Σελίδες

Πέμπτη 9 Μαρτίου 2023

Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης : Τρενίτιδα: Η νέα πανδημία;

Ταυτοχρόνως: Προγνωστικός προγραμματισμός των λαών ενόψει σιδηροδρομικών δυστυχημάτων/χτυπημάτων;

Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης

Την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές φαίνεται ότι η συμφορά των Τεμπών δεν είναι ένα μεμονωμένο, εγχώριο συμβάν, αλλά έρχεται να προστεθεί σε μια λίστα από άλλα σιδηροδρομικά δυστυχήματα/χτυπήματα που λαμβάνουν χώρα παγκοσμίως.

Χαρακτηριστική περίπτωση αποτελεί ο εκτροχιασμός του τρένου στην Ανατολική Παλαιστίνη της αμερικανικής πολιτείας Οχάιο, το οποίο στις 3/2/2023 μετέφερε, μεταξύ άλλων, χλωριούχο βινύλιο, ένα καρκινογόνο και ιδιαίτερα εύφλεκτο χημικό προϊόν που χρησιμοποιείται στην παραγωγή πλαστικού. Λόγω των επικίνδυνων αναθυμιάσεων εκατοντάδες κάτοικοι υποχρεώθηκαν να εγκαταλείψουν τα

σπίτια τους.

Είναι δε εντυπωσιακό ότι παρόμοιο περιστατικό προβάλλεται στην δραματική ταινία «Λευκός Θόρυβος» (White Noise), το σενάριο της οποίας βασίσθηκε στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Don DeLillo που είχε εκδοθεί το 1985.

Και στην ταινία αυτή, η πρεμιέρα της οποίας έλαβε χώρα στις 31 Αυγούστου 2022 στο 79ο Φεστιβάλ της Βενετίας, σημειώνεται ένα σιδηροδρομικό ατύχημα στο Οχάιο, ειδικότερα σύγκρουση βυτιοφόρου με τρένο, εξαιτίας της οποίας προκαλείται σφοδρή έκρηξη. Ακολούθως, εξαπλώνεται ένα τοξικό νέφος πάνω από την πόλη που αναγκάζει τους κατοίκους σε μαζική εκκένωση. Σύμφωνα με το κρίσιμο σημείο της περιγραφής της υπόθεσης:

a cataclysmic train accident casts a cloud of chemical waste over the town. This “Airborne Toxic Event” forces a massive evacuation, which leads to a major traffic jam on the highway.

Μήπως, λοιπόν, ο νέος «αόρατος εχθρός» χτυπά παγκοσμίως τις ράγες; Περαιτέρω, μήπως πρόκειται για κάποιο συντονισμένο σχέδιο, για την υλοποίηση του οποίου οι εμπνευστές του (όπως ακριβώς συνέβη και με τον κορωνοϊό) έχουν φροντίσει να μας προϊδεάσουν μέσω του περίφημου προγνωστικού προγραμματισμού (predictive programming);

Αν κάποιος θελήσει να αναζητήσει σημάδια τέτοιου προγραμματισμού και για το ελληνικό δυστύχημα των Τεμπών, θα μπορούσε να επικαλεσθεί κατ’ αρχάς ένα βιντεάκι του Υπουργού της παρούσας κυβέρνησης κ. Άδωνι Γεωργιάδη, στο οποίο, ενόψει των βουλευτικών εκλογών του 2015, αναπαριστούσε μια σύγκρουση ενός μικρού τρένου (συμβολίζει την Ελλάδα) με ένα μεγάλο τρένο (συμβολίζει την Ευρωπαϊκή Ένωση). Ο Γεωργιάδης προφητεύει το μπουμ με τα ακόλουθα λόγια, τα οποία θυμίζουν γλώσσα που χρησιμοποιεί ένας πατέρας απευθυνόμενος στα βρέφη του:

«Όταν το μεγάλο τρένο συγκρουστεί με το μικρό τρένο τότε τι λέτε να γίνει; Μπουμ το μικρό τρένο».

Αλλά και σε πρωθυπουργική ομιλία του Κυρ. Μητσοτάκη θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι γίνεται σιδηροδρομική προγνωστική αναφορά, με ανάποδο μάλιστα περιεχόμενο:

Στο 26.40 λεπτό της ομιλίας αυτής (βλ. το βίντεο που ακολουθεί) ακούγεται η εξής φράση:

«Από σχεδόν λαθρεπιβάτης στην ευρωπαϊκή αμαξοστοιχία, η Ελλάδα ταξιδεύει πια στο πρώτο βαγόνι».

Κατά την προφητική-ανάποδη αποκωδικοποίησηη Ελλάδα θρηνεί τα παιδιά της που κάθονταν ιδίως στο πρώτο βαγόνι.

