Σελίδες

Τρίτη 26 Απριλίου 2022

Πάσχα: Η καλύτερη ευκαιρία για να διαλύσουν την πλάνη …

 … ή τον φόβο τους όσοι με οιονδήποτε τρόπο δηλώνουν «Χριστιανοί»

Στέργιος Ζυγούρας


Ενώ ο -επίκαιρος- Χαράρι συνοδεύει όσα λέει με το ότι η Ανάσταση του Χριστού είναι fake news, αυτός ο Έλληνας που με οποιοδήποτε τρόπο δηλώνει χριστιανός ή αγνωστικιστής & μη χριστιανομάχος, έχει μια άριστη ευκαιρία αμέσως μετά το «Χριστός Ανέστη», να καταλάβει την πλάνη του «διαφωτισμού». Έχει μια λογική οδό για να απορρίψει την πλάνη της σερβιρόμενης αλήθειας και να κατανοήσει πως το ΦΩΣ δεν μπορεί να έρχεται από δυο απολύτως αντίθετες κατευθύνσεις.

Με χίλια ψέματα, η δυτική παιδεία έπεισε σε μεγάλο βαθμό ότι το νεότερο ΦΩΣ της ανθρωπότητας προέρχεται από κατεύθυνση αντίθετη του Χριστού. Ότι ο Χριστός και όσοι πιστεύουν σ’ αυτόν αντιτίθενται στο ΦΩΣ! Ο μέσος Έλληνας έχει  δεχθεί -στην καλύτερη περίπτωση- πως το προερχόμενο εκ της εσπερίας ΦΩΣ του 18ου αιώνα μετασχηματιζόταν επί το χριστιανικότερον εις τα ενταύθα. Του φαίνεται αδιανόητο πως ο δυτικός διαφωτισμός προήλθε από την ιστορική Ανατολή με το όχημα του επανελληνισμού και διεστράφη τελείως με το πέρασμα του χρόνου από την -ιστορικώς εχθρική- Δύση. Αυτό πλέον είναι ζήτημα γενικής παιδείας και δεν μπορεί να αντιστραφεί με μια συζήτηση. Ο αγνωστικιστής ή χλιαρός στην Πίστη Έλληνας δεν μπορεί να καταλάβει εύκολα και γρήγορα το matrix στο οποίο ζει. Πηγαίνει όμως το βράδυ της Ανάστασης στην Εκκλησία και ίσως δεν την εγκαταλείπει στις 12:05.

Στην περίπτωση αυτή, μπορεί να προβληματιστεί, όταν

ακούει την Ευαγγελική περικοπή. Ακόμα κι αν δεν έχει προσέξει τις υπόλοιπες 364 μέρες τι είναι το ΦΩΣ το ΑΛΗΘΙΝΟΝ, το ΦΩΣ εκ ΦΩΤΟΣ, το ΕΓΩ ΕΙΜΙ το ΦΩΣ, κλπ, μπορεί να προβληματιστεί ως προς το εξής: Είναι απολύτως αδύνατο να ξεσηκώθηκαν οι Έλληνες το 1821 για να ζητήσουν το φως το δυτικό. Είναι απολύτως αδύνατο να έγινε μεταστροφή μετά το 1795. Είναι απολύτως αδύνατο να έδωσαν ξαφνικά οι Έλληνες έναν νέο ορισμό για την «Ελευθερία».

Όσοι παρακολουθούν την αναστάσιμη λειτουργία παίρνουν και το φυλλάδιο «Φωνή Κυρίου» όπου καταγράφονται όσα ήδη ακούστηκαν από τον ιερέα. Αν τα επεξεργαστούν λογικά, θα θελήσουν μάλλον να ερευνήσουν περαιτέρω τα ιστορικά στοιχεία. Η κατάληξη δεν μπορεί να είναι άλλη από το ότι από την εποχή της πτώσης ενός μέρους των ασωμάτων όντων, το ΦΩΣ όχι μόνο δεν το φέρνει ο Εωσφόρος, αλλά προσπαθεί να οικειοποιηθεί την προέλευσή του παραπλανώντας. Πείθοντας τους ανήξερους, τους αφελείς, τους αδύναμους και αντιστρέφοντας πονηρά την πραγματικότητα. Αν το ΦΩΣ δεν ταυτίζεται με όποιον ανίσταται εκ νεκρών, με όποιον ελευθερώνει τον Αδάμ και την Εύα από τον Άδη, τότε με ποιον ταυτίζεται;

Ακόμα κι αν το συμπέρασμα αυτό είναι πολύ δύσκολο στο να προκύψει μέσω της λογικής ανάλυσης, κάποιο άλλο είναι ευκολότερο: οι παρατάξεις πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη λήξη του 21 είναι δυο. Δυο είναι και διεθνώς παρά το ότι φαινομενικά εμφανίζονται με τον ενιαίο, φωτεινό μανδύα. Και τις δυο αυτές παρατάξεις τις χωρίζει η πίστη στον Τριαδικό Θεό κάτι που ουδέποτε ομολογείται, παρότι συχνά υπονοείται. Αν ούτε αυτό το συμπέρασμα προκύψει, τότε είναι πιθανότερο να φτάσει σε λογικό αδιέξοδο και να μεταμεληθεί ο Χαράρι.

ΥΓ. Το ζήτημα του αληθινού φωτός γίνεται σήμερα περισσότερο επίκαιρο από ποτέ. Ενώ η αληθινή επιστήμη έχει αποδείξει την πλάνη των ανθρώπινων αισθήσεων κι έχει δείξει, ως το σημείο που έφτασε, πόσο αληθεύει ο λόγος του Ευαγγελίου, η σημερινή ψευδοεπιστήμη όχι μόνο αποκρύπτει γνώσεις που έχουμε εδώ κι έναν αιώνα, αλλά με την «ιατρική» των πολιτικών ψεύδεται κατ’ εξακολούθηση, απορρίπτει το διάλογο και τρομοκρατεί ως αδίστακτος κατά συρροή εγκληματίας, υποκρινόμενη ότι αυτή εκπροσωπεί το καλό.

Για το ιστορικό θέμα των Ελλήνων βλ. σχετικά

Επίσης:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου