Κομισιόν: «Διπλάσιο το κόστος, απ’ όσο είχε προϋπολογισθεί, για την κατασκευή του ΜΟΡΕΑ»
Απάντηση Κομισιόν σε ερώτηση του Νίκου Χουντή

Την απόλυτη αποτυχία των μοντέλων Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, (ΣΔΙΤ), ομολογεί η Κομισιόν σε απάντησή της σε ερώτηση του ευρωβουλευτή της Λαϊκής Ενότητας, Νίκου Χουντή, σχετικά με το κόστος του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα (ΜΟΡΕΑΣ), αφού παραδέχεται ότι, μέχρι τώρα, «το συνολικό κόστος για όλο το έργο ανήλθε σε 1,406 δισ. Ευρώ», όταν ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου ήταν, κατ’ αποκοπή, 847 εκ. ευρώ.

Η απάντηση της Κομισιόν προέκυψε από τα ερωτήματα του Νίκου Χουντή, με αφορμή την «αναθεώρηση» της «ήδη αναθεωρημένης» σύμβασης για τον οδικό άξονα του ΜΟΡΕΑ, η οποία ψηφίστηκε με fast track διαδικασίες στις 15 Δεκεμβρίου 2015 στο Ελληνικό Κοινοβούλιο και προέβλεπε νέες χαριστικές ρυθμίσεις υπέρ του παραχωρησιούχου (κοινοπραξία με επικεφαλής την ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.), και εις βάρος του ελληνικού Δημοσίου. Συγκεκριμένα, στην νέα σύμβαση, όπως επισήμαινε στην