Αὐτό
πού παρουσιάστηκε ἐφέτος,στό Βατικανό ὡς Φάτνη τῆς Γεννήσεως,ὄχι μόνον
δέν ἔχει προηγούμενο,ἀλλά εἶναι κάτι περισσότερο ἀπό βεβἠλωσι. Καί νά
φαντασθῂ κανείς πώς αὐτό γίνεται στήν ἕδρα τῆς Χριστιανικῆς καθολικῆς
Πίστεως ! Βεβαίως μετά ἀπό ὅσα ἔχουμε βιώση ἀπό τίς ἐκδηλώσεις- δηλώσεις
τοῦ συγκεκριμένου πάπα,τά τελευταῖα χρόνια,ἀλλά καί ὅλα ὅσα συμβολικά
περνοῦν μέσῳ τῆς «ἁγίας ἕδρας»,μᾶλλον ἦταν κάτι ἀναμενόμενον. Ἁπλῶς ἕνα
ἐπί πλέον στοιχεῖο,εἰδικῶς ἐφέτος μέ ὅλα ὅσα βιώνουμε οἱ Χριστιανοί μέ
πρόφασι τόν ἰό,πού ἀποδεικνύει πώς ὁ στόχος εἶναι πολύ συγκεκριμένος καί
δέν τό κρύβουν οἱ πολέμιοι τῆς Πίστεως,καί ἀφορᾷ ἀποκλειστικῶς τήν
Χριστιανική Πίστιν καί μέ ποιούς θέλουν νά ...τελειώνουν...
Ἰδού λοιπόν ἕνας ἀποσυμβολισμός αὐτοῦ πού παρουσιάστηκε ὡ Φάτνη,στήν πλατεία τοῦ Ἁγίου Πέτρου στό Βατικανό.
Στις 11 Δεκεμβρίου, το Βατικανό παρουσίασε τη σκηνή Γέννησης του 2020 στην πλατεία του Αγίου Πέτρου. Και, μόλις αφαιρέθηκε η κόκκινη κουρτίνα που κάλυπτε τη σκηνή, το πλήθος ανακάλυψε ένα πανύψηλο, κτηνώδες τοτέμ υποτίθεται ως Άγγελος Γαβριήλ, που κοιτάζει πίσω απο τις πλάτες της Μαρίας και του Ιωσήφ,μαζί με έναν αστροναύτη και έναν μασκοφόρο εκτελεστή-δήμιο.
Ένας άγγελος με απειλητικό βλέμμα κοιτάζει κάτω από το πλήθος ενώ ο Ιησούς παραμένει καλυμμένος με κόκκινο πανί για λίγο (δεν είναι σίγουρο γιατί). Πίσω από τις φιγούρες υπάρχει ένα φως νέον που πιθανότατα προορίζεται να μοιάζει με βουνά στον ορίζοντα. Ωστόσο, με την πρώτη ματιά, μοιάζει με αστραπή που χτυπά τη σκηνή της Γέννησης.
Ένας αστροναύτης και ένας μασκοφόρος εκτελεστής-δήμιος, περιλαμβάνονται επίσης στη σκηνή της Γέννησης.
Σε ένα δελτίο τύπου,του Κυβερνείου της Πόλης του Βατικανού ανακοίνωσε ότι η φάτνη «στοχεύει να είναι ένα σημάδι ελπίδας και πίστης για ολόκληρο τον κόσμο, ειδικά σε αυτή τη δύσκολη στιγμή της έκτακτης ανάγκης για την υγεία λόγω του COVID-19».
Αλλά αυτό το πράγμα δεν έφερε καθόλου «ελπίδα και πίστη». Στην πραγματικότητα, σχεδόν όλοι όσοι το είδαν το μίσησαν απολύτως.
Είναι, σαν το Βατικανό να δημιούργησε - επίτηδες - κάτι που είναι τόσο άσχημο που να κάνει τους πιστούς Χριστιανούς να μισούν ένα μέρος της απεικόνισης της Γεννήσεως του Ιησού. Οι σατανιστές δεν θα μπορούσαν να το κάνουν καλύτερα.
