Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Χάρισε το σπίτι στον Δήμο λόγω αδυναμίας καταβολής των τελών

Ένας 83χρονος άνδρας, αγανακτισμένος για τα αδικαιολόγητα τέλη που του επιβάλλονται από τον Δήμο για την ερειπωμένη, όπως αναφέρει, παλιά κατοικία του, η οποία ούτε πόρτες διαθέτει, αποφάσισε να την παραχωρήσει στον Δήμο Ιεράπετρας, καθώς αδυνατεί να τα εξοφλήσει.

Όπως γράφει στην επιστολή του: «Η Υπηρεσία Ύδρευσης του Δήμου σας μου επιβάλει ανταποδοτικά τέλη σε ερειπωμένη παλιά οικία μου που σήμερα θυμίζει αρχαιολογικό εύρημα, στο Μεταξοχώρι του Δήμου σας. Επειδή ο Δήμος σας δεν παρέχει καμία ανταποδοτική υπηρεσία στο Μεταξοχώρι, επειδή δεν κάνω χρήση καμίας υπηρεσίας ανταποδοτικού χαρακτήρα στον εν λόγω οικισμό, επειδή παλαιότερες αιτήσεις μου απαξιώθηκαν απαντήσεως, επειδή διάγω το 83ο έτος της ηλικίας μου και ως συνταξιούχος ΟΓΑ δεν δύναμαι να καταβάλλω παράνομες απαιτήσεις του Δήμου σας… σας δηλώνω αμετακλήτως με την παρούσα μου ότι σας παραχωρώ – σας δωρίζω κατά πλήρη κυριότητα, νομή και κατοχή την εν λόγω οικία μου και αποξενώνομαι αυτής από σήμερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