Σε εποχές κρίσεων, βαθιάς παρακμής και αβεβαιότητας η «λύσσα» των παρασιτικών αυλοκολάκων παίρνει μορφές παροξυσμού, κάτω από τον «τρόμο» μήπως και σταματήσει η «χρυσή βροχή», η τόσο ευλογημένη, που γεύονται γλείφοντας τις μπότες των «νταβάδων» και των νέων αποικιοκρατών…
Τα πολιτικά, δημοσιογραφικά και «καλλιτεχνικά» παράσιτα, όλοι αυτοί οι αυλοκόλακες που σιτίζονται από τα αποφάγια του κεφαλαίου και των ισχυρών ελίτ της εξουσίας, «μεθάνε» από αυτοϊκανοποίηση και χυδαία ευχαρίστηση. Τρέχουν σαν λυσσασμένα αρπακτικά να «γευθούν» τα φώτα του τηλεθεάματος, να διατυμπανίσουν τον αυτοϊκανοποιημένο ναρκισσισμό τους και να αρπάξουν ό,τι μπορούν: Χρήματα, δημοσιότητα, φήμη, δημόσιες σχέσεις, την «ευτυχία» της διασκέδασης, του καταναλωτικού σεξ, κ.λπ, κ.λπ.
Στις μέρες μας, τα βλέπουμε όλα τα παραπάνω σε υπέρτατο βαθμό…
Ιδιαίτερα μας καταδυναστεύει η «κραιπάλη» της γκέι «κουλτούρας» και η τρομοκρατία της. Οι οθόνες των «νταβάδων» είναι πλημμυρισμένες από αυτήν την «κουλτούρα» που συστηματικά προώθησε και επέβαλε το Λαμπρακιστάν από την εποχή του «εκσυγχρονισμού»…
Το Λαμπρακιστάν ήταν πρωτοπόρο και εδώ: Ήταν το πρώτο που δούλεψε συστηματικά και