Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2019

To Facebook πέθανε! Όλοι στο VK!

Κυριακή 23 Ιουνίου του 2019 και οι διαχειριστές του Facebook, μόλις μου ρήξανε για άλλη μία φορά και αναίτια το προφίλ μου. Για την ακρίβεια το τελευταίο πολιτικό προφίλ που προσπάθησα να φτιάξω για να εξωτερικεύσω τις απόψεις μου, μέσα σε αυτό το μέσο.

Και λέω τελευταίο, γιατί οι διαχειριστές του μου δώσανε να καταλάβω πως είμαι ανεπιθύμητος μιας και οι απόψεις μου είναι ενοχλητικές για αυτούς και όσους υπηρετούν.

Δεν θυμάμαι πόσα προφίλ έχω φτιάξει μέχρι σήμερα και πόσες φορές έχω κάνει επιβεβαίωση στοιχείων με το κινητό μου ή δίνοντας την ταυτότητά μου. Σίγουρα απαριθμώ τουλάχιστον 9 πρ
oφίλ τα οποία κατέβηκαν λόγω των πολιτικών πεποιθήσεων και ιδιαίτερα λόγω της υποστήριξης μου στην παλαιστινιακή αντίσταση και γενικότερα στον Άξονα της Αντίστασης.
Αυτό είναι κάτι που ίσως να με κάνει και μοναδικό στην Ελλάδα(δεν ξέρω και στον κόσμο).

Το αστείο είναι, πως την τελευταία φορά και γνωρίζοντας την πολιτική των διαχειριστών του μέσου απέναντί μου, προχώρησα σε ένα πείραμα, ανεβάζοντας μόνο λαϊκά τραγούδια, χωρίς να κάνω παράλληλα καμία πολιτική ανάρτηση. Το
Facebook όμως και πάλι μου κατέβασε το προφίλ….

Δεν ξέρω αν μου κάνουν αναφορές οι

Έλληνες Σιωνιστές ή οι οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ ή με έχουν φακελωμένο τα Ελληνικά Hoaxes(όργανο προπαγάνδας και λογοκρισίας, για το οποίο επίσης στο παρελθόν έχω γράψει άρθρο). Το σίγουρο είναι πως αυτά που λέω και αυτά που έχω γράψει στα άρθρα μου, μετά βεβαιότητας ενοχλούν.

Στην ερώτηση ποιον; Η απάντηση είναι...
Το Ισραήλ και όλους όσους το υπερασπίζονται στην Ελλάδα! Για αυτό και με θέλουν χωρίς φωνή! Ειδικά σε μία εποχή που διακυβεύονται τόσα πράγματα για τα συμφέροντα του Ισραήλ στην Ελλάδα


Αυτό που πρέπει να συνειδητοποιήσουν όλοι είναι, πως αν εγώ, επειδή είμαι πιο δραστήριος και λέω ανοιχτά τις απόψεις μου χωρίς φόβο και πάθος με το όνομα μου και το πρόσωπό μου, είμαι θύμα λογοκρισίας λόγω αυτών που υπερασπίζομαι, τότε μετά βεβαιότητας στην συνέχεια, στην θέση μου θα είστε όλοι οι υπόλοιποι.

Για αυτόν τον λόγο σας καλώ να φύγετε από το Facebook και να μεταφερθούμε όλοι μαζί στο VK. Το Facebook αποδεδειγμένα δεν είναι ένας ασφαλής χώρος και δεν προσφέρει με τίποτα την δυνατότητα για ελεύθερη διακίνηση ιδεών και απόψεων. Αντίθετα γίνεται τρομερή λογοκρισία και έχει μετατραπεί σε απόλυτο όργανο του Ισραήλ, φιμώνοντας όλες τις φωνές αντίστασης προς την Παγκόσμια Ολιγαρχία, με το μέλλον να προδιγράφεται ολοένα και πιο χειρότερο

Εγώ αποφάσισα να μην ξαναέχω επίσημη πολιτική φωνή στο Facebook. Για λίγο καιρό θα λειτουργεί εκεί η σελίδα του blog μου(μέχρι να το ρίξουν και αυτό), ενώ  θα προσπαθήσουμε να φτιάξουμε μια σελίδα του Μετώπου Αντίστασης και Αλληλεγγύης για την Παλαιστίνη «Γασσάν Καναφάνι» στο VK και θα ενημερώνετε κατευθείαν εκεί.

Με την ευκαιρία σας αφήνω το προφίλ μου στο VK και όποιος θέλει με βρίσκει και με κάνει add.


Χριστόφορος Τριαντάφυλλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ. 

Οι άνθρωποι βασικά χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Στα γουρούνια σε εμφανείς και αφανείς θέσεις ισχύος, και στους αποβλακωμένους σε παθολογικό βαθμό. Οι πρώτοι διαρκώς ψεύδονται και εξαπατούν ασυστόλως τους δεύτερους, σε  σημείο που είναι για γέλια και για κλάματα. Οι παθολογικά αποβλακωμένοι απλώς... "κοιτάνε την δουλειά τους". Αυτές οι δύο κατηγορίες καθορίζουν πλήρως τις εξελίξεις, ενεργητικά και παθητικά αντιστοίχως.


Η εναλλακτική ενημέρωση είναι σταγόνα στον ωκεανό της συστημικής ενημέρωσης, ενώ η πρώτη λογοκρίνεται και αποκλείεται και από τις μηχανές αναζήτησης-google, κοινωνικά δίκτυα κλπ, και είναι σαν να μην υπάρχει, πράγμα του γίνεται σταθερά πολύ χειρότερο.  Η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν δεν προωθείς σε άλλους την εναλλακτική ενημέρωση που γνωρίζεις, πράξη που έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία διότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθηθεί, τότε χωρίς να το καταλαβαίνεις, μέσω αυτής της παράλειψης γίνεσαι συνυπεύθυνος και συνένοχος της εγκληματικής συμμορίας και του ελληνικού παραρτήματος της με τις μαριονέτες που χάριν συνεννόησης τους λέμε πολιτικούς, που χωρίς εντολή δεν επιτρέπεται ούτε να φτερνιστούν.

Ο μέσος άνθρωπος κοιμάται όρθιος (λόγω άγνοιας και παραπληροφόρησης). Η τηλεόραση και το επιφανειακό σερφάρισμα στο συστημικό διαδίκτυο τον κοιμίζουν ακόμα βαθύτερα. Μόνο εσύ και άλλοι σαν εσένα, στον βαθμό που είστε αφυπνισμένοι, μπορείτε να ξυπνήσετε άλλους. Μην το ξεχνάς αυτό. Συνέχεια »