για κλάματα. Οι παθολογικά αποβλακωμένοι απλώς... "κοιτάνε την δουλειά τους". Αυτές οι δύο κατηγορίες καθορίζουν πλήρως τις εξελίξεις, ενεργητικά και παθητικά αντιστοίχως.


Η εναλλακτική ενημέρωση είναι σταγόνα στον ωκεανό της συστημικής ενημέρωσης, ενώ η πρώτη λογοκρίνεται και αποκλείεται και από τις μηχανές αναζήτησης-google, κοινωνικά δίκτυα κλπ, και είναι σαν να μην υπάρχει, πράγμα του γίνεται σταθερά πολύ χειρότερο.  Η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν δεν προωθείς σε άλλους την εναλλακτική ενημέρωση που γνωρίζεις, πράξη που έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία διότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθηθεί, τότε χωρίς να το καταλαβαίνεις, μέσω αυτής της παράλειψης γίνεσαι συνυπεύθυνος και συνένοχος της εγκληματικής συμμορίας και του ελληνικού παραρτήματος της με τις μαριονέτες που χάριν συνεννόησης τους λέμε πολιτικούς, που χωρίς εντολή δεν επιτρέπεται ούτε να φτερνιστούν.

Ο μέσος άνθρωπος κοιμάται όρθιος (λόγω άγνοιας και παραπληροφόρησης). Η τηλεόραση και το επιφανειακό σερφάρισμα στο συστημικό διαδίκτυο τον κοιμίζουν ακόμα βαθύτερα. Μόνο εσύ και άλλοι σαν εσένα, στον βαθμό που είστε αφυπνισμένοι, μπορείτε να ξυπνήσετε άλλους. Μην το ξεχνάς αυτό.