Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Κυριακή 30 Μαΐου 2021

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ !! ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΡΩΝΟΪΟ !!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ !!
ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΡΩΝΟΪΟ !!

"Όταν ο ιός πλημμυρίσει και κυριαρχήσει παντού στο ανθρώπινο σώμα προκαλεί τέτοια σωρεία βλαβών και αντιδράσεων (θρομβώσεων) που πολλές παθήσεις τις υποδύονται και είναι αδύνατο να ξεχωρίσουν από τις επιπλοκές του κορωνοϊού. Από εγκεφαλικό επεισόδιο μέχρι έμφραγμα μπορείς να πάθεις έχοντας νοσήσει από κορωνοϊό για αυτό και η αιτία θανάτου του ασθενούς αποδίδεται σε αυτόν".

Τα έγραψε πριν από δύο εβδομάδες γιατρός κατά του οποίου ετοιμάζομαι να καταθέσω τη μήνυση που είχα προαναγγείλει σε ζωντανή μετάδοσή μου.

Το είδα τώρα. Γιατί μπήκα στο προφίλ του, στην ανάρτησή του εκείνη στην οποία προσπάθησε να υπερασπιστεί το νοσοκομείο της Λιβαδειάς στο οποίο εργάζεται, και κατάφερε βεβαίως να το ...καταδικάσει, αφού δεν του άφησε περιθώρια να αμυνθεί με την παραδοχή ότι οι γιατροί γνώριζαν ότι ο ιερέας κατέρρεε, ώστε πολύ απλά δεν έκαναν τίποτα για να τον σώσουν. Μπήκα για τυπώσω την ανάρτηση με όλα τα σχόλια για να την χρησιμοποιήσω στη μήνυση που θα καταθέσω την Δευτέρα στην Εισαγγελία, και διάβασα αυτά που έγραψε μετά το live μου τότε. Και εκεί που νόμιζα ότι είχα ολοκληρώσει το κείμενο της μήνυσής μου εναντίον του, για να ακολουθήσει μετά η αγωγή αποζημίωσης, διάβασα και τα άλλα και τώρα με βάζει να συμπληρώνω...

Αυτό που διαβάσατε, για τον κορωνοϊό που ...πλημμυρίζει τον οργανισμό και προκαλεί εμφράγματα, εγκεφαλοπάθειες και ό,τι άλλο μπορεί να τύχει σε έναν άνθρωπο (εντάξει, το τερμάτισε), βρίσκεται σε μία από τις απαντήσεις του στον πραγματικά εξαιρετικό Manos Karamoutis, ο οποίος έβαλε δύσκολα στον γιατρό και του μίλησε την απλή γλώσσα της λογικής.
Για να δούμε τι θα απαντήσει στον εισαγγελέα και πώς θα υπερασπιστεί τον εαυτό του και κυρίως πώς θα αποδείξει αυτά που έγραψε για μένα, τόσο στο κείμενο της ανάρτησης όσο και στα σχόλιά του, πριν και μετά το live μου.

Εννοείται ότι και αυτός έγραψε ότι ανήκω σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο, ο οποίος συσστρατεύεται πίσω από μένα, αμφίβολης, μάλιστα, λογικής και κρίσης (!!), και "προέβλεψε" και αυτός φυσικά ,
γιατί με γεγονότα ποτέ δεν μπορούν να μιλήσουν όλοι αυτοί οι ...συσστρατευμένοι της ψευδοπανδημίας ,
ότι το πιθανότερο είναι να πολιτευτώ δίπλα στον ...Κασιδιάρη ,
ότι έχω διαπράξει αξιόποινες πράξεις, τις οποίες μάλιστα μπορεί να διακρίνει και ο ελαχίστου εμπειρίας φοιτητής νομικής ,
αλλά δεν έδωσε καμία εξήγηση γιατί δεν τις έχουν διακρίνει μέχρι τώρα οι ...πλουσιοτάτης εμπειρίας εισαγγελείς ,
με χαρακτήρισε ανήθικο και εξέφρασε την ελπίδα να στραφεί εναντίον μου η διοίκηση του νοσοκομείου Λιβαδειάς ,
αλλά δεν έδωσε ούτε εδώ κάποια εξήγηση γιατί δεν έχει στραφεί ο ΙΔΙΟΣ εναντίον μου ,
τόσο για τις αυτεπαγγέλτως διωκόμενες αξιόποινες πράξεις ,
όσο και για όσα ανέφερα εναντίον του στη ζωντανή μετάδοσή μου.

Στα λόγια είστε όλοι πολύ εύκολοι, γιατρέ μου.
Στις πράξεις δυσκολεύεστε λίγο...

Υ.Γ.1. Αυτό πάλι, που στο περιστατικό της ισχαιμίας μυοκαρδίου από την περιοχή Θηβών, απειλούσα με εξώδικα και τελικώς έστειλα μόνο μηνύματα σε κινητά, και ειρωνεύτηκε κιόλας ότι αυτό ήταν "ενδεδειγμένη νομική κίνηση", τι να πω...

Πραγματικά, γιατρέ μου, είναι δυνατόν ;;
Πιστεύετε δηλαδή ότι ο κόσμος δεν είδε το live ;;
Ένα live, στο οποίο διάβασα ολόκληρο το κείμενο του εξωδίκου που έστειλα στις διοικήσεις του δικού σας νοσοκομείου και του Ερυθρού Σταυρού ;;

Και πάτε και γράφετε ότι εγώ απλώς απειλούσα με εξώδικα, και ότι επομένως δεν τα έστειλα ποτέ, και ότι έστειλα μόνο μηνύματα σε κινητά, ενώ στο live ξεκαθάρισα ότι επρόκειτο για ένα μόνο μήνυμα σε έναν συγκεκριμένο γιατρό, αυτόν δηλαδή που διέδιδε ότι ο Αποστόλης Κιούσης (για να μιλάμε με ονοματεπώνυμα, γιατρέ μου) ήταν δήθεν θετικός, ενώ ΑΠΕΔΕΙΧΘΗ ότι ουδέποτε ήταν ;;

Είναι αυτό το εξώδικο στο οποίο ΟΥΔΕΠΟΤΕ απάντησε το νοσοκομείο Λιβαδειάς, σιωπώντας ένοχα.
Ώστε από αυτό το νοσοκομείο περιμένετε να στραφεί εναντίον μου, γιατρέ μου ;; Σοβαρά ;;

Ούτε τότε, ούτε τώρα θα το κάνει.
Όπως δεν έχει κάνει τίποτα και κανένα από τα υπόλοιπα νοσοκομεία, γιατρέ μου. Όπως δεν έχουν κάνει ούτε οι εισαγγελείς.
Εγώ πάντα κάνω, ποτέ αυτοί.
Όπως και στη δική μας περίπτωση, γιατρέ μου, πάλι εγώ θα κάνω. Όχι εσείς.

Εσείς περιορίζεστε σε ύβρεις, συκοφαντίες και ...προβλέψεις.
Εντάξει, γιατρέ μου;
Συνεννοηθήκαμε;
Ραντεβού στα δικαστήρια.

Αν εν τω μεταξύ, βεβαίως, δεν πλημμυρίσει ο κορωνοϊός τον οργανισμό μου και δεν πάθω εγκεφαλικό, έμφραγμα, νεφρική ανεπάρκεια, ευλογιά, ιλαρά, μαλάρια, φυματίωση ή τύφο.
Ή, ποιος ξέρει, μπορεί να κολλήσω covid και να πάθω Αλτσχάιμερ και να ξεχάσω να έρθω στο δικαστήριο...

Υ.Γ.2. Αλήθεια, γιατρέ μου, μήπως προκαλεί και ...καρκίνο ο κορωνοϊός;

Σας ρωτάω, γιατί μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί η περίπτωση εκείνη της πρώτης μήνυσής μου κατά των δημοσίων νοσοκομείων, κατά του Σωτηρία, για τον καρκονοπαθή που έκανε εισαγωγή με επιπλοκές στον καρκίνο, που ήταν στο τελικό στάδιο, και έγραψαν εισαγωγή λόγω covid. Και όταν έγινε ο σχετικός χαμός εγκατέλειψαν την προσπάθεια οι συνάδελφοί σου αγωνιστές, αλλά μετά ξεχάστηκαν και στο εξιτήριο έγραψαν την πραγματική αιτία, δηλαδή καρκίνο.

 Οπότε είχαμε την περίπτωση ασθενούς που μπήκε με covid και βγήκε με ...καρκίνο. Επομένως, κόλλησε καρκίνο μέσα στο νοσοκομείο. Και επειδή ο καρκίνος δεν μεταδίδεται, προφανώς τον προκάλεσε και αυτόν ο covid! Έτσι είναι, γιατρέ μου; Πες το μου μη κυνηγάω άδικα το Σωτηρία!

Πραγματικά τώρα, όταν τα γράφετε και τα λέτε αυτά, γιατί "πρέπει" να τα γράψετε και να τα πείτε για τον εξωπραγματικό, εξωγήινο, κορωνοϊό, όταν μετά τα διαβάζετε ή ακούτε που λέτε, είστε ευχαριστημένοι με τον εαυτό σας...;
Αυτό είναι κάτι που θα 'θελα πολύ να μάθω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ. 

Οι άνθρωποι βασικά χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Στα γουρούνια σε εμφανείς και αφανείς θέσεις ισχύος, και στους αποβλακωμένους σε παθολογικό βαθμό. Οι πρώτοι διαρκώς ψεύδονται και εξαπατούν ασυστόλως τους δεύτερους, σε  σημείο που είναι για γέλια και για κλάματα. Οι παθολογικά αποβλακωμένοι απλώς... "κοιτάνε την δουλειά τους". Αυτές οι δύο κατηγορίες καθορίζουν πλήρως τις εξελίξεις, ενεργητικά και παθητικά αντιστοίχως.


Η εναλλακτική ενημέρωση είναι σταγόνα στον ωκεανό της συστημικής ενημέρωσης, ενώ η πρώτη λογοκρίνεται και αποκλείεται και από τις μηχανές αναζήτησης-google, κοινωνικά δίκτυα κλπ, και είναι σαν να μην υπάρχει, πράγμα του γίνεται σταθερά πολύ χειρότερο.  Η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν δεν προωθείς σε άλλους την εναλλακτική ενημέρωση που γνωρίζεις, πράξη που έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία διότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθηθεί, τότε χωρίς να το καταλαβαίνεις, μέσω αυτής της παράλειψης γίνεσαι συνυπεύθυνος και συνένοχος της εγκληματικής συμμορίας και του ελληνικού παραρτήματος της με τις μαριονέτες που χάριν συνεννόησης τους λέμε πολιτικούς, που χωρίς εντολή δεν επιτρέπεται ούτε να φτερνιστούν.

Ο μέσος άνθρωπος κοιμάται όρθιος (λόγω άγνοιας και παραπληροφόρησης). Η τηλεόραση και το επιφανειακό σερφάρισμα στο συστημικό διαδίκτυο τον κοιμίζουν ακόμα βαθύτερα. Μόνο εσύ και άλλοι σαν εσένα, στον βαθμό που είστε αφυπνισμένοι, μπορείτε να ξυπνήσετε άλλους. Μην το ξεχνάς αυτό. Συνέχεια »