Ας αφήσουμε, όμως, για την ώρα στην άκρη το σενάριο του προγνωστικού προγραμματισμού (που, ως γνωστόν, χρησιμοποιείται από την υπερεθνική ελίτ για να ηρεμεί την συνείδηση των μελών της, τα οποία, όταν προειδοποιούν συγκεκαλυμμένα τους λαούς για τα σχέδιά τους, θεωρούν ότι έχουν επιτελέσει το καθήκον τους και άρα δεν φέρουν καμία ευθύνη για το γεγονός ότι η προειδοποίηση έμεινε αναξιοποίητη – ας ήταν οι πολίτες εξυπνότεροι ώστε να αντιλαμβάνονταν τι τους περίμενε!) κι ας επιχειρήσουμε να σκεφθούμε τι μπορεί να κρύβεται πίσω από την συντονισμένη υλοποίηση της καινούργιας, οιονεί πανδημίας.

Η επιδημία αυτή είναι πρωτογενώς σιδηροδρομική, δευτερογενώς όμως πλήττει πάλι την ζωή, την υγεία και βεβαίως την ασφάλεια των πολιτών. Κατά περίεργο τρόπο, τούτοι θα σκεφθούν ξανά να αποφεύγουν τις μετακινήσεις τους, αυτή την φορά με τα τρένα, αφού ανά πάσα ώρα και στιγμή σε οποιοδήποτε μέρος της γης μπορεί να είναι η δική τους επιβατική θέση που θα βρεθεί εκτροχιασμένη και οι ίδιοι διαμελισμένοι.

Μένουμε χωρίς τρένα, μένουμε πάλι σπίτι, για να είμαστε ασφαλείς.

Αναμένουμε, λοιπόν, τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας να κηρύξει την νέα πανδημία σταθερής τροχιάς που θα μπορούσε να ονομασθεί «τρενίτιδα». Έτσι εξηγείται μάλλον γιατί οι ιατρικοί τηλεστάρ της πανδημίας, όπως π.χ. η Μ. Παγώνη, αποφαίνονται για τα αίτια του πολύνεκρου δυστυχήματος στα Τέμπη αλλά απαγορεύεται να τοποθετούνται επί του θέματος οι ειδικοί της νομικής επιστήμης, οι οποίοι άρχισαν ήδη να λαμβάνουν τις πρώτες πειθαρχικές κλήσεις από τους Δικηγορικούς Συλλόγους, που, ήδη με την στάση τους στην διαχείριση της υγειονομικής κρίσης, απέδειξαν ότι αποτελούν ένα αρραγές μέτωπο με την εχθρική για τους πολίτες κυβέρνηση.

Αφού έχουμε να κάνουμε με πανδημία, το φαινόμενο είναι ιατρικό και όχι νομικό. Δεν πειράζει που πρόκειται για πανδημία με την μεταφορική έννοια του όρου, άλλωστε και η πανδημία του κορωνοϊού σε μια πολεμική μεταφορά στηριζόταν! Στην δαιμονόπληκτη Νέα Εποχή προέχει το μεταφορικό και το εικονικό, όχι το κυριολεκτικό και το πραγματικό.

Δυστυχώς, όμως, είτε κυριολεκτικώς είτε μεταφορικώς, την νύφη πληρώνει πάντοτε ο άμαχος πληθυσμός. Θύματα της νέας πανδημίας είναι πρωτίστως τα γυναικόπαιδα, οι ηλικιωμένοι και εν γένει οι οικονομικώς ευάλωτοι, εκείνοι δηλαδή που προτιμούν την φθηνότερη μεταφορική λύση.

Ο σοφός λαός λέει ότι «το φθηνό κρέας τα σκυλιά το τρώνε». Μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, το οποίο, όπως ήδη επισημάνθηκε, μοιάζει να μην είναι αποκομμένο από παρόμοια δυστυχήματα (ή μήπως καλύτερα «χτυπήματα»;) που σημειώνονται και σε άλλες χώρες, το φθηνό εισιτήριο έγινε λαχνός θανάτου. Εκκρεμεί τώρα να γνωρίσουμε τον αόρατο μαριονετίστα που φόρεσε την μάσκα του λαχειοπώλη για να έχουμε απάντηση στο πάντοτε κρίσιμο ερώτημα: cui bono? Δηλαδή να μάθουμε ποιος ωφελείται από την «τρενίτιδα» που εξελίσσεται σε ανθρωποκτόνο λαχειοφόρο αγορά.

Μια ανάγνωση της Ατζέντας 2030 για τον ρόλο που πρέπει να παίξουν τα τρένα του μέλλοντος ίσως μας δώσει κάποια βοήθεια. Όποιος την μελετήσει σε βάθος, ενδέχεται να σκεφθεί ότι η «τρενίτιδα» προκαλεί την θεαματική εξαχρείωση του σιδηροδρομικού δικτύου, ώστε να εμφανισθούν κάποια στιγμή οι παγκόσμιοι σωτήρες, δηλαδή οι επενδυτές με τα πράσινα, τα έξυπνα, τα γρήγορα και, συνάμα, ασφαλή (αλλά και πανάκριβα) τρενάκια τους.