Αν και η «ασχήμια» είναι υποκειμενική, αυτή η σκηνή της Γέννησης σχεδόν ξεφεύγει από το νόημά της για να είναι όσο το δυνατόν πιο δυσάρεστη στο μάτι, η οποία, με τη σειρά της, είναι δυσάρεστη για την ψυχή. Το λιγότερο που μπορεί να πεις είναι ότι αυτή η σκηνή είναι αντι-λατρευτική. Εννοώ, ποιος πραγματικά θα προσευχόταν σε αυτό το πράγμα; Δεν μπορείς. Και αυτός είναι ο στόχος των διεστραμμένων μυαλών πίσω από αυτό το κατασκεύασμα.
Επιπλέον, πέρα από τη γενική ασχήμια της, η σκηνή της Γέννησης περιέχει επίσης πολλά σύμβολα και ιστορικές αναφορές που μεταφέρουν ένα μάλλον κραυγαλέο μήνυμα: Αυτό είναι στην πραγματικότητα μια σκηνή ΚΑΤΑ της Γέννησης.
Συνήθως, το επίκεντρο των σκηνών της Γέννησης είναι το μωρό Ιησούς. Ωστόσο, σε αυτό το πράγμα, το μωρό Ιησούς είναι βασικά ένα τυχαίο μικρό παιδί, που απλώς στέκεται εκεί και μοιάζει με ένα τεράστιο φελλό.
Δεξιά: Ένας πυλώνας αφιερωμένος στη θεά Hathor (μητέρα του Ώρου)..
Το επίκεντρο δεν είναι ο Ιησούς αλλά ο άγγελος Γαβριήλ. Περιβάλλεται από ενα τεράστιο φωτοστέφανο,ενώ ο Ιησούς εξακολουθεί να στέκεται εκεί και να μοιάζει με ένα τεράστιο φελλό. Επιπλέον, ο άγγελος υψώνεται πάνω από τα πάντα τοποθετημένος πάνω σε μια κολόνα με ραβδώσεις. Το συνολικό σχήμα αυτού του πυλώνα θυμίζει ιδιαίτερα ένα σημαντικό σύμβολο στην Αρχαία Αίγυπτο: Ο πυλώνας DjedΤο djed είναι ένα κοινό σύμβολο στην Αρχαία Αίγυπτο και πιστεύεται ότι αντιπροσωπεύει τον θεό Osiris, πιο συγκεκριμένα τη σπονδυλική του στήλη. Ενώ αυτό το σύμβολο έχει πιθανώς μια εσωτερική έννοια που σχετίζεται με τα τσάκρα (τα οποία λέγεται ότι βασίζονται στη σπονδυλική στήλη), το djed είναι επίσης φαλλικό στη φύση και σχετίζεται με τελετές γονιμότητας. Στην πραγματικότητα, η «αύξηση του djed» ήταν μια σημαντική τελετή στην Αρχαία Αίγυπτο.
Ακριβώς πίσω από τη σκηνή της Γέννησης βρίσκεται ο οβελίσκος του Αγίου Πέτρου (τον οποίο έχουν φέρει από την Αίγυπτο). Η γενική διάταξη του Βατικανού είναι η αιγυπτιακή μαγεία σε απλή θέα. Ο φαλλικός οβελίσκος (που αντιπροσωπεύει τον Όσιρι και την αρσενική αρχή) βλέπει τον τρούλο που μοιάζει με μήτρα της Βασιλικής του Αγίου Πέτρου (που αντιπροσωπεύει την Ίσιδα και τη γυναικεία αρχή).
Η ίδια ακριβής διάταξη μπορεί να βρεθεί σε διάφορα κέντρα ισχύος του κόσμου, συμπεριλαμβανομένης της Washington DC.
Έτσι, το Βατικανό έχει έναν οβελίσκο και έναν τρούλο. Πού είναι το αστέρι που ολοκληρώνει αυτήν την τριάδα; Είναι εκεί, αλλά πρέπει να κοιτάξουμε από ψηλά.
Ο οβελίσκος του Αγίου Πέτρου βρίσκεται ακριβώς στη μέση ενός οκτάκτινου αστεριού,επίσης γνωστό ως το αστέρι της Ιστάρ.
Η Φάτνη του Βατικανού διαθέτει επίσης έναν αστροναύτη. Γιατί; Ὁ Θεός ξέρει.Αλλά γιατί, το 2020, επέλεξε το Βατικανό αυτό το πράγμα για να σταθεί δίπλα στον Ιησού;
Ακόμα πιο περίπλοκο,γιατί υπάρχει ένας δήμιος που φορά μια μάσκα με κέρατα και στέκεται δίπλα στον Ιησού;
Ἰδού λοιπόν ἕνας ἀποσυμβολισμός αὐτοῦ πού παρουσιάστηκε ὡ Φάτνη,στήν πλατεία τοῦ Ἁγίου Πέτρου στό Βατικανό.
Στις 11 Δεκεμβρίου, το Βατικανό παρουσίασε τη σκηνή Γέννησης του 2020 στην πλατεία του Αγίου Πέτρου. Και, μόλις αφαιρέθηκε η κόκκινη κουρτίνα που κάλυπτε τη σκηνή, το πλήθος ανακάλυψε ένα πανύψηλο, κτηνώδες τοτέμ υποτίθεται ως Άγγελος Γαβριήλ, που κοιτάζει πίσω απο τις πλάτες της Μαρίας και του Ιωσήφ,μαζί με έναν αστροναύτη και έναν μασκοφόρο εκτελεστή-δήμιο.
Ένας άγγελος με απειλητικό βλέμμα κοιτάζει κάτω από το πλήθος ενώ ο Ιησούς παραμένει καλυμμένος με κόκκινο πανί για λίγο (δεν είναι σίγουρο γιατί). Πίσω από τις φιγούρες υπάρχει ένα φως νέον που πιθανότατα προορίζεται να μοιάζει με βουνά στον ορίζοντα. Ωστόσο, με την πρώτη ματιά, μοιάζει με αστραπή που χτυπά τη σκηνή της Γέννησης.
Ένας αστροναύτης και ένας μασκοφόρος εκτελεστής-δήμιος, περιλαμβάνονται επίσης στη σκηνή της Γέννησης.
Σε ένα δελτίο τύπου,του Κυβερνείου της Πόλης του Βατικανού ανακοίνωσε ότι η φάτνη «στοχεύει να είναι ένα σημάδι ελπίδας και πίστης για ολόκληρο τον κόσμο, ειδικά σε αυτή τη δύσκολη στιγμή της έκτακτης ανάγκης για την υγεία λόγω του COVID-19».
Αλλά αυτό το πράγμα δεν έφερε καθόλου «ελπίδα και πίστη». Στην πραγματικότητα, σχεδόν όλοι όσοι το είδαν το μίσησαν απολύτως.
Είναι, σαν το Βατικανό να δημιούργησε - επίτηδες - κάτι που είναι τόσο άσχημο που να κάνει τους πιστούς Χριστιανούς να μισούν ένα μέρος της απεικόνισης της Γεννήσεως του Ιησού. Οι σατανιστές δεν θα μπορούσαν να το κάνουν καλύτερα.
Αν και η «ασχήμια» είναι υποκειμενική, αυτή η σκηνή της Γέννησης σχεδόν ξεφεύγει από το νόημά της για να είναι όσο το δυνατόν πιο δυσάρεστη στο μάτι, η οποία, με τη σειρά της, είναι δυσάρεστη για την ψυχή. Το λιγότερο που μπορεί να πεις είναι ότι αυτή η σκηνή είναι αντι-λατρευτική. Εννοώ, ποιος πραγματικά θα προσευχόταν σε αυτό το πράγμα; Δεν μπορείς. Και αυτός είναι ο στόχος των διεστραμμένων μυαλών πίσω από αυτό το κατασκεύασμα.
Επιπλέον, πέρα από τη γενική ασχήμια της, η σκηνή της Γέννησης περιέχει επίσης πολλά σύμβολα και ιστορικές αναφορές που μεταφέρουν ένα μάλλον κραυγαλέο μήνυμα: Αυτό είναι στην πραγματικότητα μια σκηνή ΚΑΤΑ της Γέννησης.
Συνήθως, το επίκεντρο των σκηνών της Γέννησης είναι το μωρό Ιησούς. Ωστόσο, σε αυτό το πράγμα, το μωρό Ιησούς είναι βασικά ένα τυχαίο μικρό παιδί, που απλώς στέκεται εκεί και μοιάζει με ένα τεράστιο φελλό.
Δεξιά: Ένας πυλώνας αφιερωμένος στη θεά Hathor (μητέρα του Ώρου)..
Το επίκεντρο δεν είναι ο Ιησούς αλλά ο άγγελος Γαβριήλ. Περιβάλλεται από ενα τεράστιο φωτοστέφανο,ενώ ο Ιησούς εξακολουθεί να στέκεται εκεί και να μοιάζει με ένα τεράστιο φελλό. Επιπλέον, ο άγγελος υψώνεται πάνω από τα πάντα τοποθετημένος πάνω σε μια κολόνα με ραβδώσεις. Το συνολικό σχήμα αυτού του πυλώνα θυμίζει ιδιαίτερα ένα σημαντικό σύμβολο στην Αρχαία Αίγυπτο: Ο πυλώνας DjedΤο djed είναι ένα κοινό σύμβολο στην Αρχαία Αίγυπτο και πιστεύεται ότι αντιπροσωπεύει τον θεό Osiris, πιο συγκεκριμένα τη σπονδυλική του στήλη. Ενώ αυτό το σύμβολο έχει πιθανώς μια εσωτερική έννοια που σχετίζεται με τα τσάκρα (τα οποία λέγεται ότι βασίζονται στη σπονδυλική στήλη), το djed είναι επίσης φαλλικό στη φύση και σχετίζεται με τελετές γονιμότητας. Στην πραγματικότητα, η «αύξηση του djed» ήταν μια σημαντική τελετή στην Αρχαία Αίγυπτο.
Ακριβώς πίσω από τη σκηνή της Γέννησης βρίσκεται ο οβελίσκος του Αγίου Πέτρου (τον οποίο έχουν φέρει από την Αίγυπτο). Η γενική διάταξη του Βατικανού είναι η αιγυπτιακή μαγεία σε απλή θέα. Ο φαλλικός οβελίσκος (που αντιπροσωπεύει τον Όσιρι και την αρσενική αρχή) βλέπει τον τρούλο που μοιάζει με μήτρα της Βασιλικής του Αγίου Πέτρου (που αντιπροσωπεύει την Ίσιδα και τη γυναικεία αρχή).
Η ίδια ακριβής διάταξη μπορεί να βρεθεί σε διάφορα κέντρα ισχύος του κόσμου, συμπεριλαμβανομένης της Washington DC.
Έτσι, το Βατικανό έχει έναν οβελίσκο και έναν τρούλο. Πού είναι το αστέρι που ολοκληρώνει αυτήν την τριάδα; Είναι εκεί, αλλά πρέπει να κοιτάξουμε από ψηλά.
Ο οβελίσκος του Αγίου Πέτρου βρίσκεται ακριβώς στη μέση ενός οκτάκτινου αστεριού,επίσης γνωστό ως το αστέρι της Ιστάρ.
Η Φάτνη του Βατικανού διαθέτει επίσης έναν αστροναύτη. Γιατί; Ὁ Θεός ξέρει.Αλλά γιατί, το 2020, επέλεξε το Βατικανό αυτό το πράγμα για να σταθεί δίπλα στον Ιησού;
Ακόμα πιο περίπλοκο,γιατί υπάρχει ένας δήμιος που φορά μια μάσκα με κέρατα και στέκεται δίπλα στον Ιησού;
(
Σ. Πελασγ. :Ὅπως μπορεῖ νά παρατηρήσῃ κανείς,μέσα ἀπό τήν φρικτή μάσκα
κρύβεται μία κουκουβάγια.Θμίζει τό Bohemian Grove ;Τήν
κουκουβάγια/σύμβολο τῆς Λίλιθ; )
Στην αρχαιότητα, οι δήμιοι εκτελούσαν τους θανατοποινίτες κόβοντας το κεφάλι τους. Σε ορισμένες περιπτώσεις, φορούσαν τρομακτικές μάσκες με μακάβρια και απειλητικά χαρακτηριστικά για να τρομοκρατήσουν περαιτέρω τους καταδικασμένους. Εν ολίγοις, αυτή είναι μια παράξενη φιγούρα που πρέπει να τοποθετηθεί δίπλα σε ένα νεογέννητο μωρό Ιησού, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι ο ίδιος ο Ιησούς καταδικάστηκε τελικά σε θάνατο.
Σε μια σκηνή που ονομάζεται κυριολεκτικά «Γέννηση», αυτή η κερασφόρος μορφή αντιπροσωπεύει το θάνατο. Είναι το αντίθετο μιας «Γέννησης».
Δεν νομίζω ότι οι σατανιστές θα μπορούσαν νά κάνουν καλύτερη δουλειά για την βεβήλωση μιας σκηνής που αντιπροσωπεύει τη γέννηση του Ιησού.
Κατά κάποιο τρόπο, η φετινή σκηνή γέννησης είναι μια θλιβερή αντανάκλαση του έτους 2020. Είναι μια συλλογή από πρόσωπα χωρίς έκφραση και κοινωνικά απομακρυσμένα που δεν αλληλεπιδρούν μεταξύ τους ενώ στέκονται κάτω από τη λάμψη νέον των οθονών τηλεφώνου και υπολογιστή.
Μέσα από μια επίδειξη εντελώς αντι-χριστιανική, η «απόκρυφη ελίτ» προσπαθεί να αποδείξει ότι η τοξική της ιδεολογία είναι επίσης ενσωματωμένη στο Βατικανό....Όπως όλα τα άλλα που συνέβησαν φέτος, αυτή η σκηνή έχει να κάνει με τον έλεγχο της ελίτ και την αποθάρρυνση των μαζών.
Στην αρχαιότητα, οι δήμιοι εκτελούσαν τους θανατοποινίτες κόβοντας το κεφάλι τους. Σε ορισμένες περιπτώσεις, φορούσαν τρομακτικές μάσκες με μακάβρια και απειλητικά χαρακτηριστικά για να τρομοκρατήσουν περαιτέρω τους καταδικασμένους. Εν ολίγοις, αυτή είναι μια παράξενη φιγούρα που πρέπει να τοποθετηθεί δίπλα σε ένα νεογέννητο μωρό Ιησού, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι ο ίδιος ο Ιησούς καταδικάστηκε τελικά σε θάνατο.
Σε μια σκηνή που ονομάζεται κυριολεκτικά «Γέννηση», αυτή η κερασφόρος μορφή αντιπροσωπεύει το θάνατο. Είναι το αντίθετο μιας «Γέννησης».
Δεν νομίζω ότι οι σατανιστές θα μπορούσαν νά κάνουν καλύτερη δουλειά για την βεβήλωση μιας σκηνής που αντιπροσωπεύει τη γέννηση του Ιησού.
Κατά κάποιο τρόπο, η φετινή σκηνή γέννησης είναι μια θλιβερή αντανάκλαση του έτους 2020. Είναι μια συλλογή από πρόσωπα χωρίς έκφραση και κοινωνικά απομακρυσμένα που δεν αλληλεπιδρούν μεταξύ τους ενώ στέκονται κάτω από τη λάμψη νέον των οθονών τηλεφώνου και υπολογιστή.
Μέσα από μια επίδειξη εντελώς αντι-χριστιανική, η «απόκρυφη ελίτ» προσπαθεί να αποδείξει ότι η τοξική της ιδεολογία είναι επίσης ενσωματωμένη στο Βατικανό....Όπως όλα τα άλλα που συνέβησαν φέτος, αυτή η σκηνή έχει να κάνει με τον έλεγχο της ελίτ και την αποθάρρυνση των μαζών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου