Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2021

Η ΥΠΟΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΡΩΜΗΣ: «To "πιστοποιητικό εμβολιασμού" (green pass) είναι Αντισυνταγματικό... Οι αστυνομικοί δώσαμε όρκο στο Σύνταγμα»!

ΑΠΟ ΤΟ "PRESS-GR"
Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας

ΣΟΚ στην Ιταλία!

Η Nunzia Alessandra Schilirò, Υποδιοικητής της Κρατικής Αστυνομίας στην "Αιώνια πόλη", στη Ρώμη (όχι της δημοτικής), Επικεφαλής της Διεύθυνσης Σεξουαλικής Βίας και επικεφαλής της Άμεσης Δράσης Δίωξης Εγκλημάτων (Μαφία... Squadra mobile, Criminalpol), πήρε το λόγο στην εξέδρα της τεράστιας συγκέντρωσης εναντίον του "υγειονομικού πάσο" στη Ρώμη: «To "πιστοποιητικό εμβολιασμού" (green pass) είναι Αντισυνταγματικό... Οι αστυνομικοί δώσαμε όρκο στο Σύνταγμα»!

«Εμείς οι αστυνομικοί ορκιστήκαμε για το Σύνταγμα, οπότε είναι καθήκον μου να είμαι εδώ. Η ιταλική "πράσινη κάρτα εμβολιασμού" είναι αντισυνταγματική... Το πιο σημαντικό πράγμα που...

θέλω να σας πω είναι ότι χρειάζεται ενότητα: πρέπει να συνδυάσουμε τις ενέργειές μας και τις δυνάμεις μας για να δείξουμε σε όλους έναν καλύτερο δρόμο»!. Μια δεκάλεπτη δημόσια παρέμβαση (το σχετικό βίντεο παρακάτω) από μια

ανώτατη αξιωματικό της Κρατικής Ιταλικής Αστυνομίας, που ισοπεδώνει την πολιτική της κυβέρνησης του δοτού τραπεζίτη Ντράγκι και των κομμάτων που μοιράζονται τους υπουργικούς θώκους (αριστερά, δεξιά, ακροδεξιά & Κίνημα 5 αστέρων, των αγανακτισμένων στις πλατείες και δρόμους εναντίον της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ΟΛΩΝ των εμβολίων).

Αμέσως μετά την ομιλία της δηλώνει, μεταξύ άλλων, στους δημοσιογράφους και τους τηλεοπτικούς σταθμούς, που εξαφανίζουν εικόνα και ήχο:
«Όταν είπα σε μια φίλη μου ότι θα ερχόμουν εδώ σήμερα, μου είπε να μην το κάνω. Σκέψου την καριέρα σου μου είπε, το κακό έχει ήδη κερδίσει. Κοίτα τι συνέβη με τον Φαλκόνε και τον Μπορσελίνο [τους αδέκαστους δικαστές που δολοφόνησε η Μαφία].
Της απάντησα ότι το κακό στην ιστορία δεν κέρδισε ποτέ. Αν είχε νικήσει το κακό, δεν θα ήμασταν εδώ σήμερα.
Εμείς οι αστυνομικοί ορκιστήκαμε το Σύνταγμα, οπότε είναι καθήκον μου να είμαι εδώ.
Η ιταλική πράσινη κάρτα [πιστοποιητικό εμβολιασμού] είναι παράνομη, αντιτίθεται στο Σύνταγμα που δεν επιτρέπει σε κανέναν νόμο να θέτει περιορισμούς στην ελευθερία του πολίτη.
Δεν ξέρω καν πώς ανέβηκα στην εξέδρα, αλλά πιστεύω ότι οι άνθρωποι χρειάζονται αληθινά λόγια: η πράσινη κάρτα είναι παράνομη.
Δεν έκανα λόγο για το επάγγελμά μου, είναι άσχετο, το έκανα για όποιον αισθάνθηκε τις διακρίσεις. Είμαι μ' όλους αυτούς και με κανέναν. Είμαι ένας άνθρωπος που αγαπά τη χώρα του και τις ομορφιές του κόσμου και θα αγωνίζομαι πάντα για αυτές».


Αυτά είναι τα λόγια της Nunzia Alessandra Schilirò... Ένα ηχηρό χαστούκι σ' όσους σιωπούν ένοχα μπροστά σ' αυτό που συμβαίνει.

Το Υπουργείο των Εσωτερικών κινεί πειθαρχική διαδικασία εναντίον της ανώτατης αξιωματικού Nunzia Alessandra Schilirò, για παρότρυνση σε μη εμβολιασμό. Η απάντηση της γενναίας ΓΥΝΑΙΚΑΣ:

«"ΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ! ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΟΡΚΟ»!

Χωρίς σχόλια...

* Στην Ελλάδα σε λίγες ημέρες θα είχε τουλάχιστον 3 χρόνια φυλάκισης (οπότε θα εκτίονται), όπως κι εμείς σύμφωνα με τον πρώην Γενικό Γραμματέα της Κομμουνιστικής Νεολαίας Ελλάδας και σημερινό υπουργό της κυβέρνησης Μητσοτάκη: Διατυμπανίζουν ότι "επιτέλους θα σωθούν ζωές", από τους "ψεκασμένους" με την αλλαγή του νόμου

 το είδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