Στην ατζέντα με το όραμα για τον σιδηρόδρομο του 2030 (Vision of Rail 2030) –όραμα υπάρχει και για την δεκαετία των εμβολιασμών 2020-2030!– διαβάζουμε τα εξής (το ορολογικό φετίχ της βιωσιμότητας [sustainability] δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει από την περιγραφή):

Frugality is a central concern that drives policies for energy, land use and the lifecycle of vehicles and infrastructure. Rail remains the most frugal mode of transport. By improving sustainability reporting and governance, an increasing number of rail and public transport organisations, including those in the global South, are accessing sustainable financing such as green bonds as safeguarded measures to achieve carbon neutrality before 2050.

Πάντως, είναι αξιοπερίεργο ότι, σε αντίθεση με την ασύδοτη τρομολαγνική πολιτική που επετράπη στα ΜΜΕ να εφαρμόσουν όταν κηρύχθηκε η πανδημία του κορωνοϊού, σε ό,τι αφορά την τηλεοπτική και ραδιοφωνική κάλυψη του νέου «ιού-αόρατου εχθρού» που επιτίθεται στις ράγες, το ΕΣΡ συστήνει αυτοσυγκράτηση στην διασπορά του πανικού, για να προστατεύσει τους τηλεθεατές και ακροατές των ΜΜΕ. Έτσι, εξεδόθη σύσταση προς όλους τους ενημερωτικούς τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς και εν γένει τους παρόχους υπηρεσιών μέσων επικοινωνίας της χώρας, συμπεριλαμβανομένων και των διαδικτυακών, με αφορμή όσα μεταδίδουν σχετικά με το δυστύχημα των Τεμπών.

Ειδικότερα, ο πρόεδρος του ΕΣΡ, Αθανάσιος Κουτρομάνος, επικαλούμενος την ισχύουσα νομοθεσία, και ιδίως τις διατάξεις του άρθρου 15 παρ. 2 του Συντάγματος, του άρθρου 4 παρ. 2 του Ν. 2863/2000 και των άρθρων 5 παρ. 1 εδ. β’ και 7 παρ. 1 και παρ. 2 του π.δ. 77/2003, διετύπωσε το αίτημα για:

«δέουσα εποπτεία κατά την παρουσίαση της τρέχουσας τραγικής συγκυρίας, ώστε να αποφευχθεί η συμβολή των ΜΜΕ στην πρόκληση περαιτέρω πανικού στο κοινό (και ιδίως στους ανηλίκους) και περαιτέρω οδύνης στους παθόντες και στους πενθούντες».

Η θεωρία του θαυμαστού ανάποδου κόσμου μπορεί να μας φανεί και πάλι ιδιαιτέρως χρήσιμη:

Όπως όταν πρωτοεμφανίσθηκε ο κορωνοϊός μάς προέτρεπαν να προσέχουμε μεν, αλλά να μην πανικοβαλλόμαστε, ενώ στην συνέχεια οι υγειονομικοί διαχειριστές και οι πάσης φύσεως τηλεπροπαγανδιστές έκαναν το παν για να διασπείρουν τον φόβο και τον τρόμο, ώστε εν συνεχεία να καταστούν ευκολοχώνευτα τα δρακόντεια υγειονομικά μέτρα που οδήγησαν στην κατάλυση των θεμελιωδών δικαιωμάτων του πολίτη, έτσι και τώρα δεν αποκλείεται η prima facie φιλάνθρωπη σύσταση του ΕΣΡ για την αποφυγή του πανικού να εξυπηρετεί τον ακριβώς αντίθετο στόχο: τον ύπουλο «εμβολιασμό» των πολιτών με τον ιό του πανικού.

ΟΧΙ στον πανικό, μπορεί να σημαίνει ΝΑΙ στον πανικό, ώστε το φάρμακο που θα ανακοινωθεί για την μελλοντική ασφάλεια των επιβατών να γίνει αποδεκτό χωρίς ιδιαίτερες αντιστάσεις.

Αν επιβεβαιωθεί η εντύπωση ότι από την «τρενίτιδα» δεν πλήττεται μόνο το ελληνικό χωριό, αλλά εν δυνάμει κάθε γωνιά του παγκόσμιου χωριού, θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε με ποιον ακριβώς τρόπο θα οργανωθεί ο παγκόσμιος συντονισμός της νέας (προφανώς λαοκτόνας) «φαρμακευτικής» αγωγής.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το Σάββατο 4 Μαρτίου 2023 οι κάτοικοι του Οχάιο έλαβαν εντολή να παραμείνουν στα σπίτια τους (λοκντάουν δεν λέγεται αυτό;), έπειτα από έναν ακόμη εκτροχιασμό τρένου της εταιρείας Norflok Southern!

Άραγε, για πόσο ηλίθιους μπορεί να μας περνάνε; Η λέξη «σύμπτωση» θα πρέπει να διαγραφεί από τα λεξικά όλου του κόσμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου