Ένας ακόμη ταχυδακτυλουργός της πολιτικής, ο κ. Πιερρακάκης, απόλυτα συντονισμένος με ό,τι είχε δηλώσει ο κ. Μητσοτάκης τον Οκτώβριο δίπλα στον κ. Harari, είχε το θράσος να καταστήσει αόρατο τον ανασκολοπισμό του Συντάγματος, εμφανίζοντας το φασιστικό μέτρο της αποστoλής SMS ως ένα “εξαιρετικά πετυχημένο πείραμα”, για το οποίο μάλιστα λάβαμε τα εύσημα της κ. Margrethe Vestager!
Επίσης, είχε το θράσος να υποστηρίξει ότι τη χώρα μας δεν την αφορά ο κόσμος του Χάξλεϋ ή του Όργουελ, αλλά μόνο του Κάφκα. Τρία έργα του Χάξλεϋ, α) Ο "Θαυμαστός Καινούργιος Κόσμος", β) η "Επιστροφή στον Θαυμαστό Καινούργιο Κόσμο" αλλά προπάντων γ) το παραμελημένο "Ο Πίθηκος και η Ουσία" διαψεύδουν με τον καλύτερο τρόπο τον κ. Πιερρακάκη.
Χάξλεϋ, 1946: «Ένα
ολοκληρωτικό κράτος αληθινά “επαρκές” θα ήταν εκείνο στο οποίο η
πανίσχυρη εκτελεστική εξουσία και η στρατιά των διευθυντικών οργάνων της
θα επιβάλλονταν πάνω σ’ ένα λαό σκλάβων που δεν θα έπρεπε να τεθούν υπό
καταναγκασμό, γιατί λατρεύουν την υποταγή τους. Το έργο ν’ αγαπήσουν οι
άνθρωποι τη σκλαβιά τους, σ’ ένα σημερινό ολοκληρωτικό καθεστώς, είναι
καθήκον που έχει παραχωρηθεί στους υπουργούς προπαγάνδας, στους εκδότες
και διευθυντές των εφημερίδων και στους δασκάλους».
Και τώρα πέντε σημαντικές εξισώσεις:
Μάσκα = Διάβολος εγκατεστημένος στο πρόσωπό μας
Μάσκα = “Εμβόλιο πριν το εμβόλιο”
Εμβόλιο = Διαβόλιο
Μάσκα = Πρόδρομος διαβολίου
Διαβόλιο = Πρόδρομος χαράγματος
Το στοιχείο που ενώνει μεταξύ τους την μάσκα, το εμβόλιο και το χάραγμα είναι ο δ ι α β α τ η ρ ι α κ ό ς χαρακτήρας τους:
Όποιος δεν φορά μάσκα δεν μπορεί να διεκπεραιώνει τις καθημερινές
συναλλαγές· όποιος δεν θα εμβολιασθεί, θα στερηθεί το λεγόμενο
“covid-pass” και έτσι δεν θα μπορεί να ταξιδεύει και να συμμετέχει στον
κοινωνικό βίο· σύμφωνα δε με την Αποκάλυψη του Ιωάννη (13:16-18),
όποιος δεν θα δεχθεί το χάραγμα του θηρίου στο δεξί χέρι ή στο μέτωπό
του, δεν θα μπορεί να αγοράσει ή να πουλήσει.
Αν
κάποιοι βιαστούν να απαξιώσουν ως συνωμοσιολογική ερμηνεία την σύνδεση
της μάσκας, του εμβολίου και του χαράγματος με την λειτουργία του
γνωστού σε όλους μας διαβατηρίου, τότε θα ήταν καλό να πληροφορηθούν τι
γράφει ο Tom Palmer στο άρθρο του “Η Προέλευση του Κράτους και της Κυβέρνησης” (δημοσιευμένο σε μια συλλογή δοκιμίων υπό την επιμέλεια του ιδίου με τον τίτλο “Ελευθερία γιατί; Τι σημαίνει ελευθερία και γιατί αξίζει να μαχόμαστε γι’ αυτή;”, μτφ.: Ν. Ρώμπαπας, εκδ. ΚεΦιΜ, Αθήνα 2015, σελ. 131 επ., 135):
«Κρατικά
συστήματα κοινωνικού ελέγχου –από την υποχρεωτική στράτευση μέχρι την
υποχρεωτική εκπαίδευση– έχουν διεισδύσει βαθιά στη συνείδησή μας.
Σκεφτείτε, για παράδειγμα, τα διαβατήρια. Σήμερα δεν μπορείτε να
ταξιδέψετε πουθενά στον κόσμο χωρίς ένα κρατικό έγγραφο. Στην
πραγματικότητα, δεν μπορείτε πια να ταξιδέψετε μέσα στις Ηνωμένες
Πολιτείες χωρίς ένα κρατικό έγγραφο. Τα διαβατήρια είναι μια πολύ
πρόσφατη ανακάλυψη. Για χιλιάδες χρόνια, οι άνθρωποι πήγαιναν όπου
ήθελαν χωρίς άδεια από το κράτος. Στον τοίχο του γραφείου μας κρέμεται
μια διαφήμιση από ένα παλιό γερμανικό περιοδικό που δείχνει ένα ζευγάρι
σε μια καμπίνα τρένου, μπροστά σε έναν συνοριοφύλακα που απαιτεί “Το
διαβατήριό σας, παρακαλώ!”. Εξηγεί πόσο φανταστικά είναι τα διαβατήρια
γιατί σου προσφέρουν την ελευθερία να ταξιδεύεις».
Στο σημείο αυτό ο Palmer σπεύδει να κάνει την εξής σημαντική επισήμανση: Το να θεωρείται ότι τα διαβατήρια διευρύνουν την ελευθερία του κατόχου τους είναι παραλογισμός: «Τα
διαβατήρια περιορίζουν την ελευθερία. Δεν σας επιτρέπεται να ταξιδέψετε
χωρίς άδεια, αλλά έχουμε εμποτιστεί με την ιδεολογία του κράτους τόσο
πολύ που πολλοί θεωρούν ότι τα διαβατήρια προσδίδουν ελευθερία αντί να
την περιορίζουν».
Εξ
αυτού του λόγου, ο ύμνος του κ. Πιερρακάκη για τα κατάπτυστα SMS που
στέλνουν οι Έλληνες δίκην αδείας μετακινήσεως ήταν μια προφανής
ταχυδακτυλουργική απόπειρα να παρουσιαστεί ο ελληνικός “θαυμαστός καινούργιος κόσμος” από την ανάποδη όψη του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου